SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wist je dat als je een andere taal leert je niet een andere hoeft te vergeten?quote:Op woensdag 20 november 2024 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haal zelfs wat hier staat door google translate
Niet? Dacht dat er maar plaats was voor 1quote:Op woensdag 20 november 2024 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wist je dat als je een andere taal leert je niet een andere hoeft te vergeten?
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las alleen dit zonder het voorgaande en dacht "hoezo is @:kwiwi ineens zo agressief wat is dit"
en terecht.quote:
Nee je kan het zien als expansion packquote:Op woensdag 20 november 2024 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet? Dacht dat er maar plaats was voor 1
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee je kan het zien als expansion pack
Dat is al beter dan je Nederlands.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:58 schreef bitterbal het volgende:
K heb al 1 letter geleerd om te schrijven
Nou, hou ons niet langer in spanning.. welke is het?quote:Op woensdag 20 november 2024 15:58 schreef bitterbal het volgende:
K heb al 1 letter geleerd om te schrijven
Echt hequote:
Gaw van gai kipquote:Op woensdag 20 november 2024 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, hou ons niet langer in spanning.. welke is het?
snap ik, dat jurkje zou jou ook erg goed staanquote:Op woensdag 20 november 2024 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
What I want:[ afbeelding ]
What I’m getting:
[ x ]
Ik mag hopen dat ze een beetje market research naar hun doelgroep gedaan hebben. Al lijkt het van niet..quote:Op woensdag 20 november 2024 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
What I want:[ afbeelding ]
What I’m getting:
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |