abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 maart 2025 @ 12:39:51 #176
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_217141726
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2025 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb in 2022 foto's gemaakt van kleding en het nooit online gezet. In de Vinted app kan ik maar tot een jaar terug foto's selecteren. Is er een work around hiervoor? Ik heb weinig zin om weer dezelfde foto's te maken.
Ik app foto's dan altijd naar mezelf, dan worden ze weer bovenaan in mijn galerij opgeslagen.
  zaterdag 22 maart 2025 @ 12:56:06 #177
327807 Mariposas
יה&#14
pi_217141845
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 12:38 schreef mousemicky het volgende:

[..]
In de app zit die optie bij mij nog steeds daar (onder de 3 puntjes rechtsboven).
Die puntjes heb ik dus niet meer… :{

quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 12:38 schreef Yesse het volgende:

[..]
Bij mij staat hij in het lijstje met "bewerken" etc. onderaan rood omlijnd. Ook op mobiel staat hij in hetzelfde lijstje.
Is dat als je de advertentie bewerkt of in het lijstje met je advertenties bij je kledingkast? Zie in elk geval geen verwijderknop of iets rood omlijnd.

Ik heb op mijn l.aptop de knop nu wel gevonden, maar ik gebruik die eigenlijk maar heel weinig. Irritant dit.
Sowieso is de lay-out van Vinted helemaal veranderd. Voorheen kon je ook heel goed alle andere advertenties van de verkoper zien, nu zie ik er nog maar een paar en daaronder staan gerelateerde advertenties van andere verkopers. Niet fijn als je een bundel wilt kopen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zaterdag 22 maart 2025 @ 13:03:05 #178
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217141902
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 12:39 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Ik app foto's dan altijd naar mezelf, dan worden ze weer bovenaan in mijn galerij opgeslagen.
Dat ga ik doen _O_
Spoilers!
  zaterdag 22 maart 2025 @ 16:59:23 #179
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_217144503
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 12:56 schreef Mariposas het volgende:

[..]
[..]
Is dat als je de advertentie bewerkt of in het lijstje met je advertenties bij je kledingkast? Zie in elk geval geen verwijderknop of iets rood omlijnd.

Ik heb op mijn l.aptop de knop nu wel gevonden, maar ik gebruik die eigenlijk maar heel weinig. Irritant dit.
Sowieso is de lay-out van Vinted helemaal veranderd. Voorheen kon je ook heel goed alle andere advertenties van de verkoper zien, nu zie ik er nog maar een paar en daaronder staan gerelateerde advertenties van andere verkopers. Niet fijn als je een bundel wilt kopen.
Bij het artikel, dus zonder bewerken. Die andere lay-out heb ik wel.
Fuck the EBU
  zaterdag 22 maart 2025 @ 17:26:49 #180
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217144731
Voor ¤25 een originele ps5 controller gekocht op Vinted en mijn fav pakketpunt was beschikbaar *O*
pi_217146151
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 12:56 schreef Mariposas het volgende:

[..]
[..]

Wat een kut update inderdaad.

En dan hadden ze ook gelijk één wél goede aanpassing gedaan, namelijk dat je zelf kon instellen welk bedrag je naar een rekening wilde laten uitbetalen, is het binnen 3 dagen weer teruggedraaid. Toppers.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217190440
Best te spreken over Vinted, vorige week maar geprobeerd. Had artikel wat normaal 150 is ofzo voor 35 euro. Helemaal nieuw, alleen geen labeltje er aan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 27 maart 2025 @ 08:02:17 #183
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217193469
Dhl als verzendoptie valt voor mij af, die kosten ineens meer dan 4,- .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 27 maart 2025 @ 08:15:12 #184
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217193516
Homerr is ook VintedGo geworden. Ze zullen daar voornamelijk op insteken
pi_217193660
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 08:15 schreef amaranta het volgende:
Ahhh dat wou ik net komen vragen of dat eerst homerrr was. Thanks.
  donderdag 27 maart 2025 @ 09:22:50 #186
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217193943
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 08:15 schreef amaranta het volgende:
Tja, voor landen als Spanje en Italie is dat sowieso geen optie en bepaalde mensen in uithoeken/dorpjes in de provincie vinken vaak die Homerr optie uit omdat ze geen punt hebben.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_217193955
En de ophaaltermijn van Vinted Go is nog korter geworden. Eerst had je bij Homerr 2 weken, toen 8 dagen en nu nog maar 5 dagen ofzo. Gisteren werd nadat ik het wekelijkse boodschappenrondje al had gedaan iets afgeleverd en dat moet ik voor dinsdag opgehaald hebben. Dat betekent een extra ritje naar het pakketpunt, echt heel vervelend.
  donderdag 27 maart 2025 @ 09:45:55 #188
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217194087
Apart. Ik kom nu iemand tegen uit Luxemburg. Ik zie de artikelen, maar kan er niet op bieden en ik kan ze niet kopen. Er is vast weer een wijziging onderweg.
pi_217194176
quote:
5s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
Apart. Ik kom nu iemand tegen uit Luxemburg. Ik zie de artikelen, maar kan er niet op bieden en ik kan ze niet kopen. Er is vast weer een wijziging onderweg.
Dat heb ik in het verleden al vaker gehad, ik heb geen idee waarom dat aanbod getoond wordt.
  donderdag 27 maart 2025 @ 10:40:10 #190
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217194526
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:01 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Dat heb ik in het verleden al vaker gehad, ik heb geen idee waarom dat aanbod getoond wordt.
Vinted zegt wel zelf:
" Nederland is verbonden met Frankrijk, België, Spanje, Luxemburg, Portugal en Italië." , maar je moet maar een postduif sturen voor je artikel, geloof ik.

Zit ook een beetje te lezen op Reddit ( https://www.reddit.com/r/(...)personal_info/?tl=nl )
" Maar dat is toch raar, ik woon in Nederland en kan kopen uit Spanje en Italië, maar niet uit Duitsland! Ik zou denken dat dat laatste goedkoper is.."

Iemand geeft aan: " vintedDE is een apart platform en zou bijna onmogelijk soepel te implementeren zijn in vintedEU. Bovendien heeft Duitsland krankzinnige verzendwetten die andere Europese landen niet hebben.

Het zou zelfs gemakkelijker zijn om vintedEU en vintedUK samen te voegen dan om vintedEU en vintedDE samen te voegen." Toch wel jammer.

Ik lees ook: " Ik denk dat het komt omdat in Luxemburg de ENIGE verzendoptie die Vinted aanbiedt Mondial Relais is, andere landen hebben deze verzendoptie misschien gewoon niet.". Als een verkoper MR dan uitgevinkt heeft, houd je niets over.
pi_217194689
Maar je kunt Mondial Relay helemaal niet uitvinken als verkoper
pi_217196262
Was Homerr altijd al van Vinted en hebben ze de naam gewijzigd, of hebben ze het overgenomen?
Best knap, voor zo'n appie.
  donderdag 27 maart 2025 @ 14:12:40 #193
403820 Aberkullie
pi_217196318
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:25 schreef Doedezemaar het volgende:
En de ophaaltermijn van Vinted Go is nog korter geworden. Eerst had je bij Homerr 2 weken, toen 8 dagen en nu nog maar 5 dagen ofzo. Gisteren werd nadat ik het wekelijkse boodschappenrondje al had gedaan iets afgeleverd en dat moet ik voor dinsdag opgehaald hebben. Dat betekent een extra ritje naar het pakketpunt, echt heel vervelend.
Oh ik vind het altijd een beetje aso als een koper iets na een week of langer pas ophaalt. Dan doe je je best om iets snel te versturen en duurt het alsnog een week voor je je geld krijgt.
  donderdag 27 maart 2025 @ 14:16:20 #194
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217196357
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:12 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Oh ik vind het altijd een beetje aso als een koper iets na een week of langer pas ophaalt. Dan doe je je best om iets snel te versturen en duurt het alsnog een week voor je je geld krijgt.
En dan daarna ook geen afmelding doen zodat je nog langer moet wachten op je geld :P
  donderdag 27 maart 2025 @ 14:17:02 #195
403820 Aberkullie
pi_217196367
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:16 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
En dan daarna ook geen afmelding doen zodat je nog langer moet wachten op je geld :P
Haha ja dat ook, gruwelijk irritant
pi_217196497
quote:

[..]
Ik kom maar 1 keer per week langs het pakketpunt, ik vind het nou niet echt duurzaam om voor elk pakketje daarheen te rijden en ik heb ook niet elke dag een auto tot mijn beschikking. Ik haal en breng pakketjes in principe alleen op woensdag en dat werkte tot de overgang naar Vinted go ook prima. Ik doe zelf ook niet extra mijn best om snel te versturen, ik zie niet in waarom ik dat zou moeten doen, en dat verwacht ik van verkopers ook zeker niet.
pi_217197694
quote:

[..]
In beginsel wel mee eens, maar als je ook maar enigszins een leven met enige vorm van verplichtingen heb, kán er incidenteel wel eens iets tussen komen. Vind ik dat gedoe een beetje onnodig en irritant.
pi_217208947
Wat heb ik nou weer aan m’n fiets hangen _O-

Krijg net 2 modelautos binnen die ik niet heb gekocht, van een verkoper die me niets zegt, in een doosje waar ik 2 maanden geleden een Vinted verkoop heb verpakt maar waar nu nog een stuk of 6 doorverkoop labels op zitten.

Op de een of andere manier teruggestuurd naar de afzender - wat alleen dus wel tig zendingen terug is :X
pi_217209234
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 16:30 schreef De_Pel het volgende:
Wat heb ik nou weer aan m’n fiets hangen _O-

Krijg net 2 modelautos binnen die ik niet heb gekocht, van een verkoper die me niets zegt, in een doosje waar ik 2 maanden geleden een Vinted verkoop heb verpakt maar waar nu nog een stuk of 6 doorverkoop labels op zitten.

Op de een of andere manier teruggestuurd naar de afzender - wat alleen dus wel tig zendingen terug is :X
Huh, das wel heel bijzonder.

Ik streep zelf altijd alle oude streepjescodes door als ik ze er niet vanaf krijg.
pi_217209384
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 16:49 schreef Post-its het volgende:

[..]
Huh, das wel heel bijzonder.

Dat vond ik nou ook _O-

Heb ook geen idee wat ik er mee aan moet, want ja, van wie komt het dan vandaan en naar wie moet het toe.

Ik wacht het rustig af :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')