abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215623025
Ik ben een fotoboek aan het maken en 1 van de foto bronnen staat op een Iphone telefoon / Icloud.

Deze moeten in mijn "foto album" folder komen op mijn Windows of Chromebook laptop.

Heb gaat om ongeveer 2000 foto's in de Iphone "recent" folder.

Ik heb foto's versturen met Whatsapp geprobeerd, maar dat is erg omslachtig an de foto kwaliteit gaat achteruit.

Kan ik misschien inloggen op Icloud web op mijn Windows / Chromebook en de folder downloaden?
Of is er een andere oplossing?
pi_215623109
- Telefoon via datakabel aansluiten op PC of laptop
- de oplossing van Moonversion
pi_215623166
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 10:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
- Telefoon via datakabel aansluiten op PC of laptop
- de oplossing van Moonversion
lukt dat gewoon? misschien met Windows maar met Chromebook kon ik volgens mij niet in het folder systeem.
pi_215623221
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 11:01 schreef fespo het volgende:

[..]
lukt dat gewoon? misschien met Windows maar met Chromebook kon ik volgens mij niet in het folder systeem.
Ik heb geen Chromebook maar in theorie zou het moeten kunnnen.

Bekijk deze YouTube-video
pi_215627028
I deed ze altijd vanuit mijn iPhone/ pad op mijn google drive opslaan en die benaderde ik daarna met mijn pc. ^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_215639594
De officiële oplossing voor Windows: https://www.microsoft.com/store/apps/9PKTQ5699M62
pi_215643192
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 00:57 schreef Fleischmeister het volgende:
De officiële oplossing voor Windows: https://www.microsoft.com/store/apps/9PKTQ5699M62
Service Unavailable
HTTP Error 503. The service is unavailable.
pi_215653361
Ik heb een tijd lang hetzelfde drama gehad met mijn Iphone om foto's, maar vooral video's, over te zetten op mijn Windows PC.

Uiteindelijk de oplossing waar ik heel blij mee ben: een speciale USB stick die je in je iphone kunt steken. Ik heb een Iphone 15promax en heb van "Rollo" een USB stick gekocht.

USB stick in je phone stoppen > naar je foto-app en selecteren wat je allemaal wilt overzetten > delen-knop aantikken > "Bewaar in bestanden" aanklikken > scrollen naar je USB-stick > "Bewaar" klikken > Na het kopiëren de USB stick in je Windows PC pluggen en vanuit windows verkenner daar weer vanaf plukken
  zondag 1 december 2024 @ 08:43:05 #10
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_215730892
Ik heb net dagen hetzelfde drama lopen. iPhone XR van mijn vrouw zit ramvol met meer dan 30 gig aan foto's. Hoeveel ze ook wist/ opschoont, de telefoon blijft mutsen dat ie vol zit. Dus een iP 15 voor haar gekocht, maar voor de zekerheid wil ik haar foto's ook goed backuppen. Naar pc lukte met geen mogelijkheid. Niet met iTunes (breekt na een x aantal minuten af, wat ik ook doe. Apple Devices geïnstalleerd, zou moeten werken met Windows foto's. Nope. AD herkent de telefoon, maar hij verschijnt niet in de Windows Photos app. Geprobeerd vanaf de telefoon naar mijn Proton Drive te zetten. Dikke errors.
Uiteindelijk maar iCloud Plus 50 gig aangeschaft (wat vlgs mij gewoon de bedoeling is van Apple; alles effectief kut maken om je een abbo aan te smeren). Telefoon is gisteren iets van 5 uur bezig geweest met syncen. Vandaag trek ik het allemaal binnen naar mijn pc via icloud.com.

[ Bericht 1% gewijzigd door V. op 01-12-2024 08:52:10 ]
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')