Ja ruim twee maanden al. Het verschilt nogal maar afgelopen week was heet. 30 tot 35 graden overdag maar ik werk 's nachts, dan is het vaak wel aangenaam eigenlijk.quote:Op zondag 17 november 2024 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo best al een poosje of niet? Gelijk heb je dat je er een paar dagen vakantie aanknoopt.
Hoe zijn de temperaturen daar?
Morguh Pullupquote:
Mooie opname weerquote:
O best al lang, en wat een warmte, kan je dan wel slapen overdag?quote:Op zondag 17 november 2024 06:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ruim twee maanden al. Het verschilt nogal maar afgelopen week was heet. 30 tot 35 graden overdag maar ik werk 's nachts, dan is het vaak wel aangenaam eigenlijk.
quote:
Ik zou er nog even blijven, begint hier nu echt winter te worden aankomende weekquote:Op zondag 17 november 2024 06:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ruim twee maanden al. Het verschilt nogal maar afgelopen week was heet. 30 tot 35 graden overdag maar ik werk 's nachts, dan is het vaak wel aangenaam eigenlijk.
Ja ik slaap wel natuurlijk maar echt doorslapen lukt niet.quote:Op zondag 17 november 2024 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O best al lang, en wat een warmte, kan je dan wel slapen overdag?
Dat wordt weer wennen als je thuis komt, koud en je dag en nacht ritme weer omzetten
Daar heb ik eigenlijk best zin in. Schaatsen enzoquote:Op zondag 17 november 2024 06:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou er nog even blijven, begint hier nu echt winter te worden aankomende week
Ja ja ja was het maar zo'n feest. Hollandse winter héquote:Op zondag 17 november 2024 06:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik slaap wel natuurlijk maar echt doorslapen lukt niet.
[..]
Daar heb ik eigenlijk best zin in. Schaatsen enzo
Dat is ze geradenquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn wel liefvoor mij.
Hey Drakinquote:
Goeiemorgenquote:
Neequote:
Hier nu ook weer over. Kon net nergens iets posten.quote:
Dat is raar, zit je mobiel?quote:Op zondag 17 november 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nu ook weer over. Kon net nergens iets posten.
Nee, ik zit achter de laptopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |