SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Oei valt de schade voor beide partijen mee?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:15 schreef Koen66 het volgende: [..] Zag een meisje op een brommert over het hoofd
Dan moet je dus heel de dag midden op straat gaan staan en hopen dat de DPD-bezorger je aanrijdt, dan is er in ieder geval nog kans dat die stopt ipv direct naar een pick-up point in Schubbekutteveen rijdtquote:Op woensdag 20 november 2024 21:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik krijg een kickstarter binnen vanuit frankrijk dat gaat altijd met dpd.
Ik ben vorig jaar al aangereden.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij?
Was je aan het FOK!ken tijdens het rijden?
VT2 wordt toch uitgesteld vanwege putdeksel of Ferrari being Ferrari of Perez being Perez of Stroll being Stroll.quote:
Dan word ik door meerdere auto's aangereden.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je dus heel de dag midden op straat gaan staan en hopen dat de DPD-bezorger je aanrijdt, dan is er in ieder geval nog kans dat die stopt ipv direct naar een pick-up point in Schubbekutteveen rijdt
of aanvaring?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan word ik door meerdere auto's aangereden.
Ik heb laatst wel goede ervaring met GLS.
Oh ik nietquote:Op woensdag 20 november 2024 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan word ik door meerdere auto's aangereden.
Ik heb laatst wel goede ervaring met GLS.
Ik woon druk doorgaande weg, dus gaat wat lastig.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik nietZe waren een pakketje kwijtgeraakt, meermaals contact over gehad, heeft de webshop toen wel opgelost door het geld terug te storten.
newsflashquote:Op woensdag 20 november 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
De radio proberen uit te zetten met de afstandsbediening voor de verwarming
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
Een andere kickstarter zal vanuit de UK komen met DHL en dat gaat vaak goed.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:25 schreef Modus het volgende:
Ik heb ook wat onderweg met DPD. Geen idee hoe dat zal gaan.
Tevens ook iets met DHL vandaag aangeboden toen ik weg was. Gewoon briefje los voor de deur leggen terwijl er beneden een brievenbussenblok is![]()
![]()
Verkapt 'zie mij eens hip doen met mijn afstandsbediening voor de verwarming'quote:Op woensdag 20 november 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
Nee dat merkte ikquote:
Voortaan maar weer met de app de verwarming bedienenquote:Op woensdag 20 november 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkapt 'zie mij eens hip doen met mijn afstandsbediening voor de verwarming'
Tja. Het liefste laat ik alles meteen op een afhaalpunt bezorgen maar die keus heb je vrijwel nooit (als eerste).quote:Op woensdag 20 november 2024 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een andere kickstarter zal vanuit de UK komen met DHL en dat gaat vaak goed.
bij dhl kun je een account aanmaken en dat gewoon als bezorgvoorkeur zettenquote:Op woensdag 20 november 2024 21:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Tja. Het liefste laat ik alles meteen op een afhaalpunt bezorgen maar die keus heb je vrijwel nooit (als eerste).
Eh ja leuk. Het is altijd maar afwachten welke dienst een verkoper gebruikt, want ook dat is niet altijd duidelijk op moment van bestellen.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij dhl kun je een account aanmaken en dat gewoon als bezorgvoorkeur zetten
ik kom regelmatig jam tegen bij de frisdrankquote:Op woensdag 20 november 2024 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Kwam donuts tussen het fruit tegen in de AH. Zijn die gezond?
'staat op om aan de thermostaatknop te draaien'quote:Op woensdag 20 november 2024 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voortaan maar weer met de app de verwarming bedienen
klopt maar als het dan wel via dhl is brengen ze het standaard naar het punt dat jij selecteertquote:Op woensdag 20 november 2024 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Eh ja leuk. Het is altijd maar afwachten welke dienst een verkoper gebruikt, want ook dat is niet altijd duidelijk op moment van bestellen.
Als het fruitdonuts zijn wel.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Kwam donuts tussen het fruit tegen in de AH. Zijn die gezond?
Zeg je dan jammie?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kom regelmatig jam tegen bij de frisdrank
Donuts met jam?quote:
Mja oke. Ik heb wel zoiets eens gedaan bij UPS. Toen kon ik het meestal ook meteen bijsturen meen ik.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt maar als het dan wel via dhl is brengen ze het standaard naar het punt dat jij selecteert
Bij brengen ze naar het pakketpunt een paar meter verder als het niet lukt.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt maar als het dan wel via dhl is brengen ze het standaard naar het punt dat jij selecteert
nopequote:
Zou niet eens weten waar er hier een UPS punt zit tegenwoordig. Paar jaar terug zat er eentje een paar straten verderop, dat was gewoon in een woonhuis met een huisvrouw die zich verveelde ofzo. Tot ze zwanger werd en toen werd het punt opgehevenquote:Op woensdag 20 november 2024 21:33 schreef essnhills het volgende:
Hier eigenlijk niet echt issues met pakketbezorgers.
Alleen UPS die als ze al geweest zijn als ik niet thuis was nog eens laten weten dat ze onderweg zijn en het dan naar een voor mij onbereikbaar pakketpunt brengen
Donuts met cheesecakequote:
Hier zat er een in een broodjeszaak en die vent werd echt boos als je een pakketje ophaalde.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou niet eens weten waar er hier een UPS punt zit tegenwoordig. Paar jaar terug zat er eentje een paar straten verderop, dat was gewoon in een woonhuis met een huisvrouw die zich verveelde ofzo. Tot ze zwanger werd en toen werd het punt opgeheven
Volgens mij is dat ook helemaal niet rendabel, ze krijgen geloof ik max. 50 cent per pakketjequote:Op woensdag 20 november 2024 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier zat er een in een broodjeszaak en die vent werd echt boos als je een pakketje ophaalde.
Ja je moet tussen 14:00 en 15;00 komen nu ben ik druk met brood en moet ik mijn handschoentjes uitdoen blablabla
Nou die hield het niet lang vol hier in het dorp.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 20 november 2024 21:57 schreef Ama het volgende:
Hoorde vandaag een kerstliedje dus nu heb ik kerstmuziek in mijn hoofd. 🎄
Mensen zijn lui en hebben geen zin om dat terug te leggen waar het hoorde en hebben ook zoiets van. Daar is het personeel voor.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar ik snap echt niet waarom mensen spullen ergens anders neerzetten in de supermarkt. Lijkt echt populairder te worden dan bijv. schaatsen
In de stad altijd van die shady sigarettenzaakjesquote:Op woensdag 20 november 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook helemaal niet rendabel, ze krijgen geloof ik max. 50 cent per pakketje
Ik zet graag toblerones tussen de beurtbalkjes @Haagsquote:Op woensdag 20 november 2024 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mensen zijn lui en hebben geen zin om dat terug te leggen waar het hoorde en hebben ook zoiets van. Daar is het personeel voor.
Beste kerstplaat ooitquote:
Waar je ook beltegoed en opladers kunt kopen?quote:Op woensdag 20 november 2024 22:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In de stad altijd van die shady sigarettenzaakjes
Hoi Ronaldquote:Op woensdag 20 november 2024 22:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zet graag toblerones tussen de beurtbalkjes @:haags
lekker danquote:Het ministerie van Buitenlandse Zaken waarschuwt voor vergiftigde alcohol in Laos. Twee Deense vrouwen zijn overleden in de toeristische stad Vang Vieng nadat zij alcohol hadden gedronken die vermoedelijk vervuild was met drugs. Tientallen andere toeristen zijn ernstig ziek geworden. Daaronder valt ook een Nederlandse toerist, die is opgenomen in een ziekenhuis.
Wtf luister ik.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze is ook fantastisch
Bekijk deze YouTube-video
Dat was de wintercampagne van Discovery, hebben ze een paar jaar gehad, maar kan alleen maar dit er van terug vindenquote:
Dit is wel echt gewoon matig.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was de wintercampagne van Discovery, hebben ze een paar jaar gehad, maar kan alleen maar dit er van terug vinden
Nee joh, dit is fantastischquote:
Ja en 1 random tray met zakjes chipsquote:Op woensdag 20 november 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar je ook beltegoed en opladers kunt kopen?
Yellowstone is echt een serie voor jou. Veel country muziek, beelden van Montana, cowboys, een geil wijf en veel moordpartijenquote:Op woensdag 20 november 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook helemaal niet rendabel, ze krijgen geloof ik max. 50 cent per pakketje
Hier Ama, jouw droomplek.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:54 schreef Ama het volgende:
Ik hang nog op de bank maar mijn bed is vast niet koud.
Vandaag nog voorbij horen komen op de radio.quote:
Je weet nog steeds het verschil tussen wilde ratten en tamme ratten niet zo te zien.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier Ama, jouw droomplek.
https://www.instagram.com/reel/DBdaeZ4RJsM/
Waddequote:Op woensdag 20 november 2024 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
Even een floating sessie geboekt voor morgen
Ehmmm op wat voor manier?quote:Op woensdag 20 november 2024 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
Even een floating sessie geboekt voor morgen
Uurtje zou ik wel lang vinden.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
60 min in een sensory deprivation tank dobberen
Oh wow, hou je dat vol zo lang?quote:Op woensdag 20 november 2024 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
60 min in een sensory deprivation tank dobberen
Nee joh hdp. Even alles uitschakelenquote:Op woensdag 20 november 2024 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uurtje zou ik wel lang vinden.
Geen wijnquote:Op woensdag 20 november 2024 23:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oh wow, hou je dat vol zo lang?
Zonder muziek? Zonder wijn?
Sjongequote:Op woensdag 20 november 2024 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee geen licht en geen geluid
Als het echt helpt en je kunt het volhouden, heel goedquote:Op woensdag 20 november 2024 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja als ik even alleen moet zijn met mijn gedachten
uiteraard , werken enzoquote:Op donderdag 21 november 2024 00:58 schreef datismijnmening het volgende:
Oh iedereen en zijn moeder is natuurlijk naar bed
Nee vrijwel geen windquote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 05:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vrijwel geen windwel veel regen
oh man vannacht regende het zo hard. durfde niet meer verder te slapen :p Bizar hoe hard dat water naar beneden kan vallen
The Meteorological Department has issued a warning for severe thunderstorms affecting the southern region, anticipating torrential rain, gusty winds and rough sea conditions from Thursday to Saturday.quote:Op donderdag 21 november 2024 05:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hoe lang duurt het nog? Of hebben ze daar geen soort buienradar?
Oei, dus vandaag thuis smurfen?quote:Op donderdag 21 november 2024 05:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The Meteorological Department has issued a warning for severe thunderstorms affecting the southern region, anticipating torrential rain, gusty winds and rough sea conditions from Thursday to Saturday.
According to the weather forecast, 12 of the 14 provinces along the Gulf of Thailand and Andaman Sea will experience harsh weather, with only Ranong and Phuket exempt from the warnings.
The agency reported that waves in the gulf could reach heights of at least two metres and warned of potential landslides and mudslides in mountainous and hilly areas due to the heavy rainfall.
Nog even
Sociale bal daarquote:Op donderdag 21 november 2024 05:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar vanmiddag om 5 ga ik met nieuwe mensen badmintonnen
goed hequote:
Nou vind het wel bewonderenswaardig hoe je daar zo probeert om een nieuw sociaal netwerk op te bouwen. Is niet makkelijk, en kost veel tijd en energie.quote:Op donderdag 21 november 2024 05:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed he![]()
Ik had een berichtje geplaatst hier in de fb groep en werd ik uitgenodigd door een groepje van 3 . Ze gaan elke week
quote:Op donderdag 21 november 2024 05:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vind het wel bewonderenswaardig hoe je daar zo probeert om een nieuw sociaal netwerk op te bouwen. Is niet makkelijk, en kost veel tijd en energie.
Op wie wacht je?quote:Op donderdag 21 november 2024 07:28 schreef mschol het volgende:
nou, ik zit klaar
laat ze maar snel komen, zijn ze ook snel weer weg..
Laat je wel wat stroom over voor de rest van het eiland?quote:Op donderdag 21 november 2024 05:42 schreef bitterbal het volgende:
Kerstverlichting hangt![]()
[ afbeelding ]
mooie deurmat welquote:Op donderdag 21 november 2024 05:42 schreef bitterbal het volgende:
Kerstverlichting hangt![]()
[ afbeelding ]
ohhh. nou hoop dat ze snel klaar zijnquote:Op donderdag 21 november 2024 07:37 schreef mschol het volgende:
[..]
bouwlui, voor mechanische ventillatie
Dit is nog maar 1 lampjequote:Op donderdag 21 november 2024 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat je wel wat stroom over voor de rest van het eiland?
Crashlanding van de kerstman met al zijn rendieren op dat eiland vol vreemde mensen.quote:Op donderdag 21 november 2024 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat je wel wat stroom over voor de rest van het eiland?
quote:Op donderdag 21 november 2024 07:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Crashlanding van de kerstman met al zijn rendieren op dat eiland vol vreemde mensen.
quote:Op donderdag 21 november 2024 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goed he. weten mensen dat ze niet welkom zijn
als je maar al wakker en uit bed wasquote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je maar al wakker en uit bed was
mja, uiterlijk 11 uur kennelijkquote:Op donderdag 21 november 2024 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh. nou hoop dat ze snel klaar zijn
Nog maar net.quote:Op donderdag 21 november 2024 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je maar al wakker en uit bed was
ben je een sportclubje aan het zoeken?quote:Op donderdag 21 november 2024 07:47 schreef bitterbal het volgende:
Ben wel wat zenuwachtig voor het badmintonnen
Ja ga straks badmintonnen met mensen die ik niet kenquote:Op donderdag 21 november 2024 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je een sportclubje aan het zoeken?
Leuk!quote:Op donderdag 21 november 2024 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ga straks badmintonnen met mensen die ik niet ken
en kun je badmintonnen?quote:Op donderdag 21 november 2024 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga dit echt niet allemaal lezen op dit tijdstip.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:00 schreef UitStraling het volgende:
Badmintonnen, doet me aan de vriend van een oude buurman denken, Frank, tweemaal cum laude afgestudeerd maar veel te zenuwachtig en onzeker voor een vaste baan, die had een lelijke maar extreem vruchtbare vrouw en dus al zes kinderen, dat kon hij dus wel goed, baby's maken en hele dagen badmintonnen want thuis zijn kon hij niet met een klein huisje vol poepende en krijsende kindertjes, Frank had maar een kutleven en al die kinderen was wel wat mis mee schiet me nu te binnen.
Heerlijke diersoort dat we zijn.
TikTokquote:Op donderdag 21 november 2024 08:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga dit echt niet allemaal lezen op dit tijdstip.
Dat wordt de hele middag F5'en op de Telegraaf om te zien of er al een nieuwsbericht is over een Nederlandse bitterbalfluencer die spoorloos is verdwenen in Thailand.quote:Op donderdag 21 november 2024 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 november 2024 08:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt de hele middag F5'en op de Telegraaf om te zien of er al een nieuwsbericht is over een Nederlandse bitterbalfluencer die spoorloos is verdwenen in Thailand.
Ik ga de douche die ik nu ga nemen net een graadje warmer zetten als ik dit zo lees.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn stuur van mijn auto was erg koud.
quote:Op donderdag 21 november 2024 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Controle of verwacht je een ernstige uitslag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 21 november 2024 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt wel eng jaSucces alvast!
Tap tap tap
Dan moet je wel tegen die smaken kunnen.quote:
Als je dat te vaak doet wil geen enkele tandarts nog bij je muiltje in de buurt komen.quote:
Al een paar keer last van gehad, dus kijken wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat klinkt wel eng jaSucces alvast!
[..]hmzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das wel raar
[..]
Dan moet je wel tegen die smaken kunnen.
Dan niet. Dan heb lekker kiespijnquote:Op donderdag 21 november 2024 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je dat te vaak doet wil geen enkele tandarts nog bij je muiltje in de buurt komen.
Verstandig ja.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Al een paar keer last van gehad, dus kijken wat er aan de hand is.
Je kunt beter een half pakje ibuprofen achterover tikken en een koelelement tegen je smoeltje houden.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dan niet. Dan heb lekker kiespijn
ja, niks mis mee.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben jullie wel dichte hokjes?
Die beesten zitten "overal" aan de kust, maar op sommige plekken iets meer.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
Yo @:fogel kun je in Noorwegen makkelijk duiken met orca’s?
@IJsdraakjequote:Op donderdag 21 november 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
Ken je deze al @:ijsdraak
[ afbeelding ]
https://hasanjasim.online(...)UIgw#google_vignette
kan je vandaag wel werken dan ?quote:Op donderdag 21 november 2024 09:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fietste ik net naar het werk breekt halverwege het zadel af. Tijd om af te vallen dus
Ja, want ik bezorg op een andere fiets dan waar ik mee naar mijn werk gaquote:Op donderdag 21 november 2024 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je vandaag wel werken dan ?
aaah. maar dan zit je er nog mee op de weg terugquote:Op donderdag 21 november 2024 09:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, want ik bezorg op een andere fiets dan waar ik mee naar mijn werk ga
quote:Op donderdag 21 november 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
ik kwam een keer terug van werk. hadden ze mijn zadel gejat
Hahaatjesquote:Op donderdag 21 november 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
ik kwam een keer terug van werk. hadden ze mijn zadel gejat
Dit is toch gewoon een alienquote:Op donderdag 21 november 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
Ken je deze al @:ijsdraakje
[ afbeelding ]
https://hasanjasim.online(...)RlSzJBuOy5JYTlHjUIgw
ja zou kunnenquote:Op donderdag 21 november 2024 09:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een alien
Ik ken 1 poot. @dud0r @Wereldgozerquote:Op donderdag 21 november 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Alles heeft of 2 , 4 of 6 poten. En zij hebben er 8. Das verdacht
Heb je daar ook duizendpoten?quote:Op donderdag 21 november 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Dan vrees ik voor jou wanneer je decapoda tegenkomt.quote:Op donderdag 21 november 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
was datquote:Op donderdag 21 november 2024 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan vrees ik voor jou wanneer je decapoda tegenkomt.
In Zuid-Frankrijk waren er een keer van die oranje honderdpoten die heel hard over het plafond renden.quote:Op donderdag 21 november 2024 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja die was ik vergeten. Ja die zijn ook wel verdacht
vet lelijkquote:Op donderdag 21 november 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Dit is een vet ding he
[ afbeelding ]
De groep van tienpotigen. Krabben, kreeften, garnalen.quote:
gatverquote:Op donderdag 21 november 2024 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
In Zuid-Frankrijk waren er een keer van die oranje honderdpoten die heel hard over het plafond renden.
ohhh ja die ken ik wel. Zouden ook aliens kunnen zijnquote:Op donderdag 21 november 2024 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De groep van tienpotigen. Krabben, kreeften, garnalen.
toch opvallend. Dingen met 8 poten zijn eng, dingen met 10 poten zijn smakelijk voedselquote:Op donderdag 21 november 2024 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zondag weer 16 graden er bijquote:
Op werkquote:Op donderdag 21 november 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was er geen plek in de nachtopvang?
Vandaag rij ik mee met grijs.quote:Op donderdag 21 november 2024 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag niet met de groenvoorziening mee dus
Vroeger werd kreeft gezien als eten voor de paupers. Zee insecten.quote:Op donderdag 21 november 2024 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch opvallend. Dingen met 8 poten zijn eng, dingen met 10 poten zijn smakelijk voedsel
Ik las teringpotigenquote:Op donderdag 21 november 2024 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 november 2024 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was net aan het typen: Volgens Windows wordt er 3 cm sneeuw verwacht.
Teveel of te weinig?quote:Op donderdag 21 november 2024 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg net de rekening van de tandarts van dinsdag. 113 euro?
Vaak krijg je maar 250/500/750 euro vergoed. Zit je daar dan boven dit jaar?quote:Op donderdag 21 november 2024 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n verzekeraar vergoedt niks meer blijkbaar. Is er een plafond ofzo?
ja per jaar. Ik had altijd tot 250 euro werd vergoed. Moet je kijken welk extra verzekering je hebt afgeslotenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boven de 500 denk ik wel ja, maar ik heb een extra pakket, dat heeft zo ook geen nut. Dan betaal je meer voor de verzekering dan dat ze vergoeden.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak krijg je maar 250/500/750 euro vergoed. Zit je daar dan boven dit jaar?
Welk pakket heb je dan? Wat zijn de voorwaarden?quote:Op donderdag 21 november 2024 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boven de 500 denk ik wel ja, maar ik heb een extra pakket, dat heeft zo ook geen nut. Dan betaal je meer voor de verzekering dan dat ze vergoeden.
quote:Op donderdag 21 november 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
Ken je deze al @:ijsdraakje
[ afbeelding ]
https://hasanjasim.online(...)RlSzJBuOy5JYTlHjUIgw
Om die reden heb ik geen aanvullende verzekeringen meer.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boven de 500 denk ik wel ja, maar ik heb een extra pakket, dat heeft zo ook geen nut. Dan betaal je meer voor de verzekering dan dat ze vergoeden.
Mijne heeft een plafond van 250.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dacht even AI maar lijkt wel echt. Grappig dat die zo'n panterprintje heeft binneninquote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Betaal bijna 200 euro in de maand en kan dit jaar nog 2000 euro bijlappen. Top.
Dit. Het loont per maand gewoon niet.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om die reden heb ik geen aanvullende verzekeringen meer.
Met alleen controle en wat schoonmaken ben je goedkoper uit om die rekeningen zo te betalen.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Als je alleen controle hebt en geen dingen is die 250 per jaar wel genoeg denk ik
Maar ik moet nu ook de controle betalen. En ze hebben in totaal nog geen 500 vergoed, of lees ik dat verkeerd?quote:Controles worden voor 100% en overige behandelingen voor 75% vergoed tot maximaal ¤ 500.
ja dat denk ik ook. Denk dat je wel onder de 250 blijft dan. Maar 1 gaatje en je zit er denk ik bovenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met alleen controle en wat schoonmaken ben je goedkoper uit om die rekeningen zo te betalen.
Tenminste, daar kwam ik een paar jaar geleden op uit, ik betwijfel dat dat nu anders is.
Dat kost me geen ¤125 euro nee.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met alleen controle en wat schoonmaken ben je goedkoper uit om die rekeningen zo te betalen.
Tenminste, daar kwam ik een paar jaar geleden op uit, ik betwijfel dat dat nu anders is.
Kost mij nu dus 113 euro, controle en schoonmaken en ze moesten weer even een foto maken.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kost me geen ¤125 euro nee.(Doe dat twee keer per jaar)
ja 75% van die 500quote:Op donderdag 21 november 2024 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik moet nu ook de controle betalen. En ze hebben in totaal nog geen 500 vergoed, of lees ik dat verkeerd?
Die fotos tikken altijd aanquote:Op donderdag 21 november 2024 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kost mij nu dus 113 euro, controle en schoonmaken en ze moesten weer even een foto maken.
Wat is een goed gebit? Als je braaf je tandjes poetst dan hou je normaal wel een goed gebit. Tandje scheef links of rechts is ook niet levensbedreigend.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:15 schreef bitterbal het volgende:
Een normaal goed gebit is straks alleen voor mensen met geld
Misschien dat ik al aan die 75% zit, maar dan zit je dan ook snel. Ik betaal 22 euro per maand voor de verzekering en ze hebben 250 vergoed. Zo werkt het lekker.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 75% van die 500
das ook zoiets. ze doen nooit het volledige bedrag vergoeden. Zit je niet al aan die 75% procent dit jaar?
Mweh, het gezeik is dat je vaak met die 75% vergoeding zit, wat ik toen had uitgerekend moet je eigenlijk zo'n beetje jaarlijks richting dat plafond gaan om gunstiger uit te zijn.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook. Denk dat je wel onder de 250 blijft dan. Maar 1 gaatje en je zit er denk ik boven
Nee ja dat bedoel ik. Dus een gebit zonder ontstekingen of gaatjesquote:Op donderdag 21 november 2024 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is een goed gebit? Als je braaf je tandjes poetst dan hou je normaal wel een goed gebit. Tandje scheef links of rechts is ook niet levensbedreigend.
Pff ja foto's moet ik volgende keer ook laten maken. Hoop dat mn lippiercing dan niet eruit hoeft.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kost mij nu dus 113 euro, controle en schoonmaken en ze moesten weer even een foto maken.
Je kan best zonder kronen hoor.quote:
gewoon geen tanden, lekker makkelijkquote:Op donderdag 21 november 2024 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan best zonder kronen hoor.
quote:Op donderdag 21 november 2024 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat zei de tandarts. Je hebt dan alleen risico (in mijn geval) dat de kies kon breken. Dus dacht nou doe het maarquote:Op donderdag 21 november 2024 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bedoel ook meer vanuit een financieel oogpunt, het is vanuit gezondheidsaspecten geen must verder.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zei de tandarts. Je hebt dan alleen risico (in mijn geval) dat de kies kon breken. Dus dacht nou doe het maar
Ik vond het ook wel weer snel, volgens mij zijn er vorig jaar nog foto's gemaakt. Misschien is het vanwege die wortelkanaalbehandeling.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben overgestapt naar een tandarts die niet ieder jaar foto's wil maken; of allerlei dingen aan wil smeren.
Ik zit bij een "dental clinics" en daar heb ik ook niet het gevoel dat ze mij op extra kosten jagen. Tis 2x controle en mondhygiëniste. En dan eens in de zoveel jaar een keer een foto.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben overgestapt naar een tandarts die niet ieder jaar foto's wil maken; of allerlei dingen aan wil smeren.
Oh daar zat ik ook in rotterdam. had ook idd dat gevoel nietquote:Op donderdag 21 november 2024 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit bij een "dental clinics" en daar heb ik ook niet het gevoel dat ze mij op extra kosten jagen. Tis 2x controle en mondhygiëniste. En dan eens in de zoveel jaar een keer een foto.
Daar vallen de controles dus ook onder. Dus had moeten wachten tot januari. Fraai is dit. 113 euro. Godallejezus.quote:Voor alle tandheelkundige behandelingen samen geldt een maximale vergoeding van ¤ 500 per kalenderjaar,
had je al zo'n grillplaat gekocht voor op je tafel?quote:Op donderdag 21 november 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet de verwarming maar weer uit.
Plaatje nog gezien wat ik hier gisteren stuurde?quote:Op donderdag 21 november 2024 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je al zo'n grillplaat gekocht voor op je tafel?
Denk het maar weet niet meer wat het wasquote:Op donderdag 21 november 2024 10:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Plaatje nog gezien wat ik hier gisteren stuurde?
misschien wel een form van fanticidequote:Op donderdag 21 november 2024 10:40 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Nog een olifant overleden hier in de dierentuin.
Plus, ze is altijd zo liefquote:Op donderdag 21 november 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh daar zat ik ook in rotterdam. had ook idd dat gevoel niet
Dat bitterbal een favoriete sport is ofzo.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het maar weet niet meer wat het was
Lekker duidelijk weer Windows.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows weer : weermelding
Maar wat die melding dan inhoudt, is niet te vinden.
Ripquote:Op donderdag 21 november 2024 10:32 schreef CherryLips het volgende:
En m'n oplaadkabel van de telefoon doet het weer niet. Is het gvd zo'n dag.
Daarom gewoon die meldingen uit.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows weer : weermelding
Maar wat die melding dan inhoudt, is niet te vinden.
Ja, eens.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:50 schreef Ama het volgende:
Ik vind het ook zo droog als mijn telefoon zegt over het weer: mooi.
Ja dat is toch voor iedereen verschillend? 😂
is toch veel leuker om er over te postenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom gewoon die meldingen uit.
En nu: Het voelt kouder aanquote:Op donderdag 21 november 2024 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows zegt nu: koud weer
Bij mij zegt-ie "2°C Grotendeels bewolkt". Saai.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows zegt nu: koud weer
Als je op verschillende plekken de temperatuur meet, heb je meer dan één temperatuur.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De temperaturen stijgen
Windows weer weet het ook niet.
En hoezo temperaturen? Er is toch maar 1 temperatuur.
EUR/USD -0,26%quote:Op donderdag 21 november 2024 10:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij zegt-ie "2°C Grotendeels bewolkt". Saai.
quote:Op donderdag 21 november 2024 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je op verschillende plekken de temperatuur meet, heb je meer dan één temperatuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |