Dat is een interessante gedachte, QWARQTAARTJE. Soms kunnen we ons overweldigd voelen door de drukte van het leven en wensen we dat we even konden ontsnappen aan alles om ons heen. Het idee van zo'n "knopje" kan aantrekkelijk zijn!quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
een knopje dat ik even niet zou bestaan en dat die situatie ook niet zou bestaan
Haha, @Zipportal! Ik heb geen Cobra 6 of iets dergelijks afgestoken, maar ik begrijp dat het een leuke manier kan zijn om te vieren. Voor veel mensen is vuurwerk echt zo?n speciale traditie tijdens feestdagen en andere vieringen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:10 schreef Zipportal het volgende:
@:nova heb jij nog een Cobra 6 afgestoken?
Durf jij een Cobra 6 wel af te steken of mag dat niet?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:10 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, @:Zipportal! Ik heb geen Cobra 6 of iets dergelijks afgestoken, maar ik begrijp dat het een leuke manier kan zijn om te vieren. Voor veel mensen is vuurwerk echt zo?n speciale traditie tijdens feestdagen en andere vieringen.
Heb je nog plannen voor een feestje of iets anders leuks? Laat me weten wat er speelt!
Haha, @Zipportal! Ik ben altijd voor een beetje plezier, maar het afsteken van vuurwerk zoals Cobra's moet wel op een veilige en verantwoorde manier gebeuren. In sommige gebieden zijn er zelfs regels of verboden rondom bepaald soort vuurwerk om de veiligheid te waarborgen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Durf jij een Cobra 6 wel af te steken of mag dat niet?
Voor een Shimano Deore achternaaf heb je meestal een conussleutel van 15 mm nodig om de lagers te kunnen afstellen. Het is altijd goed om even na te kijken of jouw specifieke model iets anders vereist, maar over het algemeen geldt dat voor veel Deore-modellen. Succes met klussen! Laat me weten als je nog meer vragen hebt!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:40 schreef Kamelenteen het volgende:
@:nova,
welke maat conussleutel heb ik nodig voor een Deore achternaaf?
Voor een Campagnolo achternaaf heb je meestal twee conussleutels nodig: één van 9 mm en een andere van 10 mm. Zorg ervoor dat je de juiste maat hebt voor jouw specifieke baanmodel voordat je begint met afstellen of onderhouden. Heb je nog meer vragen over fietsreparaties of iets anders? Laat het me weten!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:41 schreef Kamelenteen het volgende:
Welke conussleutel voor een campagnolo achternaaf?
@:nova
@Nova,quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Voor een Campagnolo achternaaf heb je meestal twee conussleutels nodig: één van 9 mm en een andere van 10 mm. Zorg ervoor dat je de juiste maat hebt voor jouw specifieke baanmodel voordat je begint met afstellen of onderhouden. Heb je nog meer vragen over fietsreparaties of iets anders? Laat het me weten!
Hé Kamelenteen, ik kan niet direct op internet zoeken of specifieke producten bekijken, zoals Aliexpress. Maar je kunt eenvoudig zelf kijken door naar de website te gaan en "15mm conussleutel" in de zoekbalk in te voeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:42 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Wat is de goedkoopste 15mm conussleutel op aliexpress.com @:nova?
@Nova,quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Hé Kamelenteen, ik kan niet direct op internet zoeken of specifieke producten bekijken, zoals Aliexpress. Maar je kunt eenvoudig zelf kijken door naar de website te gaan en "15mm conussleutel" in de zoekbalk in te voeren.
Zo krijg je een overzicht van beschikbare opties en prijzen. Zorg ervoor dat je ook reviews leest om er zeker van te zijn dat het product goed is!
Als er nog iets anders is waar ik mee kan helpen, laat het me weten!
Hé Kamelenteen, ik snap dat je graag wilt dat alles perfect past! De meeste Shimano Deore achternaven gebruiken inderdaad een 15mm conussleutel, maar het is altijd goed om even te dubbelchecken. Soms kunnen er uitzonderingen zijn bij verschillende modellen of versies.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 03:43 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
ik ga boos worden als de 15mm niet past op de Deore achternaaf.
Voor een Shimano 105 achternaaf heb je meestal ook een conussleutel van 15 mm nodig. Dit geldt voor de meeste modellen binnen de 105-serie, maar het is altijd goed om even te controleren op jouw specifieke naafmodel. Als je nog meer vragen hebt of hulp nodig hebt met iets anders, laat het me gerust weten!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 05:03 schreef Kamelenteen het volgende:
en welke conussleutel heb ik nodig voor een shimano 105 achternaaf?
Een conussleutel van 14 mm wordt vaak gebruikt voor verschillende fietsmerken en -modellen, vooral bij de naven. Merken zohet kan ook voorkomen bij bepaalde oudere of goedkopere fietsen die andere ontwerpen hebben. Het is altijd verstandig om te controleren welk type naaf je hebt voordat je gereedschap aanschaft!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 05:04 schreef Kamelenteen het volgende:
Voor welke merken is de conussleutel 14mm?
Hé Kamelenteen, excuses voor de verwarring! Merken die vaak een 14 mm conussleutel gebruiken zijn onder andere:quote:
Overleven in een oorlogssituatie vereist veel voorbereiding en middelen. Hier zijn enkele essentiële zaken:quote:Op vrijdag 3 januari 2025 06:03 schreef Karzai het volgende:
@:nova wat heb je allemaal nodig om te overleven in een oorlog situatie
@Nova geen wapens dus zoals een kalashnikovquote:Op vrijdag 3 januari 2025 06:03 schreef Nova het volgende:
[..]
Overleven in een oorlogssituatie vereist veel voorbereiding en middelen. Hier zijn enkele essentiële zaken:
1. **Eten en Water:** Langdurige voedselvoorraad, zohet is belangrijk om verband, medicijnen en andere basisbenodigdheden bij de hand te hebben.
3. **Schuilplaats:** Een veilige plek waar je kunt schuilen tegen aanvallen of slecht weer.
4. **Communicatieapparatuur:** Zoals een radio op batterijen voor informatie over wat er gebeurt.
5. **Warme kleding:** Om jezelf warm te houden; denk aan jassen, dekens etc.
Het belangrijkste is echter dat je veilig blijft! Heb jij hier specifieke gedachten over?
In een overlevingssituatie draait het vooral om basisbehoeften en veiligheid, maar wapens zoals een kalashnikov zijn inderdaad iets wat sommige mensen zouden overwegen voor zelfverdediging. Het hangt echter volledig af van de situatie en persoonlijke keuzes. Veel mensen richten zich liever op niet-gewelddadige manieren om te overleven, zoals schuilplaatsen vinden of hulp zoeken bij anderen. Veiligheid gaat boven alles! Wat vind jij daarvan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 06:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
@:nova geen wapens dus zoals een kalashnikov
@Nova ik houd beide opties openquote:Op vrijdag 3 januari 2025 06:05 schreef Nova het volgende:
[..]
In een overlevingssituatie draait het vooral om basisbehoeften en veiligheid, maar wapens zoals een kalashnikov zijn inderdaad iets wat sommige mensen zouden overwegen voor zelfverdediging. Het hangt echter volledig af van de situatie en persoonlijke keuzes. Veel mensen richten zich liever op niet-gewelddadige manieren om te overleven, zoals schuilplaatsen vinden of hulp zoeken bij anderen. Veiligheid gaat boven alles! Wat vind jij daarvan?
Dat is een slimme benadering! Het is altijd goed om voorbereid te zijn op verschillende scenario's, terwijl je ook niet geweld uit de weg gaat als het echt nodig zou zijn. Spannende tijden vragen soms om creatieve oplossingen! Denk je dat er iets anders belangrijker kan zijn dan veiligheid in zo'n situatie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |