Sterkte dan maar SBE en hopen dat het aanslaat .... stoppen met roken is sws een must lijkt mequote:Op woensdag 20 november 2024 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een behandeling voor mij vinden hebben ze jaren geleden al opgegeven.
Er is wel een oorzaak gevonden en daar is wat aan te doen.

Jeetje dat is wel heftig. Ik weet wel dat voordat ze je ontslaan, er wel wordt gekeken of je een vangnet hebt voor zorg of dat je thuiszorg kunt krijgen, maar blijkbaar is dat bij jou niet goed gegaan.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarmee gingen ze dus bij mij 5 dagen of zo mee in de fout ..... zogenaamd thuiszorg niet kunnen regelen ... en dat met een weekend er tussen .. er was niet eens gebeld begreep ik..

ja ik zat echt te wachten om naar huis te kunnen ... was best wel pissed ... en door dat soort missers gaat de zorgpremie dus nog meer omhoog .. reken uit 900¤ dagje zkhquote:Op woensdag 20 november 2024 22:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel heftig. Ik weet wel dat voordat ze je ontslaan, er wel wordt gekeken of je een vangnet hebt voor zorg of dat je thuiszorg kunt krijgen, maar blijkbaar is dat bij jou niet goed gegaan.

Witte donderdagquote:Op donderdag 21 november 2024 00:57 schreef drakin het volgende:
Het is ineens hartstikke wit hier. Konden jullie dat niet in het zuiden houden?

Zal snel geel wordenquote:

Ah nog \van harte ook Koen Proostquote:Op donderdag 21 november 2024 00:20 schreef Koen66 het volgende:
Thanks allemaal voor de felicitaties

Flinke lavastroom nuquote:Op donderdag 21 november 2024 02:07 schreef chufi het volgende:
Oh en vanaf ongeveer 00:15 is het weer raak in IJsland
Bekijk deze YouTube-video
en live drome beelden .. Isak
Bekijk deze YouTube-video

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |