Leuk en aardig maar als poetin nu op de grote rode knop drukt gaat trump ook niks meer doen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:25 schreef 444 het volgende:
Laten we hopen dat het weer vrede wordt. Trump gaat de wereld redden.
Zelensky: '2025 moet het jaar van vrede worden, druk op Rusland opvoeren'
Volgend jaar moet "het jaar van vrede" worden, dat zei Oekraïense president Zelensky vandaag in het Europees Parlement. Via een videoverbinding gaf hij daar een speech die in het teken stond van 1000 dagen Russische invasie in Oekraïne.
Denk je nou echt dat hij dat gaat doen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:31 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar als poetin nu op de grote rode knop drukt gaat trump ook niks meer doen.
Ik vrees van wel jaquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:34 schreef 444 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat hij dat gaat doen?
Dat overschrijden van rode Kremlin lijnen is al zo vaak gedaan, daar zou ik op zich niet bang voor zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:31 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar als poetin nu op de grote rode knop drukt gaat trump ook niks meer doen.
Toch echt nogal een ver-van-mijn-bedshow. Het enige wat we hebben gemerkt is inflatie voornamelijk energieprijzen.quote:
Dat is dan wel een nare gedachte.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |