Ik weet niet wie jij bij EA betaalt, maar jij hebt echt alle geluk van de wereld hoor. Makkelijk om te zeggen dat je geluk vanzelf komt, maar de packweight, zelfs van TOTY HMs, is echt crimineel laag weer dit jaar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik doe alleen die sbc nog. Heb al 5 ton gemaakt door die 2 tradeble packs. Gewoon blijven doen dan komt je geluk vanzelf.
Je discard toch al alles voor 2.5k als je dan die sbc gewoon blijft doen dan heb je die 5 ton erbij zo gehaald zeker wanneer je eens een TOTW meepakt of een hoge walkout. Natuurlijk heb ik ook geluk gehad dat ontken ik niet maar volgens paletools heb ik de sbc ook 895 keer gedaan. 50 keer is ook oprecht niet veel als de packweight laag is om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bij EA betaalt, maar jij hebt echt alle geluk van de wereld hoor. Makkelijk om te zeggen dat je geluk vanzelf komt, maar de packweight, zelfs van TOTY HMs, is echt crimineel laag weer dit jaar.
Ik, en vele anderen, packen echt helemaal niets uit die 82x20, laat staan een 2 player pack en een premium gold pack. Denk dat ik die SBC nu een stuk of 50x heb gedaan, en verder dan Kane ben ik niet gekomen. Zelfs IFs droppen nauwelijks waardoor je club langzaam leeg raakt door de TOTW SBC.
Al mijn andere packs als 86x3, 86x5 en 87x3 mag ik ook blij zijn met Sommer en Rice.
Ja met 895x die SBC kom je wel aan de 5 ton dat geloof ik wel, maar ik snap niet hoe jij die SBC 895x kan doen eerlijk gezegd. Tenzij je club helemaal vol zat met TOTWs kom je in de problemen. Ik denk, gebruik geen Paletools, dat ik die SBC een keer of 80 heb gedaan nu en ik heb geen TOTWs of 84-rated spelers meer over.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je discard toch al alles voor 2.5k als je dan die sbc gewoon blijft doen dan heb je die 5 ton erbij zo gehaald zeker wanneer je eens een TOTW meepakt of een hoge walkout. Natuurlijk heb ik ook geluk gehad dat ontken ik niet maar volgens paletools heb ik de sbc ook 895 keer gedaan.
Ik had alleen in storage al 40+ totw staan van al de opgespaarde packs, heb gewoon die store packs gekocht met coins heb je er 3 per keer en die 100 spelers packs heb ik ook gekocht met munten. Als je dan alles wat tradeble is verkoopt of discard maak je uiteindelijk gewoon winst. Scheelt natuurlijk wel als je met een hoop coins aan zoiets begint.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja met 895x die SBC kom je wel aan de 5 ton dat geloof ik wel, maar ik snap niet hoe jij die SBC 895x kan doen eerlijk gezegd. Tenzij je club helemaal vol zat met TOTWs kom je in de problemen. Ik denk, gebruik geen Paletools, dat ik die SBC een keer of 80 heb gedaan nu en ik heb geen TOTWs of 84-rated spelers meer over.
Ik loop ook niet over van de 85 en 86 rated die je zou kunnen gebruiken ipv 84s zodat je 81 en 82 rated kan gebruiken om aan de 84 rating te komen voor het 2de deel van die SBC.
Tenzij je ook het geluk hebt dat je in nagenoeg ieder pack een TOTW packed natuurlijk. Maar ik heb regelmatig 5x achter elkaar geen TOTW gehad.
86-88 rated pack je wel regelmatig ja, maar 89 en 90 waren zeer schaars, voor mij althans. Maar die 86 gaat al iedere keer in de 84-rated squad, en het helpt niet met dat je niet genoeg voor 84-rated spelers hebt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had alleen in storage al 40+ totw staan van al de opgespaarde packs, heb gewoon die store packs gekocht met coins heb je er 3 per keer en die 100 spelers packs heb ik ook gekocht met munten. Als je dan alles wat tradeble is verkoopt of discard maak je uiteindelijk gewoon winst. Scheelt natuurlijk wel als je met een hoop coins aan zoiets begint.
Heb nu nog 60+ totw in de club, toegegeven dat ik die totw pick wel vaak heb gedaan aan het begin van toty toen er niks was om lage fodder in te doen.
Ik bouw die sbc op de webapp echt met 1 minuut en dan skip ik die animatie en ik kan weer door. Heel geestdodend maar wel effectief.
Doe er alleen geen 88+ kaarten in de rest boeit me niet. Maar je pakt toch ook gewoon regelmatig een keer 3 walkouts of ben ik nou gek?
Mij maakt die fodder niet zozeer uit, pack liever nu een top kaart dan een foden in storage.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
86-88 rated pack je wel regelmatig ja, maar 89 en 90 waren zeer schaars, voor mij althans. Maar die 86 gaat al iedere keer in de 84-rated squad, en het helpt niet met dat je niet genoeg voor 84-rated spelers hebt.
Maar als je inderdaad de 87 en 88 rateds er ook in gooit, dan heb je minder 84 rated spelers nodig natuurlijk.
Heb je ook gelijk in, die pulls blijven in je team tot aan juni oid.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mij maakt die fodder niet zozeer uit, pack liever nu een top kaart dan een foden in storage.
Maar ik heb alle commons hele tijd in de PP gegooid, rares onder 82 in premium league upgrades, rest im 82 x20 dan heb je echt continu genoeg 83 en hoger dat kan niet anders. Tradeble commons en rares heb ik gediscard voor een coin stroom. Maar het is ook gewoon niet leuk om 4 uur achter elkaar te doen dat zeg ik eerlijk
Al eens opnieuw geinstalleerd etc? Anders eens de EA helpdesk om hulp vragen, want dat is wel erg lang.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:17 schreef Schanulleke het volgende:
Voor mij geen toty-pulls, maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind het wel vervelend dat ik na 2 maanden nog steeds niet kan handelen vanuit de app. Heb geen idee wat ik daar nog aan moet doen. Speeltijd staat ingeschakeld.
Je moet zelf mikken hequote:Op donderdag 6 februari 2025 11:55 schreef Näsenbar het volgende:
Ik speel vooral carrieremodus, maar dat het koppen op goal gewoon echt onmogelijk is gemaakt blijft enorm frustrerend.
Maar alsnog blijft het altijd maar een zacht balletje waar de spits tegenaan schampt.quote:
Keeper zelf bewegen met rechterstickquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:12 schreef Fretwork het volgende:
Is er een manier om je keeper beter te laten keepen? Ik ben echt klaar met 4-5 verliezen als de tegenstander 5 keer geschoten heeft met 0.9xG totaal..
Van der Sar 89
Ik ga morgen oefenen! Het is echt een dag en nacht verschil per wedstrijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Keeper zelf bewegen met rechterstick
Ik wist niet dat het kon.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Keeper zelf bewegen met rechterstick
Met Fut bday vanavond zou ik voor de packs gaan, de kans op een kut icon is mij veel te groot.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:41 schreef Schanulleke het volgende:
Ik pak trouwens best veel totw uit die 81+ spelerskeuze. Fijne sbc is dat!
Vraag over de seizoensbeloning ben ik nog steeds benieuwd naar. Ik neig inmiddels naar de icon-keuze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |