Ik merkte het. Probeer te kijken of ik andere kanalen kan horen.quote:Op zondag 17 november 2024 22:08 schreef Kopiko het volgende:
Ik vond er geen zak aan, TS (niemand zei iets).
Triljoen keer nuttelozer dan FOK!en.quote:Op zondag 17 november 2024 22:35 schreef Droopie het volgende:
Dit is toch jiskefet, heel wat bier in gegaan.
Op de wikipedia staan alle frequenties die bij het kanaal horen.quote:Op maandag 18 november 2024 14:50 schreef Filosoofert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n ding op mijn bureau staan (of in mijn machine, net waar ik zit). Hoe zit die verbinding dan met zo'n frequentie als hierboven? Of staan er gewoon antennes die het signaal omzetten van "Kanaal 5" naar "78254"?
Vroeger was het wel leuk, zat je of s'avonds naar de politiescanner te luisteren of met je 27mc bakkie te klooien.quote:Op maandag 18 november 2024 14:54 schreef Filosoofert het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het echt boeiend is om die gesprekken mee te luisteren.
Oh vet gebruik die dingen al jaren maar dit heb ik nooit geweten.quote:Op maandag 18 november 2024 15:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Op de wikipedia staan alle frequenties die bij het kanaal horen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/27_MC
Die heb ik ook nog gehad, een scanner waarmee ik politie (maar ook de piloten van Eindhoven airport) afluisterde.quote:Op maandag 18 november 2024 15:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vroeger was het wel leuk, zat je of s'avonds naar de politiescanner te luisteren of met je 27mc bakkie te klooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |