Lambikquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
De ogen van de zon lijken nu alsof Danny een paar haren heeft. Ziet er raar uit.
Goed topic weer vogeltjesdans Hyaenidaequote:Op vrijdag 22 november 2024 17:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Heeft hij wel verdiend
[poll=8080]
[ afbeelding ]
niet 24/7quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik weet niet of Danny drinkt, maar hier een dubbele pils
ik heb al jaren weer 'wat' haar. En die draag ik met trots rondom mijn kale 'keppeltje'quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
De ogen van de zon lijken nu alsof Danny een paar haren heeft. Ziet er raar uit.
Dit is bij de première van Fok: de Film, een ontroerend epos over geestelijk minderbedeelden en andere ongefortuneerde droeftoeters die online een leven proberen te leiden en daarin steun vinden bij zielsverwantenquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:59 schreef Danny het volgende:
[..]
niet 24/7
[..]
ik heb al jaren weer 'wat' haar. En die draag ik met trots rondom mijn kale 'keppeltje'
Spot mij:
[ afbeelding ]
maar welk achterhoofd is de mijne in die zaal?quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dit is bij de première van Fok: de Film, een ontroerend epos over geestelijk minderbedeelden en andere ongefortuneerde droeftoeters die online een leven proberen te leiden en daarin steun vinden bij zielsverwanten
Die kale met grijs haar aan de zijkanten?quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:58 schreef Danny het volgende:
[..]
maar welk achterhoofd is de mijne in die zaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |