Heb ik over zitten denken, maar daar ben ik bij lange na niet handig genoeg voor.quote:Op maandag 18 november 2024 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
met plamuur
zo glad mogelijk maken
https://homingxl.nl/blog/wat-kost-een-traprenovatiequote:Op maandag 18 november 2024 11:08 schreef ToT het volgende:
Ow ik zag vanmorgen trouwens ook dat het stucwerk in het halletje bij de voordeur in een nog slechtere staat is als achter!Daar kan ik misschien wel 2 vierkante meter zo met een plamuurmesje van af laten brokkelen!
Is zo'n ouderwets kalkmuurtje met structuur, dus dat strijk je als amateurtje ook niet zomaar bij.
Ik zit er aan te denken er gewoon een plaat tegenaan te zetten zodat je het gewoon niet meer ziet.
1000!!!! dafuq met gewoon vloerbedekking bedoel je??quote:Op maandag 18 november 2024 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik over zitten denken, maar daar ben ik bij lange na niet handig genoeg voor.
Ik ga de komende weken gewoon steeds beetje bij beetje wat verf branden en schuren enzo.
Voor ¤1000 kan ik het ook wel helemaal mooi laten bekleden, maar dan moet je dat wel net toevallig ff beschikbaar hebben natuurlijk.
Nee, anders zat je ook niet hierquote:Op maandag 18 november 2024 11:09 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig heb ik vandaag geen werkzaamheden waar je echt hele goede concentratie nodig hebt
Ja die meneer die ik laatst aan de telefoon had die beweerde van mijn bank te zijn kwam erg keurig over!quote:Op maandag 18 november 2024 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
De meeste van die callcenter medewerkers zijn wel vriendelijke.
Ja bij Kwantum, inclusief de zijkanten van de trap.quote:Op maandag 18 november 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
1000!!!! dafuq met gewoon vloerbedekking bedoel je??
ik stuur je even een berichtquote:Op maandag 18 november 2024 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij Kwantum, inclusief de zijkanten van de trap.
Geld bedoelde ikquote:Op maandag 18 november 2024 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen gel in huis hier; ik scheer m'n kop kaal.
Ow geld!quote:Op maandag 18 november 2024 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geld bedoelde ikWaarom scheer je je kop kaal dan?
Vleespetquote:Op maandag 18 november 2024 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow geld!
Ja anders heb ik zo'n vleespet en zie ik er een stuk ouder en duffer uit.
Een mooi pak sneeuw mag van mij wel vallen dit jaar.quote:Op maandag 18 november 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
het is bijna winter, gaat alleeen maar kouder worden
quote:Op maandag 18 november 2024 11:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een mooi pak sneeuw mag van mij wel vallen dit jaar.
Zondag 15 graden.quote:Op maandag 18 november 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
het is bijna winter, gaat alleeen maar kouder worden
Hey Schommel. Ik kan het ook niet afwachten. Hopelijk meer dan de afgelopen jarenquote:Op maandag 18 november 2024 11:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een mooi pak sneeuw mag van mij wel vallen dit jaar.
Zeggen ze nu, maar het is nog geen zondag.quote:
Dat is op te ruimen voor je deurquote:Op maandag 18 november 2024 11:41 schreef hemarookworst het volgende:
sneeuw geeft alleen maar rotzooi hier
De stoepen en de wegen zijn vaak wel schoongemaaktquote:
groter dan de stoep voor de deurquote:Op maandag 18 november 2024 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot jij je wereld maakt
ik denk dat er wel enige evolutie heeft plaats gevonden onder de FOK! usersquote:Op maandag 18 november 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
Van de gemiddelde Fok!Ker is die niet groter dan een zolderkamer lees ik wel eens h ier
Ik heb geen idee, lees toch nog veel die niet graag onder de mensen zijn en mensen maar eng vinden.quote:Op maandag 18 november 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat er wel enige evolutie heeft plaats gevonden onder de FOK! users
En donderdag natte sneeuwquote:Op maandag 18 november 2024 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeggen ze nu, maar het is nog geen zondag.
Het zo vorig weekens ook mooi en zonnige zijn maar hoe dichter het bij het weekend kwam hoe minder zonnig het werk
ik denk dat dit sowieso inherent is aan een online communityquote:Op maandag 18 november 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, lees toch nog veel die niet graag onder de mensen zijn en mensen maar eng vinden.
Daar vind ik dus geen reet aan, het moet gewoon echte sneeuw zijn die blijft liggenquote:
Heerlijk, in je jaren dat ik nog goed kon lopen was het eerste wat ik deed als er sneeuw viel was de schoenen aantrekken en gaan wandelen, de wereld is dan zo helder en groot. Vooral als er nog niet gestrooid was en er nog geen auto's over gereden hadden.quote:Op maandag 18 november 2024 11:54 schreef schommelstoel het volgende:
Al die haat richting sneeuw ook altijd![]()
Probeer er eens van te genieten, de witte omgeving, frisse lucht, mensen die elkaar helpen.
Dit ja.quote:Op maandag 18 november 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar vind ik dus geen reet aan, het moet gewoon echte sneeuw zijn die blijft liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |