Frans Derks ken ik wel, die had toch homo?quote:Op maandag 18 november 2024 17:19 schreef golfer het volgende:
Ik bespeur weer een generatie-kloofje.
[ afbeelding ]
Keizer vormde in zijn tijd met Frans Derks de top van de Nederlandse arbitrage, maar was niet erg populair bij het voetbalpubliek. Hij stond bekend als een pedante scheidsrechter vanwege zijn taalgebruik en gebaartjes.
GOATquote:Op maandag 18 november 2024 17:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Respect voor deze man.
Ah een kutscheids dus. De Kevin Blom van de huidige generatie. Waar is die blonde eigenlijk gebleven?quote:Op maandag 18 november 2024 17:19 schreef golfer het volgende:
Ik bespeur weer een generatie-kloofje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keizer vormde in zijn tijd met Frans Derks de top van de Nederlandse arbitrage, maar was niet erg populair bij het voetbalpubliek. Hij stond bekend als een pedante scheidsrechter vanwege zijn taalgebruik en gebaartjes.
[ afbeelding ]
Jan Keizer laat - niet zonder trots - een foto zien van de voetbalfinale tijdens de Olympische Spelen in 1984, die hij leidde. Een van de hoogtepunten uit zijn scheidsrechtersloopbaan. © Foto Erik Rietman
Mwah, de gemiddelde Fokker is ook de jongste niet meer natuurlijk. Ik neem aan dat de meesten met mij John Blankenstein nog wel hebben zien fluiten.quote:Op maandag 18 november 2024 18:08 schreef Pino112 het volgende:
TS is minstens net zo oud als deze Jan Keizer dus?
GeNeRatiEKloOfjE
Zal in antisemitische kringen wel niet zo bekend zijn.quote:Op maandag 18 november 2024 16:48 schreef Caland het volgende:
Ik schrok even en toen bedacht ik me dat ik nog nooit van deze Jan Keizer gehoord had
Leo Horn nog zien fluiten.quote:Op maandag 18 november 2024 18:46 schreef -XOR- het volgende:
Mwah, de gemiddelde Fokker is ook de jongste niet meer natuurlijk. Ik neem aan dat de meesten met mij John Blankenstein nog wel hebben zien fluiten.
Oh, die ken ik dan weer wel!quote:Op dinsdag 19 november 2024 01:34 schreef groenen het volgende:
Hij is de oom van Nick Keizer van Nick en Simon!
Oh die ken ik!quote:Op dinsdag 19 november 2024 01:34 schreef groenen het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 01:34 schreef groenen het volgende:
Hij is was de oom van Nick Keizer van Nick en Simon!
Simon Keizer dan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 01:34 schreef groenen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |