SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ALs hij dan zo happert dan kunnen ze hem toch vervangen, ik zal als ik jou was er eens achteraan bellenquote:Op zondag 17 november 2024 08:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over vervanging gaat de woningbouw over. Ik denk dat de ketel al 14 jaar is sinds de oplevering van de appartementen.
De woningbouw krijgt de rekeningen van de Energiewacht, dus dan kunnen ze zelf de conclusie trekken dat het op deze manier niet werkt.quote:Op zondag 17 november 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs hij dan zo happert dan kunnen ze hem toch vervangen, ik zal als ik jou was er eens achteraan bellen
Momenteel ligt de verwachte levensduur van een CV-ketel tussen de 12 en 15 jaar. Dit is afhankelijk van het merk en type ketel, zo hebben goedkopere ketels een lagere levensduur ten opzichte van de luxere uitvoeringen in verband met het toepassen van minder duurzame materialen.
https://www.feikencv.nl/v(...)uurzame%20materialen.
https://www.woonbond.nl/faq/hoe-regel-ik-nieuwe-cv-ketel/ Kan je je alvast inlezenquote:Op zondag 17 november 2024 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De woningbouw krijgt de rekeningen van de Energiewacht, dus dan kunnen ze zelf de conclusie trekken dat het op deze manier niet werkt.
Ik heb vorig jaar wel eens gevraagd om nieuwe cv-ketel, maar toen kreeg ik al een nee te horen.
Als het ding vandaag gerepareerd is en gaat binnen halfjaar kapot dan ga ik eens bij Woonbond informeren wat ik dan doen om een nieuwe cv-ketel te krijgen.
De grap is dat mijn energierekening niet hoog is vanwege gebruik van die warmtepomp. Alleen doet de warmtepomp niks als de cv-ketel niet goed werkt. Leuk zo'n hybride systeem.quote:Op zondag 17 november 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.woonbond.nl/faq/hoe-regel-ik-nieuwe-cv-ketel/ Kan je je alvast inlezen
Dat is helemaal mooi als je die hebtquote:Op zondag 17 november 2024 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De grap is dat mijn energierekening niet hoog is vanwege gebruik van die warmtepomp. Alleen doet de warmtepomp niks als de cv-ketel niet goed werkt. Leuk zo'n hybride systeem.
Bedankt voor de link @:Dotteke
Ik kan alsnog altijd mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen voor dit soort dingen.
Wat een raar geel hoofd heeft dat mannetje.quote:Op zondag 17 november 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Deze man is eindelijk door de politie aangehouden. Zie hem vaak rijden met dat ding maar schijnbaar gaan ze zich nu meer richten op illegale voertuigen, rijbewijzen en helmen.
[ afbeelding ]
komt door de zonquote:Op zondag 17 november 2024 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een raar geel hoofd heeft dat mannetje.
thai he.quote:Op zondag 17 november 2024 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een raar geel hoofd heeft dat mannetje.
Die hebben ze dus ook alleen maar opgepakt omdat het een Fransoos isquote:
Mensen kopen ook alles als er genoeg reclame voor gemaakt wordtquote:
Eenwieler fatbike?quote:Op zondag 17 november 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Deze man is eindelijk door de politie aangehouden. Zie hem vaak rijden met dat ding maar schijnbaar gaan ze zich nu meer richten op illegale voertuigen, rijbewijzen en helmen.
[ afbeelding ]
ja je ziet ze heel soms in nederland, al mogen ze daar ook niet de weg op. Hij gaat er echt super snel meequote:
In Nederland mag je ook niet met e-steps de weg op, maar die dingen zie je ook gewoon op de openbare wegquote:Op zondag 17 november 2024 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je ziet ze heel soms in nederland, al mogen ze daar ook niet de weg op. Hij gaat er echt super snel mee
Wat?quote:Op zondag 17 november 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja ik rij met helm en legale scooter. Rij elke dag door de helm check en mij hebben ze nog niet gestopt. staat altijd een hele rij met buitenlanders
dat weet ik niet, ik mag altijd doorrijden :pquote:Op zondag 17 november 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je dan ook je lievelingskleur opgeven en wat je gisteren gegeten hebt?
Kunnen ze geen boeven gaan vangen of zo?quote:Op zondag 17 november 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja doen ze ook. En er is hier eergister ook een dode toerist gevonden in zijn huisjequote:Op zondag 17 november 2024 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Kunnen ze geen boeven gaan vangen of zo?
gezelligquote:Op zondag 17 november 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doen ze ook. En er is hier eergister ook een dode toerist gevonden in zijn huisje
quote:Op zondag 17 november 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doen ze ook. En er is hier eergister ook een dode toerist gevonden in zijn huisje
Thai kijken overal anders tegenaan, wellicht vinden ze dat wel gezellig.quote:Op zondag 17 november 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, die is nu dus dood.quote:Op zondag 17 november 2024 09:24 schreef mschol het volgende:
oe is het afgelopen met dat bezoekje aan die man @:bitterbal ?
ja beetje lastig verhaal wel. Ik ben daar geweest. 2 uur. Het blijkt wel een wat groter probleem te zijn. Tenminste te groot voor mij. hij is wel echt in slechte conditie. Had hem aangeboden om eind deze week nog een keer te komen. Gisteren hem geappt maar geen reactie gehad. We zitten in de zelfde fb groep dus hij leeft nog welquote:Op zondag 17 november 2024 09:24 schreef mschol het volgende:
oe is het afgelopen met dat bezoekje aan die man @:bitterbal ?
Klinkt als een enorm kutmens, wegblijven daar.quote:Op zondag 17 november 2024 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje lastig verhaal wel. Ik ben daar geweest. 2 uur. Het blijkt wel een wat groter probleem te zijn. Tenminste te groot voor mij. hij is wel echt in slechte conditie. Had hem aangeboden om eind deze week nog een keer te komen. Gisteren hem geappt maar geen reactie gehad. We zitten in de zelfde fb groep dus hij leeft nog wel![]()
maar misschien is het beter als hij niet reageert en ik het laat doodbloeden. tenzij die natuurlijk om hulp vraagt.
Komt er eigenlij op neer dat hij niemand heeft. HIj heeft niet de financiele middelen om hier in een verzorgingstehuis worden opgenomen. Die zijn er wel voor buitenlanders op het vaste land, maar helaas te duur voor hem. HIj is blijkbaar ook niet zo makkelijk in de omgang en werkt veel oplossingen tegen.
Toen ik daar binnenkwam schrok ik wel en tegelijkertijd zeggen andere mensen die hem goed kennen dat hij zich zieker voordoet dan dat hij is.
ja zegt iedereen. Het is heel tegenstrijdig. Op fb lijkt het alsof hij erg geliefd is. Hij woont hier echt al onwijs lang en heeft een soort van bungalowpark gehad, Maar die mensen die hem in huis hadden genomen die zeggen dat het een verschrikkelijke vent is. En die zeiden ook tegen mij dat ik mijn handen er van af moest trekkenquote:Op zondag 17 november 2024 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een enorm kutmens, wegblijven daar.
als hij al geen financiele middelen heeft in thailand, zap hij ze in zwitserland zeker niet hebbenquote:Op zondag 17 november 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Hij komt uit zwitserland. Het beste zou zijn dta die terug gaat naar zwitserland. hij heeft daar een zoon. Die komt gelukkig in december hierheen. Want hier krijg je alleen hulp als je er voor betaald
Gebruik die krokante korst danquote:Op zondag 17 november 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
ik ben natuurlijk zo'n softe snack die dan denkt hij is alleen blablabla
misschien zijn de mensen die oppervlakkig met hem omgaan inderdaad in de waan dat het een lief persoon is maar dat als je daardoorheen gaat prikken het een rotmens isquote:Op zondag 17 november 2024 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zegt iedereen. Het is heel tegenstrijdig. Op fb lijkt het alsof hij erg geliefd is. Hij woont hier echt al onwijs lang en heeft een soort van bungalowpark gehad, Maar die mensen die hem in huis hadden genomen die zeggen dat het een verschrikkelijke vent is. En die zeiden ook tegen mij dat ik mijn handen er van af moest trekken
Nee maar daar is dan tenminste die zoon en misschien heeft hij vanuit de overheid ergens recht op. hij zei dat hij 30 duizend baht per maand krijgt. Zo'n 20 duizend baht gaat op aan huur. Dus blijft er nog 10 duizend baht over. Das vrij krap als je nog huishoudelijke hulp moet betalen.quote:Op zondag 17 november 2024 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als hij al geen financiele middelen heeft in thailand, zap hij ze in zwitserland zeker niet hebben
Je moet Hermann Göring niet knuffelen om je sociale hartje te temmenquote:Op zondag 17 november 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
ik ben natuurlijk zo'n softe snack die dan denkt hij is alleen blablabla
Zwitserland is een verzorgingsstaat, Thailand nietquote:Op zondag 17 november 2024 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als hij al geen financiele middelen heeft in thailand, zap hij ze in zwitserland zeker niet hebben
ja hij zegt dat zijn thaise zakenpartner hem heeft bestolenquote:Op zondag 17 november 2024 09:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Een Zwitser zonder financiële middelen...
Alle geld opgemaakt aan drugs, hoeren, mensen martelen, genocide, in de brand tekenen van rode panda's, kernwapens verkopen aan gekkies, de walvisjacht en nu te arm om eervol te stervenquote:Op zondag 17 november 2024 09:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Een Zwitser zonder financiële middelen...
Ik weet niet hoeveel meer alarmbellen je nog meer nodig hebt om daar zo ver als mogelijk bij uit de buurt te blijvenquote:Op zondag 17 november 2024 09:36 schreef bitterbal het volgende:
Hij heeft hier een pleegzoon. Thaise jongen waarvan hij de zorg heeft overgenomen toen dat jochie 3 was. Nou die heeft dus 1.5 week geleden zijn spullen gepakt(woonde daar ook) en is vertrokken naar een kennis. Ik hoop inmiddels dat die jongen weer terug is. Maar voor een 17 jarige zo voor je pleegvader te moeten zorgen is ook waardeloos natuurlijk
quote:Op zondag 17 november 2024 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle geld opgemaakt aan drugs, hoeren, mensen martelen, genocide,kernwapens verkopen aan gekkies, de walvisjacht en nu te arm om eervol te sterven
ja ik zal hem verder ook niet contacten maar had hem wel gezegd als die iets nodig had dat die mij moest appenquote:Op zondag 17 november 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel meer alarmbellen je nog meer nodig hebt om daar zo ver als mogelijk bij uit de buurt te blijven
En toensels?quote:Op zondag 17 november 2024 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle geld opgemaakt aan drugs, hoeren, mensen martelen, genocide, in de brand tekenen van rode panda's, kernwapens verkopen aan gekkies, de walvisjacht en nu te arm om eervol te sterven
Misschien kun je crypto voor hem gaan beleggen.quote:Op zondag 17 november 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij zegt dat zijn thaise zakenpartner hem heeft bestolen
quote:Op zondag 17 november 2024 09:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien kun je crypto voor hem gaan beleggen.
Ja dan is je batterij toevallig leeg en kun je deze week niet langskomen omdat je zandvlooien streng gaat toespreken op hun gedragquote:Op zondag 17 november 2024 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik zal hem verder ook niet contacten maar had hem wel gezegd als die iets nodig had dat die mij moest appen
nou ja , voel mij zo schuldigquote:Op zondag 17 november 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan is je batterij toevallig leeg en kun je deze week niet langskomen omdat je zandvlooien streng gaat toespreken op hun gedrag
Ja dat moet je niet zijn, je kunt niet iedereen reddenquote:
quote:Op zondag 17 november 2024 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen kwam er een drachtige Thaise T-Rex en die vrat hem op
nee das ook zoquote:Op zondag 17 november 2024 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat moet je niet zijn, je kunt niet iedereen redden
Misschien kan ze die kerel ook wel jaren aan het lijntje houden.quote:Op zondag 17 november 2024 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat moet je niet zijn, je kunt niet iedereen redden
quote:Op zondag 17 november 2024 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kan ze die kerel ook wel jaren aan het lijntje houden.
voor de studie?quote:Op zondag 17 november 2024 09:47 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Koffie en dan maar eens beginnen met klaarmaken
Die van mij is 23quote:Op zondag 17 november 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs hij dan zo happert dan kunnen ze hem toch vervangen, ik zal als ik jou was er eens achteraan bellen
Momenteel ligt de verwachte levensduur van een CV-ketel tussen de 12 en 15 jaar. Dit is afhankelijk van het merk en type ketel, zo hebben goedkopere ketels een lagere levensduur ten opzichte van de luxere uitvoeringen in verband met het toepassen van minder duurzame materialen.
https://www.feikencv.nl/v(...)uurzame%20materialen.
Van een kale kip kun je niet plukkenquote:Op zondag 17 november 2024 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oeiquote:Op zondag 17 november 2024 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
*nattekat kennis laat maken met vloerquote:Op zondag 17 november 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*trechter in bakkes van mschol duwt en koffie erin giet*
quote:Op zondag 17 november 2024 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
*nattekat kennis laat maken met vloer
Een tweeluikquote:
Welke bereiding kies je?quote:Op zondag 17 november 2024 09:55 schreef bitterbal het volgende:
ik ga kijken of de kippetjes er zijn
Gelukkig 2026quote:Op zondag 17 november 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Negen uur geslapen. Dat is lang geleden.
Ik ook nietquote:Op zondag 17 november 2024 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij klagen rest van de dag niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |