Heb zo'n vriendin die dit soort shit op youtube en instagram eruit pompt. Puur als inkomstenbron. Mensen kijken het wel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:56 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo vergezocht. Al jaren heeft men het over deze super geheime 'blue beam operatie' die ooit zal komen maar ze hebben het dus nooit echt heel erg goed geheim kunnen houden.
edit: Kijk jij dit echt? Met die vervelende goudvis steeds erbij?
Ik heb het niet perse over de inhoud. Ik geef het zeker aandacht.quote:Op zondag 15 december 2024 13:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb zo'n vriendin die dit soort shit op youtube en instagram eruit pompt. Puur als inkomstenbron. Mensen kijken het wel.
Ja, dat deze instanties het nog steeds serieus nemen laat zien dat het verhaal nog niet weg is.quote:Op zondag 15 december 2024 14:46 schreef Discombobulate het volgende:
DOD: "So far, the FBI, DHS, FAA, and DOD have been unable to determine who is responsible for piloting the drones, and there is no evidence to suggest that adversarial nations are involved."
Dat klinkt an sich redelijk plausibel.quote:Op zondag 15 december 2024 20:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Deze theorie van een CEO van een drone fabrikant vind ik nog wel plausibel.
Hij vermoed dat de drones wel eens radioactief materiaal kunnen zoeken. Zou ook een verklaring kunnen zijn voor de uitspraken van Kirby, want dat is iets wat je liever niet openbaar hebt.
De naar lucht happende franse goudvis van dat Blue Beam verhaal, is allang op het droge.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:56 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo vergezocht. Al jaren heeft men het over deze super geheime 'blue beam operatie' die ooit zal komen maar ze hebben het dus nooit echt heel erg goed geheim kunnen houden.
edit: Kijk jij dit echt? Met die vervelende goudvis steeds erbij?
Het raakt het openbaar leven in New Yersey, daar zal het om te doen zijn.quote:Op zondag 15 december 2024 20:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ja, dat deze instanties het nog steeds serieus nemen laat zien dat het verhaal nog niet weg is.
Gerelateerd of niet, een vliegveld bij New York stilgelegd door drone activiteit.
[ x ]
Deze theorie van een CEO van een drone fabrikant vind ik nog wel plausibel.
Hij vermoed dat de drones wel eens radioactief materiaal kunnen zoeken. Zou ook een verklaring kunnen zijn voor de uitspraken van Kirby, want dat is iets wat je liever niet openbaar hebt.
Misschien is het wel een combi van theorieen.
Maar het is steeds minder UAP, veel wijst richting U.S. drones en misidentificatie van vliegtuigen.
Maar als dat zo zou zijn.. en veel bekende instanties daar weten er niets van of althans.. blijven dit ontkennen (zeggen dat ze het niet weten) ..hoe blijf je dit volhouden naar het volk toe? De mensen worden behoorlijk onrustig.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:18 schreef byah het volgende:
ik blijf erbij, dit is gewoon een nieuw drone surveillance systeem van de US zelf.
Daar heb ik nog niets van gezien, jij wel?quote:Op zondag 15 december 2024 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Plus nog al die video's waarin deze voorwerpen in of uit het water komen.
Ik heb daar wel wat van voorbij zien komen, maar kan die niet meer vinden.quote:Op zondag 15 december 2024 21:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niets van gezien, jij wel?
Ik heb naar aanleiding hiervan eens op wat top secret militaire vliegtuigen uit het verleden gezocht, zoals de SR-71, U-2 en F-117.quote:Op zondag 15 december 2024 21:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar als dat zo zou zijn.. en veel bekende instanties daar weten er niets van of althans.. blijven dit ontkennen (zeggen dat ze het niet weten) ..hoe blijf je dit volhouden naar het volk toe? De mensen worden behoorlijk onrustig.
Whut! Ok die 1e was best vlot dan maar die anderequote:Op zondag 15 december 2024 22:05 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik heb naar aanleiding hiervan eens op wat top secret militaire vliegtuigen uit het verleden gezocht, zoals de SR-71, U-2 en F-117.
De SR-71 werd in het jaar van zijn eerste vlucht al openbaar gemaakt (althans, het bestaan ervan zonder veel verdere details).
Bij de U-2 duurde dit echter vijf jaar vanaf de eerste vlucht en bij de F-117 zelfs zeven jaar.
Inderdaad, ik ook.quote:Op maandag 16 december 2024 00:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Whut! Ok die 1e was best vlot dan maar die andere![]()
Ben zo ontzettend benieuwd hoe het nu zit.(niet alleen ik)
Een sheriff schijnt dat gezegd te hebben, maar of het waar is is een tweede.quote:Op zondag 15 december 2024 21:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niets van gezien, jij wel?
Volgens DOD vormen ze nog geen bedreiging voor de veiligheid. En de mensen die met hobbydrones er achter aan zijn gegaan wisten ze niet te bereiken. Ze doen het licht uit en vliegen snel weg als je in de buurt komt, ook New Jersey police kon met helikopters er niet naar toe.quote:Op maandag 16 december 2024 11:05 schreef June. het volgende:
Kwam dit topic tegen en vind het reuze interessant. Wat ik niet begrijp, waarom zijn er niet al wat posts van mensen die zo'n ding hebben neeregschoten? Of zelf met een drone de licht in zijn gegaan om die dingen eens nader te bekijken?
Correct me if I'm wrong maar dat ze het licht uit doen en wegvliegen komt van 1 interviewtje af niet?quote:Op maandag 16 december 2024 11:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens DOD vormen ze nog geen bedreiging voor de veiligheid. En de mensen die met hobbydrones er achter aan zijn gegaan wisten ze niet te bereiken. Ze doen het licht uit en vliegen snel weg als je in de buurt komt, ook New Jersey police kon met helikopters er niet naar toe.
Die ballon werd ook pas laat neergeschoten, misschien komt het nog.
Maar dan zouden daar meerdere beelden van moeten zijn toch? Wel gek dat ook de politie er niet bij kan komen.quote:Op maandag 16 december 2024 11:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens DOD vormen ze nog geen bedreiging voor de veiligheid. En de mensen die met hobbydrones er achter aan zijn gegaan wisten ze niet te bereiken. Ze doen het licht uit en vliegen snel weg als je in de buurt komt, ook New Jersey police kon met helikopters er niet naar toe.
Die ballon werd ook pas laat neergeschoten, misschien komt het nog.
Geen idee, komt volgens mij van meerdere, werd ook tijdens DOD briefing gezegd.quote:Op maandag 16 december 2024 11:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong maar dat ze het licht uit doen en wegvliegen komt van 1 interviewtje af niet?
Wat als die kerel het gewoon mis had? Ipv daarvan worden nu hele conspiracy theorieen op elkaar gestapeld todat je iets krijgt wat je nu op Reddit ziet: een soort hysterie van mensen die allemaal over elkaar heen springen met de laatste theorie. De ene nog gekker dan de ander...
Er is meer aan de hand dan alleen burgers die vliegtuigen misidentificeren als drones inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |