Ja, ik ben inderdaad ook van het faciliteren en helpen waar nodig.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:39 schreef Jentin het volgende:
Hier is de verdeling meestal dat ik chef grove constructie ben en kind de rest doet.
Dit jaar wordt het een tafelvoetbalspel. Ik regel een passende doos en ronde houtjes met handvatten, kind kleit de voetbalspelers, verft het voetbalveld etc. In elkaar zetten doen we samen.
ja fantastischquote:Op woensdag 20 november 2024 16:44 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Vond je dat zelf ook leuk?
Vraag aan je kind of hij het leuk zou vinden om zo'n surprise te krijgen.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:43 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ja, ik ben inderdaad ook van het faciliteren en helpen waar nodig.
Maar vind het wel een lastig ding als ik het echt niet mooi vind en kind in dit geval dus wel...
Ik zie meestal alleen die mn eigen kind krijgt. Dat ziet er altijd wel mooi uit, strak gemaakt en netjes afgewerkt zeg maar. Terwijl mijn kind vindt dat het prima is als er nog overal kieren zitten tussen de blaadjes die hij als buitenkant heeft gemaakt. Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:35 schreef maily het volgende:
Wat voor surprises krijgen de andere kinderen?
Nee dat vindt hij dan weer niet zegt ie. Maar het lijkt net alsof hij niet ziet (of niet wil zien) dat het niet netjes is.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vraag aan je kind of hij het leuk zou vinden om zo'n surprise te krijgen.
En is het mogelijk om een foto te plaatsen van die surprise?
Help hem dan met goede tips en adviezen om het een beetje toonbaar te maken.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Nee dat vindt hij dan weer niet zegt ie. Maar het lijkt net alsof hij niet ziet (of niet wil zien) dat het niet netjes is.
Terwijl hij wel leuke ideeën heeft hoor, met dubbele bodems en toestanden.
hier hebben ze een minimaal aantal regels.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:20 schreef hilliebillie het volgende:
Gedichtje zullen we samen doen, anders blijft het bij 4 regels (of een AI gedichtje en die maakte echt niks leuks kwam ze afgelopen week al achter).
Waarschijnlijk moet hij een surprise maken voor een pestkop.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Nee dat vindt hij dan weer niet zegt ie. Maar het lijkt net alsof hij niet ziet (of niet wil zien) dat het niet netjes is.
Terwijl hij wel leuke ideeën heeft hoor, met dubbele bodems en toestanden.
Hier ook inderdaad, dus daarom dat ik wat mee help. Anders komt ze niet verder. (En ‘de Sint zat te denken’ wil ze hier nietquote:Op woensdag 20 november 2024 23:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
hier hebben ze een minimaal aantal regels.
Maar goed, met de standaard "sint zat te denken" kom je er ook zo.
ChatGPT kan niet zo lekker rijmen nee.
Nee, dat niet. Dat zou hij wel melden, ik ken mijn kind en die is vrij open ;-)quote:Op woensdag 20 november 2024 23:53 schreef Moass het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet hij een surprise maken voor een pestkop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |