SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh M-K
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is tegenwoordig erg rustig hier in de ochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker toch als je dat kan. Als ik een keer op ben dan lukt mij dat niet meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wisselt bij mij. Pas om 12.00 uur afspraak dus ik heb nog even tijd.quote:Op maandag 18 november 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
Lekker toch als je dat kan. Als ik een keer op ben dan lukt mij dat niet meer.
Maar heb ook honger![]()
![]()
Dan eerst een hapje eten en dan het bed in> Je hebt nog even voor het 12 uur isquote:Op maandag 18 november 2024 06:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wisselt bij mij. Pas om 12.00 uur afspraak dus ik heb nog even tijd.
Maar heb ook hongerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Robquote:
Het is knap rustig hier tegenwoording in de ochtendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lekker punktenquote:Op maandag 18 november 2024 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is knap rustig hier tegenwoording in de ochtend![]()
![]()
Toch maar niet slapenquote:Op maandag 18 november 2024 07:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Haarbal uitlaten, ontbijt en verder huishouden toch maar
Ben jij nog wel hier voor de punten, zo vaak zie ik je niet meer?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij mogelijk de laatste scorelijst wil ik in de top tien staan...quote:Op maandag 18 november 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij nog wel hier voor de punten, zo vaak zie ik je niet meer?![]()
Dit is niet de laatste score lijst, gaat gewoon verder hoor volgende maand.quote:Op maandag 18 november 2024 07:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Bij mogelijk de laatste scorelijst wil ik in de top tien staan...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De keus is aan jouquote:Op maandag 18 november 2024 07:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nahhh was gister zo lekker bezig. Even doorzetten maar
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: