SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Afgelopen vakantie zat ik 3 dagen in Yellowstone zonder wifi of uberhaupt bereik op de telefoon, heb ik ook gewoon overleefdquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 11 uur in een vliegtuig zonder wifi gezeten. Viel reuze mee. Niet zo aanstellen.
offline gamen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonder internet heb je niks aan je pc
Heb je nu EMDR-sessies?quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afgelopen vakantie zat ik 3 dagen in Yellowstone zonder wifi of uberhaupt bereik op de telefoon, heb ik ook gewoon overleefd
Voor je dagelijkse portie trauma en ellende.quote:
Het helpt altijd relativerenquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor je dagelijkse portie trauma en ellende.
Zeker, gewoon even ventileren en dan vrolijk doorgaanquote:
Nee, ik ga nu mijn schoenen aantrekken en een rondje lopenquote:
Dat is ook een plek waar normale mensen heel dat internet niet nodig zullen hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afgelopen vakantie zat ik 3 dagen in Yellowstone zonder wifi of uberhaupt bereik op de telefoon, heb ik ook gewoon overleefd
Ik dacht al. Ze zal wel niet doorhebben dat ze de LaPo had.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:30 schreef Koen66 het volgende:
@:esf1gamer in vorige topic blijven steken
Boerderijwinkelquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens door naar de boerderijwinkel en supermarkt. Heb ik de verplichtingen voor vandaag alweer snel achter de rug.
Zo'n klein rondje met een diameter van 5 cm en dan weer naar huis gaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu mijn schoenen aantrekken en een rondje lopen
Met dichte achterkant.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En even worstenbroodjes halen bij jou in de buurt.
quote:
Is voor jou nog steeds een uur lopenquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n klein rondje met een diameter van 5 cm en dan weer naar huis gaan.
Ja.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is voor jou nog steeds een uur lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |