Maak dat de kat wijsquote:

Is wel een beetje het YT ding toch... Hyper enthousiast , over uitbundig , alles hypen.quote:

Ik weet dat jij vindt dat ze aan de drank zitten ,maar dat is toch echt jouw eigen invulling oftewel aannamequote:

Dit zijn geen drank studentjes die wat lopen te streamenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is wel een beetje het YT ding toch... Hyper enthousiast , over uitbundig , alles hypen.
Vaak erg vermoeiend , maar het lijken wel de kanalen met de meeste views

Ja echt hequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is wel een beetje het YT ding toch... Hyper enthousiast , over uitbundig , alles hypen.
Vaak erg vermoeiend , maar het lijken wel de kanalen met de meeste views
 En maar door lullen over alles wat los en vast zit
  En maar door lullen over alles wat los en vast zit   Of de Hulk van Superman zou winnen? Of het water op Bali helderder is dan op New Founland ?etc etc
  Of de Hulk van Superman zou winnen? Of het water op Bali helderder is dan op New Founland ?etc etc

Lekker!quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
Andijviestamppot, met Aoibhin
[ afbeelding ]

De volwassenen doen net zo hard meequote:Op dinsdag 19 november 2024 18:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit zijn geen drank studentjes die wat lopen te streamen

Ja of die lui die bijvoorbeeld dingen uit een helicopter flikkeren... om te kijken hoe het landquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja echt heEn maar door lullen over alles wat los en vast zit
Of de Hulk van Superman zou winnen? Of het water op Bali helderder is dan op New Founland ?etc etc

Dan moet ik het kijken
  Dan moet ik het kijken   

Dit pro fotografen en een aantal zijn via NSF bij SpaceX terecht gekomen, dit zijn geen lanterfanters die altijd aan de zuip zittenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De volwassenen doen net zo hard mee

Dat zeg ik ook niet.. dat zegt Pullupquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit pro fotograven en een aantal zijn via NSF bij SpaceX terecht gekomen, dit zijn geen lanterfanters die altijd aan de zuip zitten
 Straf hem !!
  Straf hem !! 

Heel zachtjes zettenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja of die lui die bijvoorbeeld dingen uit een helicopter flikkeren... om te kijken hoe het land
Ik heb ook een paar kanalen, waarvan ik de info erg interessant vind.. maar de presentator erg irritant... Dat is het ergsteDan moet ik het kijken

Ah op die fietd, dat kloptquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.. dat zegt PullupStraf hem !!
Ik heb het over anderen

quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
A drink a day,
Keeps the docter away!

Prima te nassenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF twee eitjes bakken in mijn Nasi
[ afbeelding ]

Ze zullen die gasten niet kunnen bijhoudenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah op die fietd, dat klopt
De meeste kijkers zullen vast wat drinken

Ik heb geen moeite met jouw invullingen hoorquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen die gasten niet kunnen bijhouden

Nee, als je uren naar dat gezwam kan luisteren kan dit er ook wel bijquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met jouw invullingen hoor

Beetje kinderachtig dit . je hebt hebt het eerst over hun denkbeeldige drankgebruik en dan kom je nu met ditquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, als je uren naar dat gezwam kan luisteren kan dit er ook wel bij

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |