Die hardrock van babs en neil ookquote:Op donderdag 21 november 2024 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega komt binnen en vraagt gelijk of de radio zachter kan.
En zo hard stond ie helemaal niet eens.
Ik zou die collega geen bloemen meer brengenquote:Op donderdag 21 november 2024 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega komt binnen en vraagt gelijk of de radio zachter kan.
En zo hard stond ie helemaal niet eens.
Ik hoop primetime, ik ben een ramptoerist.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch ook vandaag met een schuin oog de bovenburen van 2 in de gaten houden, weten of en wanneer Lippens in week 53
Nee, dat is nu wel klaar inderdaad.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou die collega geen bloemen meer brengen
Ik weet nu al dat ik me straks bij 327 weer moet verdedigenquote:Op donderdag 21 november 2024 08:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat wijsheid met de jaren komt
Telefoon op niet storen zetten.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga maar eens werken. Pray for weinig bellen
Mijn iPhone is stuk. Die laadt niet meer op. Ga hem vandaag laten repareren.quote:Op donderdag 21 november 2024 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Telefoon op niet storen zetten.
Lekker eigenwijs.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik me straks bij 327 weer moet verdedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |