Ik ken het meeste wat voorbij komt eigenlijk wel.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Je leert nog eens wat onbekends kennen met zo’n lijst
Versie van Jantje Contantje is bekender denk ikquote:Op woensdag 20 november 2024 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Je leert nog eens wat onbekends kennen met zo’n lijst
Ik doe mezelf die Top2000 niet meer aan. Maar dat nummer van Neil Diamond kenden we allebei niet en zeker Symph is toch echt wel fan (en naar een concert geweest).quote:Op woensdag 20 november 2024 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken het meeste wat voorbij komt eigenlijk wel.
Denk meer dan tijdens de top2000
Oh jij luistert helemaal niet meer?quote:Op woensdag 20 november 2024 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik doe mezelf die Top2000 niet meer aan. Maar dat nummer van Neil Diamond kenden we allebei niet en zeker Symph is toch echt wel fan (en naar een concert geweest).
Vorig jaar heel snel weer afgehaakt, ik mis de gezelligheid in de topicreeks wel natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh jij luistert helemaal niet meer?Je wordt wel gemist in het topic
Jammerquote:Op woensdag 20 november 2024 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vorig jaar heel snel weer afgehaakt, ik mis de gezelligheid in de topicreeks wel natuurlijk.
Die keuzelijst is hier helemaal koning. Ik vraag me af of er ooit wel een vrije keuze in is gekomen. Staat Alice eigenlijk op de keuzelijst? Die Woodstockers komen over 10 jaar mogelijk pas erop.quote:Op donderdag 21 november 2024 07:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rustig chanson allen
Dan kunnen Halo of Flies en Ten Years After toch ook?
Beide afwezig.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:09 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die keuzelijst is hier helemaal koning. Ik vraag me af of er ooit wel een vrije keuze in is gekomen. Staat Alice eigenlijk op de keuzelijst? Die Woodstockers komen over 10 jaar mogelijk pas erop.
Niks teveel gezegd, genieten tot nu toequote:Op woensdag 20 november 2024 22:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Morgenochtend tussen 7 en 11 zijn best fijne uurtjes. Zin an!
Ik heb alleen altijd de mond vol van een ander nummerquote:Op donderdag 21 november 2024 08:23 schreef Tussle266 het volgende:
Lou Reed wordt gedraaid, n00bie zegt niets over busjes. Zo wordt het natuurlijk geen perfect day.
Wel veel kattengejank, verder niet veel mis mee neequote:Op donderdag 21 november 2024 08:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niks teveel gezegd, genieten tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |