SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ALs hij dan zo happert dan kunnen ze hem toch vervangen, ik zal als ik jou was er eens achteraan bellenquote:Op zondag 17 november 2024 08:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over vervanging gaat de woningbouw over. Ik denk dat de ketel al 14 jaar is sinds de oplevering van de appartementen.
De woningbouw krijgt de rekeningen van de Energiewacht, dus dan kunnen ze zelf de conclusie trekken dat het op deze manier niet werkt.quote:Op zondag 17 november 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs hij dan zo happert dan kunnen ze hem toch vervangen, ik zal als ik jou was er eens achteraan bellen
Momenteel ligt de verwachte levensduur van een CV-ketel tussen de 12 en 15 jaar. Dit is afhankelijk van het merk en type ketel, zo hebben goedkopere ketels een lagere levensduur ten opzichte van de luxere uitvoeringen in verband met het toepassen van minder duurzame materialen.
https://www.feikencv.nl/v(...)uurzame%20materialen.
https://www.woonbond.nl/faq/hoe-regel-ik-nieuwe-cv-ketel/ Kan je je alvast inlezenquote:Op zondag 17 november 2024 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De woningbouw krijgt de rekeningen van de Energiewacht, dus dan kunnen ze zelf de conclusie trekken dat het op deze manier niet werkt.
Ik heb vorig jaar wel eens gevraagd om nieuwe cv-ketel, maar toen kreeg ik al een nee te horen.
Als het ding vandaag gerepareerd is en gaat binnen halfjaar kapot dan ga ik eens bij Woonbond informeren wat ik dan doen om een nieuwe cv-ketel te krijgen.
De grap is dat mijn energierekening niet hoog is vanwege gebruik van die warmtepomp. Alleen doet de warmtepomp niks als de cv-ketel niet goed werkt. Leuk zo'n hybride systeem.quote:Op zondag 17 november 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.woonbond.nl/faq/hoe-regel-ik-nieuwe-cv-ketel/ Kan je je alvast inlezen
Dat is helemaal mooi als je die hebtquote:Op zondag 17 november 2024 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De grap is dat mijn energierekening niet hoog is vanwege gebruik van die warmtepomp. Alleen doet de warmtepomp niks als de cv-ketel niet goed werkt. Leuk zo'n hybride systeem.
Bedankt voor de link @:Dotteke
Ik kan alsnog altijd mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen voor dit soort dingen.
Wat een raar geel hoofd heeft dat mannetje.quote:Op zondag 17 november 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Deze man is eindelijk door de politie aangehouden. Zie hem vaak rijden met dat ding maar schijnbaar gaan ze zich nu meer richten op illegale voertuigen, rijbewijzen en helmen.
[ afbeelding ]
komt door de zonquote:Op zondag 17 november 2024 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een raar geel hoofd heeft dat mannetje.
thai he.quote:Op zondag 17 november 2024 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een raar geel hoofd heeft dat mannetje.
Die hebben ze dus ook alleen maar opgepakt omdat het een Fransoos isquote:
Mensen kopen ook alles als er genoeg reclame voor gemaakt wordtquote:
Eenwieler fatbike?quote:Op zondag 17 november 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Deze man is eindelijk door de politie aangehouden. Zie hem vaak rijden met dat ding maar schijnbaar gaan ze zich nu meer richten op illegale voertuigen, rijbewijzen en helmen.
[ afbeelding ]
ja je ziet ze heel soms in nederland, al mogen ze daar ook niet de weg op. Hij gaat er echt super snel meequote:
In Nederland mag je ook niet met e-steps de weg op, maar die dingen zie je ook gewoon op de openbare wegquote:Op zondag 17 november 2024 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je ziet ze heel soms in nederland, al mogen ze daar ook niet de weg op. Hij gaat er echt super snel mee
Wat?quote:Op zondag 17 november 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja ik rij met helm en legale scooter. Rij elke dag door de helm check en mij hebben ze nog niet gestopt. staat altijd een hele rij met buitenlanders
dat weet ik niet, ik mag altijd doorrijden :pquote:Op zondag 17 november 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je dan ook je lievelingskleur opgeven en wat je gisteren gegeten hebt?
Kunnen ze geen boeven gaan vangen of zo?quote:Op zondag 17 november 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja doen ze ook. En er is hier eergister ook een dode toerist gevonden in zijn huisjequote:Op zondag 17 november 2024 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Kunnen ze geen boeven gaan vangen of zo?
gezelligquote:Op zondag 17 november 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doen ze ook. En er is hier eergister ook een dode toerist gevonden in zijn huisje
quote:Op zondag 17 november 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doen ze ook. En er is hier eergister ook een dode toerist gevonden in zijn huisje
Thai kijken overal anders tegenaan, wellicht vinden ze dat wel gezellig.quote:Op zondag 17 november 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, die is nu dus dood.quote:Op zondag 17 november 2024 09:24 schreef mschol het volgende:
oe is het afgelopen met dat bezoekje aan die man @:bitterbal ?
ja beetje lastig verhaal wel. Ik ben daar geweest. 2 uur. Het blijkt wel een wat groter probleem te zijn. Tenminste te groot voor mij. hij is wel echt in slechte conditie. Had hem aangeboden om eind deze week nog een keer te komen. Gisteren hem geappt maar geen reactie gehad. We zitten in de zelfde fb groep dus hij leeft nog welquote:Op zondag 17 november 2024 09:24 schreef mschol het volgende:
oe is het afgelopen met dat bezoekje aan die man @:bitterbal ?
Klinkt als een enorm kutmens, wegblijven daar.quote:Op zondag 17 november 2024 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje lastig verhaal wel. Ik ben daar geweest. 2 uur. Het blijkt wel een wat groter probleem te zijn. Tenminste te groot voor mij. hij is wel echt in slechte conditie. Had hem aangeboden om eind deze week nog een keer te komen. Gisteren hem geappt maar geen reactie gehad. We zitten in de zelfde fb groep dus hij leeft nog wel![]()
maar misschien is het beter als hij niet reageert en ik het laat doodbloeden. tenzij die natuurlijk om hulp vraagt.
Komt er eigenlij op neer dat hij niemand heeft. HIj heeft niet de financiele middelen om hier in een verzorgingstehuis worden opgenomen. Die zijn er wel voor buitenlanders op het vaste land, maar helaas te duur voor hem. HIj is blijkbaar ook niet zo makkelijk in de omgang en werkt veel oplossingen tegen.
Toen ik daar binnenkwam schrok ik wel en tegelijkertijd zeggen andere mensen die hem goed kennen dat hij zich zieker voordoet dan dat hij is.
ja zegt iedereen. Het is heel tegenstrijdig. Op fb lijkt het alsof hij erg geliefd is. Hij woont hier echt al onwijs lang en heeft een soort van bungalowpark gehad, Maar die mensen die hem in huis hadden genomen die zeggen dat het een verschrikkelijke vent is. En die zeiden ook tegen mij dat ik mijn handen er van af moest trekkenquote:Op zondag 17 november 2024 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een enorm kutmens, wegblijven daar.
als hij al geen financiele middelen heeft in thailand, zap hij ze in zwitserland zeker niet hebbenquote:Op zondag 17 november 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Hij komt uit zwitserland. Het beste zou zijn dta die terug gaat naar zwitserland. hij heeft daar een zoon. Die komt gelukkig in december hierheen. Want hier krijg je alleen hulp als je er voor betaald
Gebruik die krokante korst danquote:Op zondag 17 november 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
ik ben natuurlijk zo'n softe snack die dan denkt hij is alleen blablabla
misschien zijn de mensen die oppervlakkig met hem omgaan inderdaad in de waan dat het een lief persoon is maar dat als je daardoorheen gaat prikken het een rotmens isquote:Op zondag 17 november 2024 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zegt iedereen. Het is heel tegenstrijdig. Op fb lijkt het alsof hij erg geliefd is. Hij woont hier echt al onwijs lang en heeft een soort van bungalowpark gehad, Maar die mensen die hem in huis hadden genomen die zeggen dat het een verschrikkelijke vent is. En die zeiden ook tegen mij dat ik mijn handen er van af moest trekken
Nee maar daar is dan tenminste die zoon en misschien heeft hij vanuit de overheid ergens recht op. hij zei dat hij 30 duizend baht per maand krijgt. Zo'n 20 duizend baht gaat op aan huur. Dus blijft er nog 10 duizend baht over. Das vrij krap als je nog huishoudelijke hulp moet betalen.quote:Op zondag 17 november 2024 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als hij al geen financiele middelen heeft in thailand, zap hij ze in zwitserland zeker niet hebben
Je moet Hermann Göring niet knuffelen om je sociale hartje te temmenquote:Op zondag 17 november 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
ik ben natuurlijk zo'n softe snack die dan denkt hij is alleen blablabla
Zwitserland is een verzorgingsstaat, Thailand nietquote:Op zondag 17 november 2024 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als hij al geen financiele middelen heeft in thailand, zap hij ze in zwitserland zeker niet hebben
ja hij zegt dat zijn thaise zakenpartner hem heeft bestolenquote:Op zondag 17 november 2024 09:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Een Zwitser zonder financiële middelen...
Alle geld opgemaakt aan drugs, hoeren, mensen martelen, genocide, in de brand tekenen van rode panda's, kernwapens verkopen aan gekkies, de walvisjacht en nu te arm om eervol te stervenquote:Op zondag 17 november 2024 09:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Een Zwitser zonder financiële middelen...
Ik weet niet hoeveel meer alarmbellen je nog meer nodig hebt om daar zo ver als mogelijk bij uit de buurt te blijvenquote:Op zondag 17 november 2024 09:36 schreef bitterbal het volgende:
Hij heeft hier een pleegzoon. Thaise jongen waarvan hij de zorg heeft overgenomen toen dat jochie 3 was. Nou die heeft dus 1.5 week geleden zijn spullen gepakt(woonde daar ook) en is vertrokken naar een kennis. Ik hoop inmiddels dat die jongen weer terug is. Maar voor een 17 jarige zo voor je pleegvader te moeten zorgen is ook waardeloos natuurlijk
quote:Op zondag 17 november 2024 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle geld opgemaakt aan drugs, hoeren, mensen martelen, genocide,kernwapens verkopen aan gekkies, de walvisjacht en nu te arm om eervol te sterven
ja ik zal hem verder ook niet contacten maar had hem wel gezegd als die iets nodig had dat die mij moest appenquote:Op zondag 17 november 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel meer alarmbellen je nog meer nodig hebt om daar zo ver als mogelijk bij uit de buurt te blijven
En toensels?quote:Op zondag 17 november 2024 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle geld opgemaakt aan drugs, hoeren, mensen martelen, genocide, in de brand tekenen van rode panda's, kernwapens verkopen aan gekkies, de walvisjacht en nu te arm om eervol te sterven
Misschien kun je crypto voor hem gaan beleggen.quote:Op zondag 17 november 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij zegt dat zijn thaise zakenpartner hem heeft bestolen
quote:Op zondag 17 november 2024 09:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien kun je crypto voor hem gaan beleggen.
Ja dan is je batterij toevallig leeg en kun je deze week niet langskomen omdat je zandvlooien streng gaat toespreken op hun gedragquote:Op zondag 17 november 2024 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik zal hem verder ook niet contacten maar had hem wel gezegd als die iets nodig had dat die mij moest appen
nou ja , voel mij zo schuldigquote:Op zondag 17 november 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan is je batterij toevallig leeg en kun je deze week niet langskomen omdat je zandvlooien streng gaat toespreken op hun gedrag
Ja dat moet je niet zijn, je kunt niet iedereen reddenquote:
quote:Op zondag 17 november 2024 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen kwam er een drachtige Thaise T-Rex en die vrat hem op
nee das ook zoquote:Op zondag 17 november 2024 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat moet je niet zijn, je kunt niet iedereen redden
Misschien kan ze die kerel ook wel jaren aan het lijntje houden.quote:Op zondag 17 november 2024 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat moet je niet zijn, je kunt niet iedereen redden
quote:Op zondag 17 november 2024 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kan ze die kerel ook wel jaren aan het lijntje houden.
voor de studie?quote:Op zondag 17 november 2024 09:47 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Koffie en dan maar eens beginnen met klaarmaken
Die van mij is 23quote:Op zondag 17 november 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs hij dan zo happert dan kunnen ze hem toch vervangen, ik zal als ik jou was er eens achteraan bellen
Momenteel ligt de verwachte levensduur van een CV-ketel tussen de 12 en 15 jaar. Dit is afhankelijk van het merk en type ketel, zo hebben goedkopere ketels een lagere levensduur ten opzichte van de luxere uitvoeringen in verband met het toepassen van minder duurzame materialen.
https://www.feikencv.nl/v(...)uurzame%20materialen.
Van een kale kip kun je niet plukkenquote:Op zondag 17 november 2024 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oeiquote:Op zondag 17 november 2024 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
*nattekat kennis laat maken met vloerquote:Op zondag 17 november 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*trechter in bakkes van mschol duwt en koffie erin giet*
quote:Op zondag 17 november 2024 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
*nattekat kennis laat maken met vloer
Een tweeluikquote:
Welke bereiding kies je?quote:Op zondag 17 november 2024 09:55 schreef bitterbal het volgende:
ik ga kijken of de kippetjes er zijn
Gelukkig 2026quote:Op zondag 17 november 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Negen uur geslapen. Dat is lang geleden.
Ik ook nietquote:Op zondag 17 november 2024 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij klagen rest van de dag niet.
sars 2.0 markt?quote:Op zondag 17 november 2024 10:27 schreef bitterbal het volgende:
Hier haal ik die kippetjes
[ afbeelding ]
Raar dat je steeds op de pot zit.quote:Op zondag 17 november 2024 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
gaat de laatste tijd erg goedquote:Op zondag 17 november 2024 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Raar dat je steeds op de pot zit.
Ze eten daar stukken gezonder, zelfs de poepvis uit de Mekong sturen ze naar Europaquote:Op zondag 17 november 2024 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Raar dat je steeds op de pot zit.
helaas, dan tijd voor theequote:Op zondag 17 november 2024 10:32 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik moest nog koffie kopen gisteren.
Kut.
Rip patient zeroquote:Op zondag 17 november 2024 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Isaanse Thai zijn wat knapper, die hebben een Spaans tintjequote:Op zondag 17 november 2024 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Zag vandaag dat ze in isan. armste gedeelte van thailand soms ook hond eten
HIer op het eiland zijn er veel uit isaanquote:Op zondag 17 november 2024 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Isaanse Thai zijn wat knapper, die hebben een Spaans tintje
Die zien er wat minder uit als een gele hagedisquote:Op zondag 17 november 2024 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HIer op het eiland zijn er veel uit isaan
quote:Op zondag 17 november 2024 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zien er wat minder uit als een gele hagedis
Ja zit al te zoeken waar ik was in Isaan, kreeg daar ruzie met een hoteleigenaresse die ons wilde afzetten, dikke doei Goofyquote:
Echt hèquote:Op zondag 17 november 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik een staart zou hebben zou ik dit ook doen
zondag = rustdagquote:Op zondag 17 november 2024 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu kom ik ook nog een beetje in beweging, is gezond.
quote:
Er zijn mensen die hun hele huis afgebrand zouden hebben.quote:Op zondag 17 november 2024 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Zo zielig
https://www.instagram.com/reel/DCRTzxuNZEK/
quote:Op zondag 17 november 2024 11:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Goedebijnageenmorgenmaarmiddag
Gister weer te laat gemaakt met uiteten?quote:Op zondag 17 november 2024 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tijd om op te staan?
Was om 7.30 uur wakker, toen dacht ik: nee gaan we niet doen, dus ik draai me om, is het ineens half 11![]()
Nu net pas opgestaan tho![]()
Even kijken of ik koffie kan vinden.
ripquote:Op zondag 17 november 2024 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:CherryLips heeft me wel weer geinfluenced. 2 zakken AH chocolate chip kruidnoten in huis
Het kon vroeger, maar was gezellig en lekkerquote:Op zondag 17 november 2024 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gister weer te laat gemaakt met uiteten?
Hoe zijn ze? M'n zus vond ze tegenvallen. Maar die vond die van Milka ook niet zo lekker dus ze kan ook gewoon gestoord zijn.quote:Op zondag 17 november 2024 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:CherryLips heeft me wel weer geinfluenced. 2 zakken AH chocolate chip kruidnoten in huis
Ik vind het gewoon sneu.quote:Op zondag 17 november 2024 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hun hele huis afgebrand zouden hebben.
Goede rib-eye die ik volgende week wil makenquote:Op zondag 17 november 2024 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het kon vroeger, maar was gezellig en lekker![]()
Heb je nog wat lekkers gehaald bij de boerderijwinkel?
Het klinkt misschien heel gek, maar ik trek niet meteen die zak open.quote:Op zondag 17 november 2024 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zijn ze? M'n zus vond ze tegenvallen. Maar die vond die van Milka ook niet zo lekker dus ze kan ook gewoon gestoord zijn.
waarom post ze dan niet hier mee??quote:Op zondag 17 november 2024 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zijn ze? M'n zus vond ze tegenvallen. Maar die vond die van Milka ook niet zo lekker dus ze kan ook gewoon gestoord zijn.
Raaaaarquote:Op zondag 17 november 2024 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het klinkt misschien heel gek, maar ik trek niet meteen die zak open.
Die kalfsribeye van hen is echt helemaal goudquote:Op zondag 17 november 2024 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede rib-eye die ik volgende week wil maken
en wat groentjes, maar het is altijd beetje gokken hoe die eruit zien.
Die van Milke zijn oke.. zo oke, dat ik ze nooit meer heb gekochtquote:Op zondag 17 november 2024 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ging snel.quote:Op zondag 17 november 2024 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik voel me nu wel beetje een proefkonijn met die kruidnoten. Ga de zak nu openmaken.
Ik doe morgen een (semi) thuiswedstrijd, eerst een paar uur thuiswerk en een privé call, dan op naar bedrijf hier in Zoetermeer wat onder ons valt voor een meetingquote:
quote:Op zondag 17 november 2024 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het klinkt misschien heel gek, maar ik trek niet meteen die zak open.
We wachten de review af.quote:Op zondag 17 november 2024 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik voel me nu wel beetje een proefkonijn met die kruidnoten. Ga de zak nu openmaken.
Blijft wel lang stil.quote:
Nee deze lijken op die van Milka.quote:Op zondag 17 november 2024 11:57 schreef CherryLips het volgende:
ben ik dan in de war met andere kruidnootjes met chocola die zo lekker waren? Die van bastogne ofzo?
Volgens mij waren die ook wel oke.. ook nooit meer gekochtquote:Op zondag 17 november 2024 11:57 schreef CherryLips het volgende:
ben ik dan in de war met andere kruidnootjes met chocola die zo lekker waren? Die van bastogne ofzo?
Duur zakje kruidnoten wel dan.quote:Op zondag 17 november 2024 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Moeten we @:bitterbal geen zakje kruidnoten opsturen, want dit mist ze natuurlijk wel.
Ga je gangquote:Op zondag 17 november 2024 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Moeten we @:bitterbal geen zakje kruidnoten opsturen, want dit mist ze natuurlijk wel.
Is er niet bij een gebleven inderdaad. Denk dat ik deze in bulk in ga slaan.quote:Op zondag 17 november 2024 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijft wel lang stil.
Zou de zak al halfleeg zijn?
Ik heb ze nooit meer gekocht omdat ik ze te duur vondquote:Op zondag 17 november 2024 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij waren die ook wel oke.. ook nooit meer gekocht![]()
Maar misschien zijn ze nu wel lekkerder
Treat yourselfquote:Op zondag 17 november 2024 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit meer gekocht omdat ik ze te duur vond
Heeft niks met Sinterklaas te maken I know maar wat vind je van die sneeuwpopkoeken die Bolletje binnenkort weer verkoopt?quote:Op zondag 17 november 2024 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit meer gekocht omdat ik ze te duur vond
Die ken ik nietquote:Op zondag 17 november 2024 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft niks met Sinterklaas te maken I know maar wat vind je van die sneeuwpopkoeken die Bolletje binnenkort weer verkoopt?
DIE KEN JE NIET?quote:Op zondag 17 november 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Maar ik zag op Instagram wel een kerstkoekje met nutella dat er simpel uitzag dus die kan ik zelf eens maken.
quote:Op zondag 17 november 2024 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
DIE KEN JE NIET?![]()
[ link | afbeelding ]
Die zijn zo belachelijk lekker.
Nutriscore E (ja duhhhh )quote:Op zondag 17 november 2024 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
DIE KEN JE NIET?![]()
[ link | afbeelding ]
Omg als je ze binnenkort weer ziet liggen moet je ze echt een keertje meenemen.quote:
Ja, heel verrassend.quote:
Ja daar kijk ik tbh echt niet naar als ik snacks koop. Koop dat niet omdat ik denk gezond bezig te zijn.quote:
Dat was mijn punt dus ook.quote:Op zondag 17 november 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja daar kijk ik tbh echt niet naar als ik snacks koop. Koop dat niet omdat ik denk gezond bezig te zijn.
quote:
Lol, die nutriscore kan dus ook uit het raam.quote:De Nutri-Score is een goede indicatie voor hoe gezond een product al dan niet is, het houdt echter niet met alles rekening. Zo wordt er bij de berekening van de score bijvoorbeeld niet gekeken naar de aanwezigheid van additieven, allergenen, kleurstoffen, chemische zoetstoffen (aspartaam) of pesticiden.
Ik ben tegenwoordig helemaal van healthy living.quote:Op zondag 17 november 2024 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kijken mensen nu echt naar de nutriscore om er achter te komen dat snoep niet zo goed scoort ?
quote:Op zondag 17 november 2024 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig helemaal van healthy living.
Ok CE.quote:Op zondag 17 november 2024 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is er niet bij een gebleven inderdaad. Denk dat ik deze in bulk in ga slaan.
Heb ook niet het idee dat er echt veel mensen naar kijken tijdens boodschappen doen.quote:Op zondag 17 november 2024 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Lol, die nutriscore kan dus ook uit het raam.
Was sowieso de slechtste variant die in Europa gebruikt wordt. Heeft de voedingsindustrie weer goed zijn best voor gedaan.quote:Op zondag 17 november 2024 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Lol, die nutriscore kan dus ook uit het raam.
quote:Op zondag 17 november 2024 12:08 schreef datismijnmening het volgende:
Keihard met mijn oogpotlood in mijn oog geprikt![]()
Mag hopen van niet.quote:Op zondag 17 november 2024 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ook niet het idee dat er echt veel mensen naar kijken tijdens boodschappen doen.
Wil niet weten hoeveel geld daarin is omgegaanquote:Op zondag 17 november 2024 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was sowieso de slechtste variant die in Europa gebruikt wordt. Heeft de voedingsindustrie weer goed zijn best voor gedaan.
Oh geef die kruidnoten dan maar aan mij. 😌quote:Op zondag 17 november 2024 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig helemaal van healthy living.
quote:Op zondag 17 november 2024 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
DIE KEN JE NIET?![]()
[ link | afbeelding ]
Sommige mensen moet je zelfs de meest obvious zaken voorkauwenquote:Op zondag 17 november 2024 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kijken mensen nu echt naar de nutriscore om er achter te komen dat snoep niet zo goed scoort ?
Je mag zo nu en dan wel zondigen. Maar buiten dat probeer ik zoveel mogelijk gezond te eten. Alleen krijg je dan ineens van die influencers die voorbij waaien die daarmee ook kanker genezen.quote:
Is dit een ja dit ken ik of een nee dit ken ik niet maar lijkt me wel lekker.quote:
Die mensen mogen blijkbaar ook stemmen.quote:Op zondag 17 november 2024 12:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sommige mensen moet je zelfs de meest obvious zaken voorkauwen
Nutriscores moeten ook een kwaliteitskeurmerk hebben. En daar weer een Instantie achter en zo.quote:Op zondag 17 november 2024 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was sowieso de slechtste variant die in Europa gebruikt wordt. Heeft de voedingsindustrie weer goed zijn best voor gedaan.
Ho.. wat .. wacht.. wat bedoel je?quote:Op zondag 17 november 2024 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag zo nu en dan wel zondigen. Maar buiten dat probeer ik zoveel mogelijk gezond te eten. Alleen krijg je dan ineens van die influencers die voorbij waaien die daarmee ook kanker genezen.
Suiker met suiker en een klein beetje suiker eroverheenquote:
optie twee.quote:Op zondag 17 november 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dit een ja dit ken ik of een nee dit ken ik niet maar lijkt me wel lekker.
Neequote:Op zondag 17 november 2024 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Kan je het iedereen hier aanraden?
Gelukkig moet ik begin volgend jaar toch naar de tandarts.quote:Op zondag 17 november 2024 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Suiker met suiker en een klein beetje suiker eroverheen
Daarvan wil je spontaan met een potlood in je oog steken?quote:Op zondag 17 november 2024 12:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik was tegelijkertijd HIMYM te kijken
Moet in februari weerquote:Op zondag 17 november 2024 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik begin volgend jaar toch naar de tandarts.
HIMYMquote:Op zondag 17 november 2024 12:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik was tegelijkertijd HIMYM te kijken
Ik bedoel dat we onszelf aan het vergiftigen zijn met allerlei bewerkte meukquote:Op zondag 17 november 2024 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ho.. wat .. wacht.. wat bedoel je?
quote:Op zondag 17 november 2024 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we onszelf aan het vergiftigen zijn met allerlei bewerkte meuk
Ik lees dit terwijl ik drink van mijn glas kraanwater, verrijkt met micro plastics.quote:Op zondag 17 november 2024 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we onszelf aan het vergiftigen zijn met allerlei bewerkte meuk
Zit jij op Insta ?quote:Op zondag 17 november 2024 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
en dan is er een of andere vrouw die zegt dat ze haar kanker genezen heeft door biologische citroenen te eten; zo werkt Instagram.
Jij laat af en toe je microplastics verwijderen, dus dan ben je weer goed bezig.quote:Op zondag 17 november 2024 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees dit terwijl ik drink van mijn glas kraanwater, verrijkt met micro plastics.
Ja ik (ook) begin februari. Helaas niet alleen controle. Ze willen weer een keer foto's maken en ik heb een vulling met een gaatje die dan vervangen moet worden. En meteen weer even mijn bek laten mishandelen bij de mondhygiëniste.quote:Op zondag 17 november 2024 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet in februari weer
Heerlie de peerlie
Gelukkig alleen controle
Ja. Maar gaat vooral over allemaal overbewerkt spul. Ik maak hier zoveel mogelijk zelf, maar Cali had laatst een of andere eiersalade meegenomen waar dan gewoon suiker en andere zoetstoffen inzitten als toevoeging.quote:Op zondag 17 november 2024 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Oh ja.. zou biologisch nou echt zoveel beter zijn, denk je?
Dus tandarts en gelijk op dezelfde dag mondhygiëniste of dat op een andere dag?quote:Op zondag 17 november 2024 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik (ook) begin februari. Helaas niet alleen controle. Ze willen weer een keer foto's maken en ik heb een vulling met een gaatje die dan vervangen moet worden. En meteen weer even mijn bek laten mishandelen bij de mondhygiëniste.
En ik denk dat ik bovenin ook een stukje vulling mis wat gefikst moet worden.
Johmaaaaaaa?quote:Op zondag 17 november 2024 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Maar gaat vooral over allemaal overbewerkt spul. Ik maak hier zoveel mogelijk zelf, maar Cali had laatst een of andere eiersalade meegenomen waar dan gewoon suiker en andere zoetstoffen inzitten als toevoeging.
Waar te koop?quote:Op zondag 17 november 2024 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als je ziet liggen binnenkort moet je ze kopen.
Doe dat altijd op zelfde moment.quote:Op zondag 17 november 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus tandarts en gelijk op dezelfde dag mondhygiëniste of dat op een andere dag?
In de winkel.quote:
Nou ja, dan heb je het wel gelijk gehad.quote:
Jumbo, AH etc maar volgens Cherry zijn ze vanaf zes december te koop.quote:
Daaromquote:Op zondag 17 november 2024 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb je het wel gelijk gehad.
quote:Op zondag 17 november 2024 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben niet vooruit te branden vandaagKan iemand mij even schoppen of zwepen?
Ja, dank je welquote:
Die ja.quote:Op zondag 17 november 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Johmaaaaaaa?
Moet gelijk aan Los denken, ineens.
Ging per ongelukquote:Op zondag 17 november 2024 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarvan wil je spontaan met een potlood in je oog steken?
Volgens mij is mijn pan van gietijzer, is dat beter?quote:Op zondag 17 november 2024 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ja.
Moet dan wel altijd beetje grinniken als die healthy influencers eten in hun pan met anti-aanbaklaag gooien.
Ja, zou raar zijn als het expres wasquote:
Supergoedquote:Op zondag 17 november 2024 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn pan van gietijzer, is dat beter?
Yeayyyquote:
quote:Op zondag 17 november 2024 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was eerder deze week in de Vlinderbuurt in Eindhoven.
Zou het ook slechter zijn dan in de mighty US of A?quote:Op zondag 17 november 2024 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de VS is alles beter natuurlijkquote:Op zondag 17 november 2024 12:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou het ook slechter zijn dan in de mighty US of A?
Zeker nu Trumpie terug isquote:Op zondag 17 november 2024 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de VS is alles beter natuurlijk
Waar ze suiker in bakjes vers fruit gooienquote:Op zondag 17 november 2024 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Wtfquote:Op zondag 17 november 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar ze suiker in bakjes vers fruit gooien![]()
Heb je de UFC gezien?quote:Op zondag 17 november 2024 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles is tijdelijkquote:
sowieso, pizza die nutriscore A heeftquote:Op zondag 17 november 2024 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar ze suiker in bakjes vers fruit gooien![]()
Van alle pizza's is dat de beste keus.quote:Op zondag 17 november 2024 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso, pizza die nutriscore A heeft
Pizza is groentequote:Op zondag 17 november 2024 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso, pizza die nutriscore A heeft
mja.. toont wel het gebrek van het systeem aanquote:Op zondag 17 november 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van alle pizza's is dat de beste keus.
Doet zij mee aan "geen man aan mijn lijf tot Trump dood is"?quote:Op zondag 17 november 2024 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja
Cali mag mag niet meer zoveel vervelen met Trump-nieuws dus krijg niet meer alles mee.
Is dat een bestaande challenge?quote:Op zondag 17 november 2024 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet zij mee aan "geen man aan mijn lijf tot Trump dood is"?
Thanks. Hopen dat ik tegen die tijd nog weet.quote:Op zondag 17 november 2024 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Jumbo, AH etc maar volgens Cherry zijn ze vanaf zes december te koop.
quote:Op zondag 17 november 2024 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben niet vooruit te branden vandaagKan iemand mij even schoppen of zwepen?
Jazeker, Trump en zijn conservatieve medekabouters hebben graag iets te zeggen over hun baarmoeders, vandaarquote:
quote:Op zondag 17 november 2024 11:57 schreef CherryLips het volgende:
ken ik ook niet zit daar in dan? koekje met chocolade in een figuurtje of wat anders?quote:Op zondag 17 november 2024 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
DIE KEN JE NIET?![]()
[ link | afbeelding ]
ze heeft toch tijd zat die zelf te maken?quote:Op zondag 17 november 2024 11:57 schreef CherryLips het volgende:
druk druk drukquote:Op zondag 17 november 2024 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ze heeft toch tijd zat die zelf te maken?
Ik stond net ook bij het schap, ze hadden ook tiramisu kruidnoten, maar ik heb me sterk gehoudenquote:Op zondag 17 november 2024 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bedankt Piet.quote:Op zondag 17 november 2024 12:58 schreef LTVDK het volgende:
De zon schijnt vandaagHet is wel weer flink aan het waaien
quote:Op zondag 17 november 2024 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
je werkt niet, dus dat gaat niet op
waarheen?quote:Op zondag 17 november 2024 13:02 schreef mschol het volgende:
ik twijfel om met kerst ertussen uit te gaan...
Ja, frisse wind, maar wel lekker zonnetjequote:Op zondag 17 november 2024 12:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet zo ook nog boodschappen doenquote:Op zondag 17 november 2024 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stond net ook bij het schap, ze hadden ook tiramisu kruidnoten, maar ik heb me sterk gehouden
voorbode voor de regenbuien van morgen en overmorgen ofzoquote:Op zondag 17 november 2024 12:58 schreef LTVDK het volgende:
Was wel tof hoe ze daar binnen kwamen alsof ze de Avengers zijnquote:Op zondag 17 november 2024 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja
Cali mag mag niet meer zoveel vervelen met Trump-nieuws dus krijg niet meer alles mee.
quote:Op zondag 17 november 2024 13:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen voor dikke lelijke wijven die toch al geen seks kregen
oeeeh lekker:D kan je niet ergens naar een lego museum?quote:Op zondag 17 november 2024 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, maar heb dus 5 dagen vrij achtereen..
Uhm het is witte chocolade volgens mij.quote:Op zondag 17 november 2024 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ken ik ook niet zit daar in dan? koekje met chocolade in een figuurtje of wat anders?
geen idee, evt een stedentripje is ook een optie.. maar moet ook beetje met kosten rekening houdenquote:Op zondag 17 november 2024 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeeeh lekker:D kan je niet ergens naar een lego museum?
quote:Op zondag 17 november 2024 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhm het is witte chocolade volgens mij.
Dat dan weer net niet.quote:Op zondag 17 november 2024 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet zij mee aan "geen man aan mijn lijf tot Trump dood is"?
Ze hebben ook nog een cinnamon roll en cafe noir variant. En een cookies & creamquote:Op zondag 17 november 2024 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet zo ook nog boodschappen doen
Noem je nu Gerrie dik en lelijk maar haar karakter gaat wel?quote:Op zondag 17 november 2024 13:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met een lelijk karakter moest ik nog toevoegen
Gaat snel wegquote:Op zondag 17 november 2024 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
Oke tijd om richting het reservaat te gaan
Amsterdam centrum?quote:Op zondag 17 november 2024 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
Oke tijd om richting het reservaat te gaan
Ze gaan de wereld ook redden. Dus vond het wel goed passen.quote:Op zondag 17 november 2024 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was wel tof hoe ze daar binnen kwamen alsof ze de Avengers zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |