Wie weet dit weekend. Staat geregeld in de V500 meen ik.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Yeahh stemplaatje. Had nu wel zin gehad in de 18 minuten versie..
Björn opende de stembus dit jaarquote:Op donderdag 21 november 2024 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit ABBA zo in de lift in dit lijstje?
Hete teek: Als dit ooit in de albumversie was gedraaid had ie nu er nog in gestaan. Maar volgens mij mag deze wel KKD'en, misschien hebben mensen hem ontdekt.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat deze niet meer in de Top 2000 staat sinds de (albumversie) tijd.
Ook dat is een bewerkte albumversiequote:Op donderdag 21 november 2024 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie weet dit weekend. Staat geregeld in de V500 meen ik.
Niet helemaal goed gekeken maar dat kan wel eens nachtwerk zijn dit jaarquote:Op donderdag 21 november 2024 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie weet dit weekend. Staat geregeld in de V500 meen ik.
Ja, die laatste 4 minuten kunnen wel geskipt wordenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ook dat is een bewerkte albumversie
Ik noteer em alvast voor op de lijstquote:Op donderdag 21 november 2024 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hete teek: Als dit ooit in de albumversie was gedraaid had ie nu er nog in gestaan. Maar volgens mij mag deze wel KKD'en, misschien hebben mensen hem ontdekt.
Die probeerde Morad nog te pushen voor week 53. Als dat gebeurt dan is het tijd voor bommeldingen en poederbrieven.quote:
Dat lijkt me vrij kansloos. Alsof iemand weet hoe Purno en Pardoes heten.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die probeerde Morad nog te pushen voor week 53. Als dat gebeurt dan is het tijd voor bommeldingen en poederbrieven.
En waarom die Duitsers liever thee willen.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij kansloos. Alsof iemand weet hoe Purno en Pardoes heten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |