SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
...it ain't wrong?quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij jou kun je beter de lijst omdraaien.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk vrijdag jongens, bijna weekend![]()
NOG EEN PAAR UUR.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:20 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk vrijdag jongens, bijna weekend![]()
Die thuiszorg mevrouw wil slechts haar breekbare patiënt beschermen tegen opdringerige en ongeduldige dorpsbewoners.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:34 schreef LTVDK het volgende:
Wat aardig, de thuiszorg mevrouw kwam net het pakketje brengen wat door de GLS bij de oude man was afgeleverd die zijn deur nooit open doet
Dan had ik wel vanochtend om half 8 op de stoep gestaan en op de deurbel lopen rammenquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die thuiszorg mevrouw wil slechts haar breekbare patiënt beschermen tegen opdringerige en ongeduldige dorpsbewoners.
Oh dus geen live-verslag van je barre zoektocht naar je pakketje bij alle buren om uiteindelijk 3 straten verder te eindigen?quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:34 schreef LTVDK het volgende:
Wat aardig, de thuiszorg mevrouw kwam net het pakketje brengen wat door de GLS bij de oude man was afgeleverd die zijn deur nooit open doet
Geen Sinterklaas UI?quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:03 schreef Ama het volgende:
Als ik straks achter de laptop zit maar even mijn kerstUI instellen. 🎄
quote:
Sipquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |