Heeft daarna nog bij NEC gespeeld maar waar hij nu speelt weet ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:14 schreef Origami94 het volgende:
Wat is er gebeurt met die kleine spits van Feyenoord eigenlijk? Waar speelt hij nu? Speelde jaren geleden. Achabar ofso heette hij
Doe ff een worstel gifje erbijquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:17 schreef GGMM het volgende:
uit het niets spring @:rambodirk bij om @:gurneyisbestoke ook een beuk te geven
springquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:17 schreef GGMM het volgende:
uit het niets spring @:rambodirk bij om @:gurneyisbestoke ook een beuk te geven
Speelt nog steeds bij Nec zo te zienquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Heeft daarna nog bij NEC gespeeld maar waar hij nu speelt weet ik niet
Geloof ergens in Roemenie ofzoquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Heeft daarna nog bij NEC gespeeld maar waar hij nu speelt weet ik niet
Nederland met de derde keus.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Spelen ze met hun beste elftal? En Nederland?
Dat valt reuze mee, ik vind jullie gewoon niet zo leuke users (jij wel wat beter dan die kukele nogwat)quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is wel waar jah![]()
die gozert kan alleen uitdelen maar incasseren kan die niet. Grootste kleuter van dit forum.
Deze comeback is wel heel matigquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, ik vind jullie gewoon niet zo leuke users (jij wel wat beter dan die kukele nogwat)
Ik denk ook wel dat er grotere kleuters zijn op het forum. Of bedoelde je Tong?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, ik vind jullie gewoon niet zo leuke users (jij wel wat beter dan die kukele nogwat)
Ik vind jou een enorme sukkel, maar doe daar verder niets mee.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |