Na toty ben ik gestopt vorige game, maar vanavond zal ik hem eens opstarten kijken of deze game langer leuk is om te spelen. De vorige was prima qua gameplay maar erg makkelijk en saai.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Webapp voor EA FC 26 is uit. Hopelijk is deze versie leuker om te spelen, de vorige heb ik al maanden niet aangeraakt.
Wie?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Pre order icon: Jones
Nu alweer klaar mee.
Die Duitse vrouwelijke CV. Ken der verder niet, maar het is natuurlijk weer de kutste die je kunt krijgen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie?
Ik had Cha Bum Kun, die kende ik ook niet. In ieder geval wel een spits.
Heel erg dit inderdaad. Verder ook wel weer 10 stappen achteruit qua gameplay. Alles weer gericht op dom rennen met de bal en eindeloos tricks ipv combinatiespel. Het helpt me wel van mijn lichte verslaving af.quote:Op zondag 28 september 2025 13:16 schreef GotenSSJ het volgende:
5 potjes in die nieuwe cup gedaan, vrij schokkend om te zien hoeveel mensen massaal fifa points erop lijken te knallen. 3 van de 5 teams waren ruim 300.000 coins waard.
Met dat langzamer maken van de powercurve worden fifa points nog belangrijker vrees ik.
Tja, ik speel noodgedwongen ook met die 2 cdm's, want ik kom alleen spelers tegen die rondjes draaien tussen de middellijn en de 16, om zodra er een cv uitstapt de pass door het midden te geven waar altijd een goal uit komt. Mijn eigen aanvalsspel is echt gevarieerder en niet op de zwakte van het spel gericht, maar verdedigend moet ik me er tegen wapenen. Dan nog verlies ik de meeste potjes terwijl mijn Xg ongeveer 2x zo hoog is.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
EA kan er eigenlijk ook vrij weinig aan, de gameplay kan heel leuk zijn tegen een tegenstander die ook leuk wil spelen. Maar dat willen de meeste niet want rewards dus iedereen blijft met 4 man achterin en 2 cdm's geselecteerd verdedigen. Probleem is echt de gameplay niet maar overal die packs.
En dat terwijl ze wel wat goede veranderingen hebben gemaakt. Ik speel Arc Raiders daar gaat al veel tijd in zitten die ik niet heb nu die kleine wat ouder aan het worden is.quote:Op zondag 14 december 2025 23:26 schreef GotenSSJ het volgende:
5 weken geen post in een topic over een populair spel dat nog geen 3 maanden uit is.
Geeft wel weer aan wat een prachtprestatie EA heeft neer gezet met deze versie
Vergeleken met vorig jaar absoluut een verbetering, dat wel. Heb wel het idee dat veel mensen er vrij snel klaar mee waren. Het is dat er evo's zijn, daardoor speel ik nog wel eens games.. En die Gauntlet vind ik nog wel geinig, speel je tenminste nog eens met andere spelers en tegen andere spelers.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat terwijl ze wel wat goede veranderingen hebben gemaakt. Ik speel Arc Raiders daar gaat al veel tijd in zitten die ik niet heb nu die kleine wat ouder aan het worden is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |