Sterkte en Beterschap!quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Bedankt allen, ik ben met de ambu naar het ziekenhuis gebracht. Ik kreeg net vd verpleegkundige te horen dat de bloeduitslag in orde is.
Al aan dequote:
quote:
Morguhquote:
Hopelijk heeft hij een 'schop'gekregen en zit hij weer gezond en wel thuisquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Storkte en Boterschop!
Helaas, ik werd wel lekker onder de douche geschopt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij een 'schop'gekregen en zit hij weer gezond en wel thuis
Elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas, ik werd wel lekker onder de douche geschopt.
Ojee, hebben ze gevonden wat het nu is dan?quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beterschap!!quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn wel liefvoor mij.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ojee, hebben ze gevonden wat het nu is dan?
Lekker laten verwennen door de zusters
Mooi zo, en nu maar snel opknappenquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn wel liefvoor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |