abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215611904
Ik twijfel tussen de kerstmarkt van Dortmund en Münster. Ik heb gelezen dat de kerstmarkt van Dortmund de grootste van Duitsland is, echter lijkt in Münster de stad zelf weer mooier.
Is deze kerstmarkt kleiner dan in Dortmund?

Ik hoor graag jullie eigen ervaringen.
  zondag 17 november 2024 @ 20:43:47 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215611935
TRV / Kerstmarkt Essen of Oberhausen
TRV / Kerstmarkt Duisburg of Essen

Wat was je keuze hier? Valt me op dat je steeds dezelfde vraag stelt om vervolgens niet te reageren op je eigen topics.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_215611968
quote:
17s.gif Op zondag 17 november 2024 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
TRV / Kerstmarkt Essen of Oberhausen
TRV / Kerstmarkt Duisburg of Essen

Wat was je keuze hier? Valt me op dat je steeds dezelfde vraag stelt om vervolgens niet te reageren op je eigen topics.
:D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_215612331
@timaz wat zou jij aanraden?
Diverse topics openen met dezelfde soort vraag en zelf na de OP niet meer reageren?
Maakt dat het forum leuker?

Ik hoor graag je ervaringen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 18 november 2024 @ 07:46:25 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_215614222
Mooie stad, Munster.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_215615742
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 07:46 schreef Rene het volgende:
Mooie stad, Munster.
En Dortmund totaal niet maar Muenster is wel weer een stuk dichter bij Nederland, of TS dat positief vindt moet ie zelf maar bepalen.
pi_215647466
Ach, het maakt toch niet uit wat we zeggen, want over een paar dagen wordt er weer een nieuw topic geopend: Kerstmarkt Keulen of Aken
pi_215662050
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 11:55 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
En Dortmund totaal niet maar Muenster is wel weer een stuk dichter bij Nederland, of TS dat positief vindt moet ie zelf maar bepalen.
Dat ligt er maar aan waar je in Nederland woont natuurlijk. :+

Persoonlijk vind ik Münster leuker dan Dortmund, maar dat is een kwestie van smaak.
pi_215685220
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat ligt er maar aan waar je in Nederland woont natuurlijk. :+

Persoonlijk vind ik Münster leuker dan Dortmund, maar dat is een kwestie van smaak.
Dat je Dusseldorf, Keulen of misschien wel Aken boven Muenster verkiest kan ik begrijpen maar Dortmund is kapotlelijk, totaal sfeerloze stad.
pi_215687393
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 01:28 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dat je Dusseldorf, Keulen of misschien wel Aken boven Muenster verkiest kan ik begrijpen maar Dortmund is kapotlelijk, totaal sfeerloze stad.
Ja, als je in het zuiden woont zijn Dusseldorf, Köln en Aachen ook nog eens dichterbij. Dus geen idee hoe iemand bij Dortmund komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')