abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 november 2024 @ 09:10:24 #226
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_215686016
c_/
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_215686033
Goedemorgen!

Wachten op een vriendin en dan samen een leuke dag hebben
pi_215686057
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Wachten op een vriendin en dan samen een leuke dag hebben
Dat klinkt goed! *O* Je hebt het wel goed geregeld met je sociale contacten, geloof ik. Dat moet ik ook weer gaan opbouwen.
pi_215686118
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:17 schreef Recce het volgende:

[..]
Dat klinkt goed! *O* Je hebt het wel goed geregeld met je sociale contacten, geloof ik. Dat moet ik ook weer gaan opbouwen.
ja! Erg goed. Mijn vrienden wonen ver, maar we hebben erg close en goed contact (godzijdank voor WhatsApp).
En ik probeer actiever te worden in het buurtcentrum. Heb nu één contact per week, irl dan (reken ik hulpverlening niet mee). En twee keer per week videobellen met vriendinnen

In januari wil ik een tweede clubje erbij doen en dan is het zat

Heb jij niks aan buurthuizen of zo in de buurt? De eerste keer heengaan is spannend, maar het is echt wel winst om contact in de buurt te hebben. Je bloeit er echt van op (of ik iig)

Succes en een knuffel
pi_215686174
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
ja! Erg goed. Mijn vrienden wonen ver, maar we hebben erg close en goed contact (godzijdank voor WhatsApp).
En ik probeer actiever te worden in het buurtcentrum. Heb nu één contact per week, irl dan (reken ik hulpverlening niet mee). En twee keer per week videobellen met vriendinnen

In januari wil ik een tweede clubje erbij doen en dan is het zat

Heb jij niks aan buurthuizen of zo in de buurt? De eerste keer heengaan is spannend, maar het is echt wel winst om contact in de buurt te hebben. Je bloeit er echt van op (of ik iig)

Succes en een knuffel
Er zit wel een buurthuis in de buurt, maar daar doen ze vooral yoga en zo, geloof ik. Ik ben aan het rondzoeken naar (vrijwilligers)werk. Eigenlijk wilde ik weer vooral met mijn hersenen aan de gang, maar de laatste tijd heb ik zoveel aan m'n hoofd, dat ik nu maar even iets rustigers moet gaan doen, maar wel tussen mensen. Andere mensen zien is best belangrijk om de boel een beetje stabiel te houden.

Dank voor de knuffel! O+
pi_215686273
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:31 schreef Recce het volgende:

[..]
Er zit wel een buurthuis in de buurt, maar daar doen ze vooral yoga en zo, geloof ik. Ik ben aan het rondzoeken naar (vrijwilligers)werk. Eigenlijk wilde ik weer vooral met mijn hersenen aan de gang, maar de laatste tijd heb ik zoveel aan m'n hoofd, dat ik nu maar even iets rustigers moet gaan doen, maar wel tussen mensen. Andere mensen zien is best belangrijk om de boel een beetje stabiel te houden.

Dank voor de knuffel! O+
Werk (vrijwillig of niet ;) ) is idd een heel goede. Ook voor je gevoel van eigenwaarde en dergelijke.

En ben het helemaal met je eens :)
  dinsdag 26 november 2024 @ 09:50:45 #232
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_215686274
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:31 schreef Recce het volgende:

[..]

Dank voor de knuffel! O+
En iets als een cursus/workshop? Wel lekker bezig, niet direct een langere verplichting die je aangaat.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215686305
:O

Zus afgezet richting vliegveld, ik ga terug naar bed.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_215686353
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Werk (vrijwillig of niet ;) ) is idd een heel goede. Ook voor je gevoel van eigenwaarde en dergelijke.

En ben het helemaal met je eens :)
Ja, inderdaad. Ik heb al wat dingen op het oog.
pi_215686354
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
En iets als een cursus/workshop? Wel lekker bezig, niet direct een langere verplichting die je aangaat.
Ah, dat is ook een idee. Cursus bloemschikken. *O* Ik ben niet zo heel creatief, maar er is misschien wel iets te vinden.
pi_215686368
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Zulke dingen doe ik idd ook

En wat leuk is, je zit nergens aan vast, maar het trekt wel altijd dezelfde mensen aan. Dus daarmee bouw je ook leuk kennissen mee op ^O^

Toptip! ^O^
  dinsdag 26 november 2024 @ 10:05:31 #237
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_215686387
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:59 schreef Recce het volgende:

[..]
Ah, dat is ook een idee. Cursus bloemschikken. *O* Ik ben niet zo heel creatief, maar er is misschien wel iets te vinden.
Ik heb hier bijvoorbeeld ook een "makers' space" in de buurt zitten, die geven ook cursussen over hoe om te gaan met dingen als 3D-printers, CNC-frezen en weet ik wat. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215686480
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik heb hier bijvoorbeeld ook een "makers' space" in de buurt zitten, die geven ook cursussen over hoe om te gaan met dingen als 3D-printers, CNC-frezen en weet ik wat. :P
Op zich ook een idee en er is wel zo'n community in Enschede. Waarschijnlijk ken ik daar ook wel mensen. Het komt wel dichtbij mijn studie/werkachtergrond en daar heb ik nu een beetje moeite mee.
  dinsdag 26 november 2024 @ 10:39:13 #239
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_215686583
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:20 schreef Recce het volgende:

[..]
Op zich ook een idee en er is wel zo'n community in Enschede. Waarschijnlijk ken ik daar ook wel mensen. Het komt wel dichtbij mijn studie/werkachtergrond en daar heb ik nu een beetje moeite mee.
Ah ja, dan is juist iets compleet anders waarschijnlijk beter. :Y Was ook meer bedoeld als een tip om verder te kijken dan de standaard buurthuis dingen (ik bedoel, een breimiddag is gewoon een prima iets, maar het is lang niet voor iedereen).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215686629
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:20 schreef Recce het volgende:

[..]
Hebben jullie geen repair-café? Iedereen is je dankbaar dan en het is afwisselend (of zit dat ook te dichtbij? Herken dat gevoel wel )
pi_215686640
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ah ja, dan is juist iets compleet anders waarschijnlijk beter. :Y Was ook meer bedoeld als een tip om verder te kijken dan de standaard buurthuis dingen (ik bedoel, een breimiddag is gewoon een prima iets, maar het is lang niet voor iedereen).
Het was ook een prima tip. :Y Misschien is iets als een leesclub wel iets.
pi_215686653
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:49 schreef Recce het volgende:

[..]
Het was ook een prima tip. :Y Misschien is iets als een leesclub wel iets.
Dat is ook tof!

Ik hoop dat je snel iets vindt dat bij je past :*
  dinsdag 26 november 2024 @ 10:52:27 #243
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_215686658
Oh, dan heb ik nog een praktische tip om rond te kunnen neuzen: de bibliotheek!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_215686664
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hebben jullie geen repair-café? Iedereen is je dankbaar dan en het is afwisselend (of zit dat ook te dichtbij? Herken dat gevoel wel )
Hmm, ik ben niet echt heel handig. Ik ben meer theoretisch opgeleid. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich zou ik mensen wel kunnen helpen met computerproblemen, maar dat doe ik al genoeg bij ouders en familie. :')
pi_215686665
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is ook tof!

Ik hoop dat je snel iets vindt dat bij je past :*
Thanks!
pi_215686668
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, dan heb ik nog een praktische tip om rond te kunnen neuzen: de bibliotheek!
Daar ga ik ook een afspraak maken om te praten over vrijwilligerswerk. :Y
pi_215686676
Ik ga ook kijken bij de lokale musea en bij wat natuur/landschapsorganisaties.
pi_215686678
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:53 schreef Recce het volgende:

[..]
Daar ga ik ook een afspraak maken om te praten over vrijwilligerswerk. :Y
Oh tof! Zelf heb ik vrijwilligerswerk bij een particuliere wijkbieb. Geheel op vrijwilligers en giften.
Kan ik je aanraden! Mensen zijn er ontspannen, het is gezellig... Kan het je adviseren!
pi_215686682
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:55 schreef Recce het volgende:
Ik ga ook kijken bij de lokale musea en bij wat natuur/landschapsorganisaties.
Je bent zo ontzettend goed bezig _O_ Ben trots op jou :*
  dinsdag 26 november 2024 @ 10:56:38 #250
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_215686684
Zodra je eenmaal een beetje een netwerk in vrijwilligerskringen hebt, komt er trouwens vanzelf van alles op je pad. :Y Gewoon lekker een beetje rondkijken waar de vibes en bezigheden je bevallen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')