O, dat meen je.. vroeger was dat een topprogramma, maar dan hoef ik ze daar ook niet warm voor te maken. Waardeloos.quote:Op maandag 18 november 2024 18:09 schreef SoS87 het volgende:
Is niet alleen dat programma hoor, het klokhuis bijvoorbeeld doet het al jaren inmiddels. Slechte zaak.
Zo educatief is dat programma niet hoor, schreeuwerige zendtijdvullingquote:Op maandag 18 november 2024 18:14 schreef Mikeytt het volgende:
Wat is daar mis mee? Jij denkt dat je kinderen in het dagelijks leven alleen in aanraking komen met ABN? Ze zullen uiteindelijk ook moeten weten wat bepaalde woorden in straattaal betekenen.
Het hele idee van Wilde Buren is dat het een educatief programma is waar jongeren zich mee zouden kunnen identificeren. Waarom zou je dat niet financieren van belastingcenten als dat de betreffende doelgroep zou aantrekken? Jij vindt het uitgangspunt van ABN gebruiken in een programma belangrijker dan hetgeen dat kinderen en jongeren leren?
Schildpad butlerquote:Op maandag 18 november 2024 18:17 schreef PoesInDoos het volgende:
Voor het Sinterklaasjournaal hoort Poesjes!
Hier is er inderdaad gelukkig in het dagelijkse leven vrij weinig straattaal te horen. Ze komen er vast in aanraking mee als ze een grote bek krijgen van een kanskind op een fatbike, maar ze hoeven het niet op te zoeken van me.quote:Op maandag 18 november 2024 18:14 schreef Mikeytt het volgende:
Wat is daar mis mee? Jij denkt dat je kinderen in het dagelijks leven alleen in aanraking komen met ABN? Ze zullen uiteindelijk ook moeten weten wat bepaalde woorden in straattaal betekenen.
Het hele idee van Wilde Buren is dat het een educatief programma is waar jongeren zich mee zouden kunnen identificeren. Waarom zou je dat niet financieren van belastingcenten als dat de betreffende doelgroep zou aantrekken? Jij vindt het uitgangspunt van ABN gebruiken in een programma belangrijker dan hetgeen dat kinderen en jongeren leren?
Was er maar een educatief programma op televisie.quote:Op maandag 18 november 2024 18:20 schreef Usert het volgende:
[..]
Overigens betwijfel ik of ze moeten weten wat bepaalde straattaal woorden betekenen.
https://npo.nl/start/serie/wilde-burenquote:Op maandag 18 november 2024 19:06 schreef Näsenbar het volgende:
Heb je voorbeelden? We kijken niet allemaal naar het Sinterklaasjournaal.
wat slechtquote:Op maandag 18 november 2024 19:43 schreef Usert het volgende:
[..]
https://npo.nl/start/serie/wilde-buren
Het is erger dan ik dacht..quote:Op maandag 18 november 2024 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
NPO anno 2024
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |