Hij wist dat de huisarts langs zou komen , dus dan weet je dat het mogelijk not OK is , dus dan heb je een tasje met spulletjes klaar tegen die tijd .. neem ik aanquote:Op zaterdag 16 november 2024 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het ging ook wel erg onverwachts dus dan heb je ook je telefoon oplader niet mee, denk ik dan.
Al valt dat wel te ritselen ergens
Als je weet dat je gelijk naar het ziekenhuis moet wel ja. Daar ga je toch niet van uit? Plus wat jij zei klopt ook wel, in het weekend doen ze basis onderzoeken.quote:Op zondag 17 november 2024 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij wist dat de huisarts langs zou komen , dus dan weet je dat het mogelijk not OK is , dus dan heb je een tasje met spulletjes klaar tegen die tijd .. neem ik aan
Het zijn niet de moment dat je op je meest helder nadenkt helaasquote:Op zondag 17 november 2024 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij wist dat de huisarts langs zou komen , dus dan weet je dat het mogelijk not OK is , dus dan heb je een tasje met spulletjes klaar tegen die tijd .. neem ik aan
Je onz mag in onzquote:
OK... we wachten het af ... Hebben ze tegenwoordig geen oplaadsets beschikbaar voor onverwachte opnames?quote:Op zondag 17 november 2024 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn niet de moment dat je op je meest helder nadenkt helaas
Denk sowieso wel dat er altijd wel ergens opladers liggen tegenwoordig? Hoop t tochquote:Op zondag 17 november 2024 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... we wachten het af ... Hebben ze tegenwoordig geen oplaadsets beschikbaar voor onverwachte opnames?
Ga lekker slapen, je bent te moe.quote:Op zondag 17 november 2024 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jouw zure reacties mogen wel gewoon nergens![]()
Ja anders mogelijk je buurman op zaal ..quote:Op zondag 17 november 2024 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk sowieso wel dat er altijd wel ergens opladers liggen tegenwoordig? Hoop t toch
Ja precies..quote:Op zondag 17 november 2024 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders mogelijk je buurman op zaal ..
Ja ik weet het. Je post het in stereo.quote:
Ze zijn lief voor hem zei hij al. Dus als hij geen oplader bij zich heeft mag ie er vast 1 lenen van een verpleegster oidquote:Op zondag 17 november 2024 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... we wachten het af ... Hebben ze tegenwoordig geen oplaadsets beschikbaar voor onverwachte opnames?
We wachten het maar af, hopelijk ligt ie te ronkenquote:Op zondag 17 november 2024 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn lief voor hem zei hij al. Dus als hij geen oplader bij zich heeft mag ie er vast 1 lenen van een verpleegster oid
En hij heeft gewoon gereageerd, dus de kans dat hij hem wel mee heeft is ook aanwezig.
Fijnquote:Op zondag 17 november 2024 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn lief voor hem zei hij al. Dus als hij geen oplader bij zich heeft mag ie er vast 1 lenen van een verpleegster oid
En hij heeft gewoon gereageerd, dus de kans dat hij hem wel mee heeft is ook aanwezig.
Goedemorgen Dotquote:
Hey Enginequote:
Nog altijd in Argentinië. Nog een week werken. Kijk er nu wel naar uit om klaar te zijn al heb ik het ook nog wel goed naar m'n zin.quote:Op zondag 17 november 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine![]()
Hoe is het, alweer terug of nog steeds in het buitenland?
Zo best al een poosje of niet? Gelijk heb je dat je er een paar dagen vakantie aanknoopt.quote:Op zondag 17 november 2024 06:23 schreef engine het volgende:
[..]
Nog altijd in Argentinië. Nog een week werken. Kijk er nu wel naar uit om klaar te zijn al heb ik het ook nog wel goed naar m'n zin.
En dan nog een paar dagen vakantie. Daar heb ik ook zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |