SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron en foto videoland
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 10-12-2024 15:42:53 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik ga het een kans gevenquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:39 schreef 5thencounter het volgende:
Wel weer een beetje uitgekauwd format, "overlevers" in de bush met een camerateam in hun nek huiliehuillie closeups en kampvuurtjes.. misschien ook het vuurpijltje afschieten voor de ophaalhelicopter als dingen misgaan heel spannend
Eensch, been there done that. Het is niet speciaal om het te gaan volgen. Het is ook weer wekelijks, iets wat ik haat want je krijgt zo niets met de deelnemers, het is 'ingeblikt' geknipt en geplakt. En het lijkt me ook niet dat de beeldkwaliteit goed gaat zijn met zelf opgenomen beelden dus zit je naar schokkende beelden te kijken van GoPro cameraatjes.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:39 schreef 5thencounter het volgende:
Wel weer een beetje uitgekauwd format, "overlevers" in de bush met een camerateam in hun nek huiliehuillie closeups en kampvuurtjes.. misschien ook het vuurpijltje afschieten voor de ophaalhelicopter als dingen misgaan heel spannend
Ik heb een heelquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:05 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het wel een leuk programma tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Instructeur wildernis living skills ... kind krijgt nog geen vuur aan en jankt om alles.quote:Op maandag 25 november 2024 10:13 schreef Solotovski het volgende:
Die Marley is wel echt lachwekkend
Prachtige tv iddquote:Op maandag 25 november 2024 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Instructeur wildernis living skills ... kind krijgt nog geen vuur aan en jankt om alles.
Zwaar labiel.quote:Op maandag 25 november 2024 10:13 schreef Solotovski het volgende:
Die Marley is wel echt lachwekkend
Geen camerateam. Althans, dat wordt in de aankondiging gezegd. Ze hebben, denk ik, 2 camera's: 1 op een statief en 1 in de hand.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb het idee dat er wel een camera oloeg mee is als ik soms de opnames zie.quote:Op maandag 25 november 2024 14:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Geen camerateam. Althans, dat wordt in de aankondiging gezegd. Ze hebben, denk ik, 2 camera's: 1 op een statief en 1 in de hand.
Gisteren meteen beide afleveringen gekeken. Hardop gelachen om Marly, met haar kikker. Wat een doos!
En dan die Bilal met zijn eng vertrokken kop interessant gaan doen op camera.
Overigens was mevrouw met de dreads ook wel wierd! Een dread afknippen om aan het bos te schenken. Mijn god, wat een zweverd!
Ja, dat idee had ik ook, maar het kunnen ook gewoon 2 camera's zijn. Maar dan zijn ze wel getraind om goede opnamen te maken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er wel een camera oloeg mee is als ik soms de opnames zie.
Die dame van die kikker blijft niet lang volgens mij.
Maar je ziet ook dat beelden verspringen en de deelnemer gewoon in beeld is?quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik ook, maar het kunnen ook gewoon 2 camera's zijn. Maar dan zijn ze wel getraind om goede opnamen te maken.
Kan opgenomen zijn met twee camera's, 1 op statief voor je en 1 in de hand, uitgestrekt naast je. Beide camera's aan en je beweegt je hoofd van de ene camera naar de andere. Afdeling Montage kan de rest doen.quote:Op woensdag 27 november 2024 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je ziet ook dat beelden verspringen en de deelnemer gewoon in beeld is?
Maar goed wie weet valt er straks nog meer op
Kan, maar ergens geloof ik niet dat er geen cameraploeg bij is.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan opgenomen zijn met twee camera's, 1 op statief voor je en 1 in de hand, uitgestrekt naast je. Beide camera's aan en je beweegt je hoofd van de ene camera naar de andere. Afdeling Montage kan de rest doen.
Het moet wel veilig blijven, natuurlijk. Hoewel ik die actie van Awi, om dat visnet uit te gaan zetten, wel zeer gevaarlijk vond. Ik weet niet of ze de opnames moeten insturen, op de een of andere manier, maar hier mag wel wat van gezegd worden. Neem niet aan dat die noodknop waterdicht is, namelijk. Stel je raakt verstrikt in het net!quote:Op woensdag 27 november 2024 07:55 schreef roos94 het volgende:
Helemaal een maand van sociaal contact ontnomen is ook niet waar want ze krijgen elke week een medische checkup van iemand.
Ja, dat is zo. En ik heb er ook echt mijn bedenkingen bij. Let er dan ook goed op hoe er gefilmd wordt.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, maar ergens geloof ik niet dat er geen cameraploeg bij is.
We worden te vaak voor de gek gehouden bij tv programmas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |