abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216440068
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:10 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Hoe kijkt die sportschool kerel hier nou op terug? Die er ja 5 dagen al uit lag. Haha schaam je je ook rot volgens mij :P
Een aantal dingen wat ik raar vond, en dit is er 1 van.

Hij had last van die waterval (wat ik snap, daar word je knettergek van dat continue geraas van het water),
Kon hij niet verhuizen of mocht hij niet verhuizen?

Idem met die gasten die maar steeds niets vingen terwijl die zweefteef bij een stroompje zat waar ze meer dan genoeg vis had, logisch dat je dan gemakkelijker kan blijven zitten om te overleven. Ik had het idee dat ze verplicht waren om op hun eigen stuk te blijven. Als ik daar Alone zou zijn en er was geen eten dan ga je toch verkassen?

En er is behalve vis en 1 eend(vogel) en een muis geen wild gevangen, mocht dat ook niet, een strop zetten voor een haas of konijn?
  Moderator zondag 26 januari 2025 @ 18:00:35 #77
382129 crew  Donna
pi_216440130
Ik heb Australië seizoen 1 gekeken en zij moeten binnen een bepaalde straal van hun 'drop' plaats blijven, maar ze mogen dus wel een stukje verhuizen.
Geen idee wat de regels verder waren voor Alone NL.
  maandag 27 januari 2025 @ 09:13:49 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_216446778
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:10 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Hoe kijkt die sportschool kerel hier nou op terug? Die er ja 5 dagen al uit lag. Haha schaam je je ook rot volgens mij :P
Geveld door een waterval.

Nou vond ik ook wel dat de terrein indeling niet altijd even fair was. De ene zat beneden aan een stroompje/meer, en de ander hoog of naast een waterval dus. Heeft nogal imact op je leven aldaar.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 11:51:19 #79
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216827614
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 18:00 schreef Donna het volgende:
Ik heb Australië seizoen 1 gekeken en zij moeten binnen een bepaalde straal van hun 'drop' plaats blijven, maar ze mogen dus wel een stukje verhuizen.
Geen idee wat de regels verder waren voor Alone NL.
Die Michael is iig 1,2km verderop gaan zitten. Ben benieuwd wat de bovengrens is.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 25 februari 2025 @ 11:52:03 #80
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216827635
quote:
In de Australische versie geven mensen al op na 2 dagen. "Huu het is hier eng, ik hoor dierengeluiden", "Huu ik mis mijn familie" . Ik las vernietigende reviews op IMdb, maar ik vind het leuk kijkvoer. Die gast met PTSS zat in mijn allergie en was er gelukkig ook snel uit.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')