Nou, die staat er duidelijk op.quote:Na één van de edities deze zomer van de 'Groots met een zachte G'-concerten, op 22 juni in Eindhoven, heeft een bezoeker een flinke hoofdwond opgelopen. Volgens de politie houdt hij er een blijvend, zichtbaar litteken aan over. In Bureau Brabant worden maandagavond foto’s getoond van een grote, kale man die de verwondingen zou hebben toegebracht. De verdachte is duidelijk zichtbaar, omdat hij zich niet uit zichzelf heeft gemeld.
Eerder waren al foto’s verspreid, waarop hij moeilijker herkend kon worden.
Het gaat om een blanke, gezette man met een opvallend kaal hoofd. Hij is groot, ongeveer 1,90 meter lang. De man droeg die avond een lichtblauw shirt en over zijn schouders een donkerblauwe trui of vest. Hij maakte deel uit van een grotere (vrienden)groep, die niet uit Brabant komt, zo vermoedt de politie.
Rond elf uur die zaterdagavond ontstond er een opstootje in het Philips Stadion aan de Frederiklaan. Dat was kort nadat daar het concert van Guus Meeuwis was afgelopen. Een 26-jarige bezoeker probeerde de ruzie te sussen, waarna hij uit het niets een harde vuistslag tegen zijn voorhoofd kreeg. De EHBO moest zijn flinke hoofdwond behandelen.
De politie spreekt van mishandeling en ze vraagt de gezochte verdachte zich ‘met klem’ te melden. “Je pleegde de mishandeling in het midden van het stadion bij een bar”, zo brengt de politie in herinnering.
Ook mensen die hem kennen en de politie weten te melden waar hij gevonden kan worden, wordt gevraagd zich bij de politie te melden.
Lijkt wel een kruising tussen Michael van Gerwen en Vincent van der Voort.quote:Op maandag 18 november 2024 19:33 schreef maily het volgende:
Grote kale man gezocht na mishandeling bij Groots met een zachte G
[ afbeelding ]
[..]
Nou, die staat er duidelijk op.![]()
Hopelijk hebben ze hem snel te pakken.
kakkerigquote:Op maandag 18 november 2024 19:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik doe niet aan mode mee maar volgens mij is zo’n truitje om je schouders toch wel passé.
Nou, Guus Meeuwis vind ik wel agressie opwekkend.quote:Op maandag 18 november 2024 19:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe de fuck ga je nu weer vechten bij een concert van Guus
Wat een rotkop heeft die bolle trouwens. Die zal wel snel gemeld worden.
ga er dan niet heenquote:Op maandag 18 november 2024 19:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nou, Guus Meeuwis vind ik wel agressie opwekkend.
Nee hoor, ligt er maar net aan in wat voor kringen je je begeeft.quote:Op maandag 18 november 2024 19:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik doe niet aan mode mee maar volgens mij is zo’n truitje om je schouders toch wel passé.
Dan ga je er niet heen.quote:Op maandag 18 november 2024 19:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Al besproken.quote:
Ze denken juist dat hij niet uit Brabant komt.quote:Op maandag 18 november 2024 19:55 schreef Hyperdude het volgende:
Hebben ze een keer duidelijke beelden, is het de lelijkste en vetste Brabo ooit.
Maar wat is dan een onopvallend kaal hoofd? Camoufleren met een combover?quote:met een opvallend kaal hoofd
Dat dacht ik ook net even alleen dan bij het zien van de niet geblurde foto hierbovenquote:Op maandag 18 november 2024 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden de geblurde foto en toen dacht ik dat het die zanger van Blof was
Waarom ga je er dan heen?quote:Op maandag 18 november 2024 19:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, begrijpend lezen blijft natuurlijk wel een uitdaging boven het riool. 2 x raak in 1 topicquote:Op maandag 18 november 2024 21:18 schreef PotjeSambal het volgende:
Dit kan 70% van een willekeurig Brabants dorp zijn.
Iedereen bij een Guus Meeuwis concert is Brabo.quote:Op maandag 18 november 2024 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ze denken juist dat hij niet uit Brabant komt.
geen ideequote:Op maandag 18 november 2024 21:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Iedereen bij een Guus Meeuwis concert is Brabo.
De tweede dan, lichtblauw shirtquote:Op maandag 18 november 2024 19:36 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Lijkt wel een kruising tussen Michael van Gerwen en Vincent van der Voort.
"Hier ben ik veilig..."quote:Op maandag 18 november 2024 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden de geblurde foto en toen dacht ik dat het die zanger van Blof was
Toch klopt de stellingquote:Op maandag 18 november 2024 21:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tja, begrijpend lezen blijft natuurlijk wel een uitdaging boven het riool. 2 x raak in 1 topic. Zal je zien dat die bolle ook nog uit die takkestad langs het IJ komt
.
Willen we meer of minder mannen in Nederland?quote:Op maandag 18 november 2024 21:48 schreef Origami94 het volgende:
We hebben een mannen probleem in dit land.
En iedereen maar juichen in dit topic vanwege geweld en maar wegkijken om het probleem te benoemen
Uit de OP:quote:Op maandag 18 november 2024 19:55 schreef Hyperdude het volgende:
Hebben ze een keer duidelijke beelden, is het de lelijkste en vetste Brabo ooit.
quote:Hij maakte deel uit van een grotere (vrienden)groep, die niet uit Brabant komt, zo vermoedt de politie.
Ik weet niet of het zo handig is om foto's te gaan plaatsen van look-a-likes zonder zeker te weten dat je de juiste persoon hebt.quote:
Als je het zo goed weet, stuur zn naam naar de politie. Met deze foto kunnen we niets, we weten ook niet zeker of hij het inderdaad is.quote:
Ik heb het ook doorgegeven, ik beschuldig niemand en noem ook geen namen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet, stuur zn naam naar de politie. Met deze foto kunnen we niets, we weten ook niet zeker of hij het inderdaad is.
Ik gebruik Pimeys vrij regelmatig, en nee, het werkt niet als "lookalikes", tenminste niet zo als wij mensen kernen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo handig is om foto's te gaan plaatsen van look-a-likes zonder zeker te weten dat je de juiste persoon hebt.
Het enige kan zijn dat hij een eeneiige tweeling is en dit zijn breur is. Anders is hij het 100%.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb het ook doorgegeven, ik beschuldig niemand en noem ook geen namen.
Ik vermoed dat hij zich zelf trouwens wel in de loop van de dag zal melden.
Prima reden om je foto's niet op internet te laten slingeren, wie ze ook gemaakt heeftquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gebruik Pimeys vrij regelmatig, en nee, het werkt niet als "lookalikes", tenminste niet zo als wij mensen kernen.
Ik zou zeggen test het eens met een 25 jaar oude foto en je zult zien dat het nog steeds werkt.
Weet niet of de politie dat mag?quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het enige kan zijn dat hij een eeneiige tweeling is en dit zijn breur is. Anders is hij het 100%.
Wel raar dat de politie deze tools blijkbaar niet gebruikt.
Sneuquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb het ook doorgegeven, ik beschuldig niemand en noem ook geen namen.
Ik vermoed dat hij zich zelf trouwens wel in de loop van de dag zal melden.
Ze mogen dit soort systemen in ieder geval niet aanleggen op basis van openbare fotos, wel die van verdachten uiteraard.quote:
Het vervelende is dat je niet altijd door hebt dat je op de foto wordt gezet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Prima reden om je foto's niet op internet te laten slingeren, wie ze ook gemaakt heeft
Sommige mensen
quote:
Dat is inderdaad waarquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je niet altijd door hebt dat je op de foto wordt gezet.
Beetje zelfde gedoe als dat jouw data vaak onbewust door anderen bewaard word, bijvoorbeeld door het adresboek en fotos te delen met apps.quote:
Dat kon ook niet anders als je zo vol met je tronie in het nieuws komtquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:05 schreef Fietsertje70 het volgende:
Volgens OmroepBrabant heeft hij zich gemeld!
Waarschijnlijk nog even afstemmen met vrienden, doorgaans is dat bekende tactiek van de politie dat ze al weten wie het is, maar op die manier dan nog even kunnen afluisteren wat hij tegen ze maatjes te zeggen heeftquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:05 schreef Fietsertje70 het volgende:
gelukkigquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:05 schreef Fietsertje70 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog even afstemmen met vrienden, doorgaans is dat bekende tactiek van de politie dat ze al weten wie het is, maar op die manier dan nog even kunnen afluisteren wat hij tegen ze maatjes te zeggen heeft
Voor een simpel klapje gaan ze niet afluisteren johquote:Wanneer mag de politie afluisteren of tappen? De politie mag alleen afluisteren of tappen als de rechter-commissaris hiervoor toestemming heeft gegeven. Er moet sprake zijn van ernstige inbreuk op de rechtsorde en het moet gaan om een misdrijf waarop een gevangenisstraf staat van vier jaar of meer.
Het delict is er zwaar genoeg voor, het gaat ook om de moeite, uiteraard gaan ze hier geen maandenlange taps op uitvoeren, in dit geval is het maar een dagje.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Voor een simpel klapje gaan ze niet afluisteren joh
Wat snap je hier niet aan?quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het delict is er zwaar genoeg voor, het gaat ook om de moeite, uiteraard gaan ze hier geen maandenlange taps op uitvoeren, in dit geval is het maar een dagje.
Voor een klap krijg je geen 4+ jaar cel.quote:Er moet sprake zijn van ernstige inbreuk op de rechtsorde en het moet gaan om een misdrijf waarop een gevangenisstraf staat van vier jaar of meer.
Waarom zouden ze in godsnaam voor dit afluisteren?quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het delict is er zwaar genoeg voor, het gaat ook om de moeite, uiteraard gaan ze hier geen maandenlange taps op uitvoeren, in dit geval is het maar een dagje.
Je snapt er zelf niet zoveel van, het gaat niet om wat je er voor krijgt, maar wat de maximum straf zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat snap je hier niet aan?
[..]
Voor een klap krijg je geen 4+ jaar cel.
Omdat bewijs in dit soort gevallen vaak lastig is, je hebt vaak te maken met een onverwachte gebeurtenis met veel getuigen die allemaal iets anders zien, dat zag je in Mallorca zaak, als je dan iemand afluistert en die vertelt aan anderen wat ze moeten vertellen, dan heb je een stuk sterkere zaak.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:12 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in godsnaam voor dit afluisteren?
Ze hebben letterlijk camerabeelden? Het is in een voetbalstadion, heb je enig idee hoe goed de camera's daar zijn? En daarbij, politie heeft zware capaciteitstekorten, die gaan echt niet voor zoiets een hele afluisterprocedure in gang zetten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat bewijs in dit soort gevallen vaak lastig is, je hebt vaak te maken met een onverwachte gebeurtenis met veel getuigen die allemaal iets anders zien, dat zag je in Mallorca zaak, als je dan iemand afluistert en die vertelt aan anderen wat ze moeten vertellen, dan heb je een stuk sterkere zaak.
Maar ik kan met mijn onbetaalde Pimeyes account die vent in 10 minuutjes vinden, wat dacht je nou zelf?quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:14 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Ze hebben letterlijk camerabeelden? Het is in een voetbalstadion, heb je enig idee hoe goed de camera's daar zijn? En daarbij, politie heeft zware capaciteitstekorten, die gaan echt niet voor zoiets een hele afluisterprocedure in gang zetten.
Zucht.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar ik kan met mijn onbetaalde Pimeyes account die vent in 10 minuutjes vinden, wat dacht je nou zelf?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:05 schreef Fietsertje70 het volgende:
Dat snap ik prima. Dit valt niet onder categorie van zware mishandeling waar je eventueel 4+ jaar voor kan krijgen. Dan moeten de lichamelijke en psychische gevolgen vele malen groter zijn dan wat deze meneer nu heeft opgelopen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je snapt er zelf niet zoveel van, het gaat niet om wat je er voor krijgt, maar wat de maximum straf zou kunnen zijn.
Nee, helemaal niet. Maar blijf jij maar lekker in je waan dat de politie voor dit soort dingen de tijd heeft om zijn telefoon af te tappen. Man man man. En lekker vooroordelen hahaha.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je zal het vast jammer vinden dat hij gevonden is? Tokkies zoals jij vinden dit soort figuren prachtig.
Ben je nou echt zo dom? Het gaat om een straf waar je 4 jaar of meer kan krijgen. Dat is echt vrijwel alles in het strafrecht.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat snap ik prima. Dit valt niet onder categorie van zware mishandeling waar je eventueel 4+ jaar voor kan krijgen. Dan moeten de lichamelijke en psychische gevolgen vele malen groter zijn dan wat deze meneer nu heeft opgelopen.
Je denkt zoals @:Kuhn al zegt dat de politie overal capaciteit voor heeft en voor elk wissewasje men gaat afluisteren... De vergelijking met Mallorca-zaak gaat sowieso mank, daar ging iemand dood he.
Doorgaans niet voor elke zaak, echter korpsen hebben bepaalde prioriteiten waarbij aandacht word gegeven voor bepaalde zaken waar ze tegen willen optreden, dat doen ze niet voor elke zaak, maar af en toe pakken ze er 1 uit om te laten zien dat mensen daar niet altijd mee wegkomen, waarom denk je dat ze aandacht vragen voor deze zaak? Omdat ze helemaal niemand beschikbaar hebben?quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:21 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar blijf jij maar lekker in je waan dat de politie voor dit soort dingen de tijd heeft om zijn telefoon af te tappen. Man man man. En lekker vooroordelen hahaha.
Dit is geen zware mishandeling hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? Het gaat om een straf waar je 4 jaar of meer kan krijgen. Dat is echt vrijwel alles in het strafrecht.
Het gaat over mishandeling, niet over zware mishandeling.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doorgaans niet voor elke zaak, echter korpsen hebben bepaalde prioriteiten waarbij aandacht word gegeven voor bepaalde zaken waar ze tegen willen optreden, dat doen ze niet voor elke zaak, maar af en toe pakken ze er 1 uit om te laten zien dat mensen daar niet altijd mee wegkomen, waarom denk je dat ze aandacht vragen voor deze zaak? Omdat ze helemaal niemand beschikbaar hebben?
Een evenement is een verzwarende omstandigheid.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:24 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Dit is geen zware mishandeling hoor.
Edit; lees van wel, maar het is en blijft mishandeling. Zware mishandeling is veel erger joh.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een evenement is een verzwarende omstandigheid.
Whut?quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? Het gaat om een straf waar je 4 jaar of meer kan krijgen. Dat is echt vrijwel alles in het strafrecht.
Klopt maar dat levert nog steeds geen zware mishandeling op.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een evenement is een verzwarende omstandigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |