Zegt een hoop over hoe incapabel ze zijn dan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:49 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dan hadden ze om te beginnen toch nooit ingestemd met regeren met de extreemrechtse PVV?
Zeedijk klinkt niet echt Marokkaanse toch?quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit is dus precies het probleem die wij hebben met Marokkanen, niet voor andere meningen vatbaar en gooien meteen de discriminatie kaart.
Of dat ze toch niet zo woke zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zegt een hoop over hoe incapabel ze zijn dan.
Pas op, straks wordt je nog in een hokje gestopt door bepaalde users dat je extreemrechts bent.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit is dus precies het probleem die wij hebben met Marokkanen, niet voor andere meningen vatbaar en gooien meteen de discriminatie kaart.
Ja maar ze lopen niet meer braaf achter Wilders aan, dat is toch schandalig?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat het hun daar niet over te doen is. Het gaat hun kennelijk om de omgangsvormen binnen de coalitie.
Ik heb me net in de AH bij de kassajuf eens even stevig uitgesproken tegen antisemitisme.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:52 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ja maar ze lopen niet meer braaf achter Wilders aan, dat is toch schandalig?
Zou me niks verbazen wanneer ze soms in POL aan het posten zijnquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:12 schreef KingRoland het volgende:
Als woke een gezicht had dan kon het zo een van deze 2 zijn toevallig
TERFquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als je moeder een lul had gehad was jij nooit geboren
Nee hoor, het gaat over vermeende discriminatie. 'Omgangsvormen' me reet 😋quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat het hun daar niet over te doen is. Het gaat hun kennelijk om de omgangsvormen binnen de coalitie.
Tip. Lees deze draad nog(?) eens door.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:45 schreef Canopus het volgende:
[..]
Deze reactie laat weer zien hoe de gemiddelde PVV-stemmer zich vaak op internet uit: veel geschreeuw, wat eerder lijkt voort te komen uit onmacht. Het is me nog steeds niet duidelijk wat er precies is gezegd, maar jij hebt daar blijkbaar al een duidelijke mening over. Kun je uitleggen hoe je een mening kunt vormen over iets wat nog niet eens naar buiten is gebracht?
Hahahah niks gebeurtquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]morele grens hou toch op man, het feit dat er nog steeds geen duidelijkheid is wat er werd gezegd zegt een hoop wat er daadwerkelijk is gebeurd. Duidelijk niks ernstigs, maar gewoon softies in de politiek als een gevoellig onderwerp ter sprake komt.
Wegwezen, geen ruggengraat. Kun je mooi vertellen dat die morele grens is bereikt en grappig hoe je de hooligan ongeregeldheden in Amsterdam noemt als voorbeeld maar achterlaat wat links daarvan vond
Ik zit een beetje in dubio, aan de andere kant werkt dit clownskabinet ook wel dusdanig op mijn lachspieren dat het nog wel een paar maandjes mag doorsudderen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Lijkt me wel fair als Pieter Omtzigt hoogstpersoonlijk de stekker uit dit fopkabinet komt trekken.
Dit zegt Hertzberger over zichzelf. Toch jammer dat zij bij het interessante vraagstuk 'hoe bestrijden wij antisemitisme' meteen wegloopt.quote:Ik dacht eerst dat het Kamerlidmaatschap niets voor mij was, maar tijdens de coronacrisis kreeg ik steeds meer te maken met de politiek. Ik liep twee dagen mee met Pieter Omtzigt en raakte overtuigd. Er komen steeds weer interessante vraagstukken op je bord.
Zij zat toch in de landbouw/stikstof oid?quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit zegt Hertzberger over zichzelf. Toch jammer dat zij bij het interessante vraagstuk 'hoe bestrijden wij antisemitisme' meteen wegloopt.
Ah zonder VVD en zonder PVV een kabinet vormen. Succes.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:12 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Hahahah niks gebeurt![]()
Met de kabinetten Rutte werden er al normen geschonden door het sensibiliseren van Omtzigt functie elders, Toeslagenaffaire in de doofpot en Groningen neus bloeden. Maar met dit extreem-rechtse kabinet met idioten als Faber en Agema zal het allemaal wel meevallen en is het allemaal een storm in een glas water.
Als er niks gebeurt is kunnen ze toch de notulen openbaar maken? Dan heeft iedereen duidelijkheid. In plaats daarvan wordt het snel weggestopt en wordt Achabar gesensibiliseerd.
Zeker mevrouw Hertszberger…quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom spreken die twee NSC-mutsen zich niet zo stevig uit tegen antisemitisme? Zij voelen zich moreel verheven, maar zien niet in dat zij juist het probleem zijn.
lol, ja inderdaad, maar na de Kerst mag het wel klaar zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in dubio, aan de andere kant werkt dit clownskabinet ook wel dusdanig op mijn lachspieren dat het nog wel een paar maandjes mag doorsudderen.
Dat is niet alleen dit kabinet, tijdens Rutte zijn er toch ook vaak affaires geweest. Die met Halbe Zijlstra blijft wel een van mijn favorieten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in dubio, aan de andere kant werkt dit clownskabinet ook wel dusdanig op mijn lachspieren dat het nog wel een paar maandjes mag doorsudderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |