Hoort het niet 'Lazio 'beledigd' door gemeente Amsterdam, die uitfans weert bij duel met Ajax' te zijn?quote:Lazio 'beledigd' door gemeente Amsterdam, dat uitfans weert bij duel met Ajax
'De' gemeente, dus 'die'. Niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Hoort het niet 'Lazio 'beledigd' door gemeente Amsterdam, die uitfans weert bij duel met Ajax' te zijn?
Het wordt nog lastig zat vandaag en woensdag maar als je deze week goed doorkomt word je (makkelijk) 2e. Feyenoord gaat met die middelmaat en niet geweldige trainer nog genoeg punten verspelen en dan heb je al een mooi buffertje. Maar NEC uit verwacht ik gewoon weer een moeizaam potje.quote:Op zondag 1 december 2024 10:15 schreef Bofjijff het volgende:
Hopekijk na vandaag plek 2 en deze verstevigen komende woensdag
eens, 1 en al moeilijke potjes. Maar 2e plek is echt haalbaar gelukkigquote:Op zondag 1 december 2024 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het wordt nog lastig zat vandaag en woensdag maar als je deze week goed doorkomt word je (makkelijk) 2e. Feyenoord gaat met die middelmaat en niet geweldige trainer nog genoeg punten verspelen en dan heb je al een mooi buffertje. Maar NEC uit verwacht ik gewoon weer een moeizaam potje.
https://nos.nl/artikel/25(...)rt-bij-duel-met-ajaxquote:Op zondag 1 december 2024 10:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
'De' gemeente, dus 'die'. Niet zo moeilijk.
U zijt correct.quote:Op zondag 1 december 2024 10:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)rt-bij-duel-met-ajax
dan klopt dit niet toch?
Eens. We zijn mede door de blessures uit vorm. Dat Zwolle niet tot scoren wist te komen heeft dat nog een beetje verbloemd.quote:Op zondag 1 december 2024 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua punten aardig op koers maar je kan niet zeggen dat wedstrijden makkelijk gewonnen worden.
Het maakt dit seizoen ook geen reet uit hoe je het doet zolang je (voorronde) Champions League maar haalt.quote:Op zondag 1 december 2024 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua punten aardig op koers maar je kan niet zeggen dat wedstrijden makkelijk gewonnen worden.
Die moet je nu echt beschermen.quote:Op zondag 1 december 2024 15:26 schreef Bofjijff het volgende:
Wat een kutopstelling, maarja veel meer is er niet. Brub nog stuk na donderdag denk, is er iig niet bij.
Ik heb op dit moment een hoofdblessure en het is erg lastig in te schatten wanneer je er klaar voor bent. Dus ik sta achter Brobbeyquote:Op zondag 1 december 2024 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die moet je nu echt beschermen.
De laatste tijd teveel sporters gezien met een hoofdblessure die er maanden tot jaren uit zijn. En daarbij viel het allemaal ook wel mee in het begin. En dat zijn dan nog sporters die niet hoeven te koppen.
Pasveer, Rensch, Sutalo, Kaplan, Hato; Van den Boomen, Taylor, Klaassen; Berghuis, Weghorst, Hlynssonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |