Film nooit gezien, maar zou ik wel eens willen.quote:
Het beeld van sneeuw is mooier dan de praktijk.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben naar mijn werk gelopen vandaag. In theorie was dit een wandeling door een magisch winterwonderlandschap, met een door de opkomende zon in paars veranderde lucht, begeleid door prachtige evergreens, waarna ik fris aan mijn werkdag kon beginnen met een kop heerlijke koffie.
In de praktijk was het glibberen over de stoep en daarna door gesmolten sneeuwplassen stampen onder een grauwe lucht. De koffie is kut, mij knie doet pijn en mijn schoenen, sokken en voeten zijn nat.
Maar de muziek was heerlijk
Diep in m'n hart vind ik nog erger, maar dat is het wel. En Droomland natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:58 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb hem helemaal uitgezeten, maar ben er niet trots op. De Vlieger is toch wel echt de bodem van de put hoor.
Morning Has Broken is wel mooi.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:01 schreef Fred_B het volgende:
Zometeen gelijk de Cats, tevens 12 andere mooie platen.
Er is meer ruimte op de bodem, natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Diep in m'n hart vind ik nog erger, maar dat is het wel. En Droomland natuurlijk.
Definieer 'alle lijsten'. Is dat dan:quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel nummers denken jullie dat in alle lijsten de top 100 hebben gehaald?
Alle edities van de Evergreen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Definieer 'alle lijsten'. Is dat dan:
Top 2000
Evergreen
Kink 1500
V500
Of meer?
Oh zo. Dan zeg ik 20. Die eerste week zo af van de rest, dus dat zal wel een flinke wissel trekken.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alle edities van de Evergreen.
Een stuk of 10? Die eerste lijst was nogal random in elk geval.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alle edities van de Evergreen.
Iedereen zit nu nagelbijtend op de bank.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wacht nog even op het bod van wat andere mensen. Over 5 minuten het antwoord.
Nog spannender dan het NSF van 2010 dit.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iedereen zit nu nagelbijtend op de bank.
Zeker niet, het zou nogal vreemd zijn om de finale van de Top 2000 ineens bij een concullega af te werken.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:14 schreef TLC het volgende:
Ooit was de finale van de Top 2000 op de woonboot van Hans Schiffers, dat kun je je nu niet meer voorstellen
Verdomme.quote:
Wat stelt dat hele Hotel California of Child In Time ook voor.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand meer aanwezig, dus jullie krijgen hem gewoon. Het antwoord is minder dan 10: Slechts 7.
Du
Voor Haar
Lea
Sound of Silence
Bridge over Troubled Water
Yesterday
In The Ghetto.
Een nummer van Vader A.quote:
Hier had ook Wat Doen We Met De Arabieren Hier kunnen staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |