Altijd dat kut noorden. En ondertussen krijgen we in het westen NIETSquote:Eerste sneeuw van het najaar in het noorden gevallen
De eerste sneeuw van het seizoen is een feit: in het noorden van Nederland zijn sneeuwvlokken gevallen. De temperatuur daar ligt rond de 2 graden. De sneeuw is in Drenthe en het zuiden van Groningen zichtbaar op gras, daken en auto's, maar blijft niet lang liggen.
Volgens Weeronline valt de eerste sneeuw gemiddeld gezien op 7 december. Vorig jaar kleurden delen in het oosten van Nederland op 27 november al wit.
De komende dagen worden er meer sneeuwbuien verwacht en trekt de koude lucht over de rest van het land. Dan kan er op meerdere plekken in Nederland sneeuw vallen.
Hoe laat moet je je melden bij het UWV?quote:Op woensdag 20 november 2024 06:29 schreef de_boswachter het volgende:
SNEEUW
Alleen irritant als je moet werken. Gelukkig hoef ik niet te werken haha
Vandaag niet. Vlg maand pas.quote:Op woensdag 20 november 2024 06:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoe laat moet je je melden bij het UWV?
?quote:Op woensdag 20 november 2024 06:22 schreef raptorix het volgende:
En morgen weer met hun huilmuil op TV klagen dat hun huizen zijn verzakt door aarbevingen omdat ze eigenlijk het laagje sneeuw niet aankonden.
Ook tijdens het werk leuk. Prachtig uitzicht vanaf kantoor.quote:Op woensdag 20 november 2024 06:29 schreef de_boswachter het volgende:
SNEEUW
Men is hard bezig om de gemiddelde temperatuur te verhogen.quote:
Prima, maar graag in de kerstvakantie dan.quote:Op woensdag 20 november 2024 07:20 schreef 444 het volgende:
Sneeuw is altijd![]()
Doe maar weer eens een halve meter deze winter..
Ik ben voor jaquote:Op woensdag 20 november 2024 08:40 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Prima, maar graag in de kerstvakantie dan.
Dan hoeven de meesten niet te werken en hebben we ook nog eens een echte witte kerst weer.
@RamboDirk @3rr0r @monkyyy jullie een leuke probleemwijken.jpg hiervoor?quote:Op woensdag 20 november 2024 06:29 schreef de_boswachter het volgende:
SNEEUW
geregistreerd op: zaterdag 3 april 2010 @ 21:53quote:Op woensdag 20 november 2024 09:00 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
JAAAAAAAik heb dat echt nog nooit (bewust) meegemaakt.
Schaam je!quote:Op woensdag 20 november 2024 06:22 schreef raptorix het volgende:
En morgen weer met hun huilmuil op TV klagen dat hun huizen zijn verzakt door aarbevingen omdat ze eigenlijk het laagje sneeuw niet aankonden.
quote:Op woensdag 20 november 2024 09:36 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
De laatste witte kerst was in 2010
Gekke pohi voor een 14-jarigequote:Op woensdag 20 november 2024 10:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]toen was ik 14.
Heeft geen indruk gemaakt dan
Klopt, want ik was 20.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:24 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Gekke pohi voor een 14-jarige
Er bestaan echter veel rijken met veel aanhang die veel geld willen voor de eerste levensbehoeften zoals woning, werk, wijf en warmte.quote:
Jouw probleem.quote:Op woensdag 20 november 2024 06:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ook tijdens het werk leuk. Prachtig uitzicht vanaf kantoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |