Ik zat te denken aan een partytent om in te koken of misschien kijken of we een caravan of iets kunnen neerzetten, dan zouden de kinderen daar ook huiswerk kunnen maken als het te rumoerig is in huis...quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:05 schreef exode het volgende:
[..]
Groot project!
Maar dat wordt vast mooi! Kan je buiten iets bedenken om te koken? Wij gaan dat iig wel doen, maar goed dat is al mei.
Onze overburen hadden een caravan geleend en kookten daarin.
Zo'n lijst is handig, hebben wij ook. Je moet zoveel beslissen tot aan de lichtpunten aan toe.
Officieel mag ie volgens mij 3 dagen op een openbare parkeerplaats staan. Maar als je het met je buren overlegd zal toch niemand moeilijk doen?quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:51 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een partytent om in te koken of misschien kijken of we een caravan of iets kunnen neerzetten, dan zouden de kinderen daar ook huiswerk kunnen maken als het te rumoerig is in huis...
Maar zo'n ding moet dan wel op eigen terrein staan toch?
Het gaat om 2 maanden, dat wordt wel erg prijzig op sandur. En in de meivakantie bijvoorbeeld kon ik maar 1 week boeken. En ik weet nog niet precies wanneer ze komen dus ik ga nu nog maar even niet boeken.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:57 schreef mrien het volgende:
Klopt
Flink plan Nijna, wij hebben toen we vloerverwarming kregen een weekje op Parc Sandur gezeten, erg ideaal (oké, kost wel wat uiteraard). Zo kon alles doorgaan, had ik in het huisje een wasmachine en droger en was daar alles gewoon schoon en kon er gewerkt en geleerd worden. Thuis was er geen water, was het koud en we konden niet naar boven door de vloer.
Ik zou dat wel met ze overleggen, 2 maanden boven leven lijkt mij vreselijkquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:09 schreef Nijna het volgende:
[..]
Het gaat om 2 maanden, dat wordt wel erg prijzig op sandur. En in de meivakantie bijvoorbeeld kon ik maar 1 week boeken. En ik weet nog niet precies wanneer ze komen dus ik ga nu nog maar even niet boeken.
Wij kunnen wel naar boven, want van voordeur stap je zo de trap op en ik hoop dat het niet meer heel koud is dan maar dat zal vast wel.
Ik kan wel een caravan kwijt op de oprit, weet niet hoe blij de bouwmannen daarvan worden
We hebben een zolderkamer die we als tijdelijke huiskamer kunnen gebruiken. Maar het lijkt me niks om daar te koken eigenlijk. zonder afzuigkap ed.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:20 schreef exode het volgende:
[..]
Ik zou dat wel met ze overleggen, 2 maanden boven leven lijkt mij vreselijk
Wij hebben bijna 2 maanden boven geleefd, zonder keuken, afwassen onder de douche, koken buiten of in de schuur. Was echt prima te doen. Ik zag er erg tegenop maar het is me 1000% meegevallenquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:20 schreef exode het volgende:
[..]
Ik zou dat wel met ze overleggen, 2 maanden boven leven lijkt mij vreselijk
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij hebben bijna 2 maanden boven geleefd, zonder keuken, afwassen onder de douche, koken buiten of in de schuur. Was echt prima te doen. Ik zag er erg tegenop maar het is me 1000% meegevallen
Een multicooker neerzetten. Kun je in ieder geval al veel in klaarmaken.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:38 schreef Nijna het volgende:
[..]
We hebben een zolderkamer die we als tijdelijke huiskamer kunnen gebruiken. Maar het lijkt me niks om daar te koken eigenlijk. zonder afzuigkap ed.
Dat had ik ff nodig, tnx!quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij hebben bijna 2 maanden boven geleefd, zonder keuken, afwassen onder de douche, koken buiten of in de schuur. Was echt prima te doen. Ik zag er erg tegenop maar het is me 1000% meegevallen
Dat zijn echt topdingen! Wij hadden 2 van die platen en de airfryer. Daar hebben wij al die weken op gekookt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:52 schreef Leandra het volgende:
Tip:
Wij kochten hem ooit om te testen of inductie wel wat voor ons (lees: voor @:Nostalgist want hij kookt), en dat beviel uitstekend, maar toen we geen gourmetstel hadden hebben we hem ook wel eens gebruikt om buiten te gourmetten
En hij wordt sowieso nog wel eens gebruikt als het fornuis heel vol staat:
https://www.ikea.com/nl/n(...)1-zone-wit-80590155/
Tevens: een slowcooker, dat wil je ook onder zulke omstandigheden.
Ja, ze zijn super! We gebruiken hem in de zomer ook nog wel eens als we BBQ'en en buiten eten, om de satésaus warm te houden enzoquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat zijn echt topdingen! Wij hadden 2 van die platen en de airfryer. Daar hebben wij al die weken op gekookt.
Wij afgelopen kerst. Was echt zo fijn dat we ze hadden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze zijn super! We gebruiken hem in de zomer ook nog wel eens als we BBQ'en en buiten eten, om de satésaus warm te houden enzo
Voor dat laatste gebruik ik dus de multicooker. Ik heb een tefal. Gekregen van mijn schoonmoeder trouwens. Die had er blijkbaar 2quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:52 schreef Leandra het volgende:
Tip:
Wij kochten hem ooit om te testen of inductie wel wat voor ons (lees: voor @:Nostalgist want hij kookt), en dat beviel uitstekend, maar toen we geen gourmetstel hadden hebben we hem ook wel eens gebruikt om buiten te gourmetten
En hij wordt sowieso nog wel eens gebruikt als het fornuis heel vol staat:
https://www.ikea.com/nl/n(...)1-zone-wit-80590155/
Tevens: een slowcooker, dat wil je ook onder zulke omstandigheden.
Onze slowcooker is zo te zien ook een multicooker, maar zoals eerder gezegd: ik weet niet waar de keuken is, ik heb hem alleen ontworpenquote:Op zaterdag 23 november 2024 14:16 schreef LeSage het volgende:
[..]
Voor dat laatste gebruik ik dus de multicooker. Ik heb een tefal. Gekregen van mijn schoonmoeder trouwens. Die had er blijkbaar 2
Heb je als niet koker ook wensen voor de keuken dan of ging het puur om de looksquote:Op zaterdag 23 november 2024 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onze slowcooker is zo te zien ook een multicooker, maar zoals eerder gezegd: ik weet niet waar de keuken is, ik heb hem alleen ontworpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |