Ik had dit laatst opgezocht, aangezien ik best regelmatig dingen verkoop via Vinted. Misschien heb je er iets aan!quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Weet iemand hoe dit zit?
FF belastingvraag, hoe vul je dat in bij de belasting, geef je dit op? Ik weet dat je als thuis verkoper de bd niets verschuldigd bent.. maar de vraag is er wel in de bd aangifte.. nu had ik vorig jaar niet veel verkocht.. maar weet niet zo goed of je het alsnog in moet vullen
Zo’n pakketpunt zit er hier ook in de buurt (stad naast mijn dorp), ze hebben alle pakketdiensten. Ik kom er niet graag. Zit achteraf op een of ander industrie-/bedrijventerrein met amper een normale parkeerplek in de buurt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zaterdag iets bij een Homerr punt afgegeven dat gisteren al bezorgd is. Ik was helemaal verbaasd. De mevrouw van het pakketpunt is ook altijd op Homerr aan het mopperen, al moppert ze eigenlijk overal over.
2 Weken geleden was ik in zo'n verdrietige winkel, ook voor Homerr. Het was een winkel waar ze sportprijzen, slingers, balonnen, dartpijltjes en dat soort nauwelijks verkopende dingen aan de man proberen te brengen. 80% van de winkel stond vol met pakketjes en pakketautomaten. Op de toonbank lagen 8 scanners voor pakketdiensten. Het personeel was duidelijk een stel en op leeftijd. Ik had er een beetje medelijden mee.
Nu Mondial Relay nogquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:57 schreef eponine het volgende:
[..]
Verder ben ik heel blij met DPD dat tegenwoordig ook zonder printje kan!
Wellicht kun je mr uit zetten in je profiel als dat mogelijk is? En dan hopen dat je nog steeds veel verkoopt 😁quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
En daar was de mededeling waar ik al rekening mee hield: mijn pakketpunt stopt over een paar weken met mondial relay. Niet door Vinted, maar door al die enorme pakketten van Amazon. Jammer, ik moet nu echt heel ver weg voor Mondial Relay en ik verzend er best vaak mee.
Nee, je kunt Mondial Relay niet uitzettenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:19 schreef Post-its het volgende:
[..]
Wellicht kun je mr uit zetten in je profiel als dat mogelijk is? En dan hopen dat je nog steeds veel verkoopt 😁
Ah jammer, wist dat van homerr, maar niet van mr.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, je kunt Mondial Relay niet uitzetten
Ik wilde laatst iets kopen bij iemand maar kon homerr niet selecteren als verzendmethode. Dat heb ik wel vaker dat alleen dhl dan kanquote:Op donderdag 20 februari 2025 06:43 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ah jammer, wist dat van homerr, maar niet van mr.
Ik denk dat het voor sommige mensen teveel moeite is naar obscure achterafwinkels te gaan, DHL is over het algemeen veel makkelijker te vinden. Of ze wonen in een durp, die hebben meestal minder punten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:01 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik wilde laatst iets kopen bij iemand maar kon homerr niet selecteren als verzendmethode. Dat heb ik wel vaker dat alleen dhl dan kan
Einde vd dag misschien? Dat alle verzendingen van die dag al vol zaten? Al hoor ik dat eerder van DHL dan homerrquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:01 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik wilde laatst iets kopen bij iemand maar kon homerr niet selecteren als verzendmethode. Dat heb ik wel vaker dat alleen dhl dan kan
Homerr kun je idd ook niet meer uitzetten, net zoals UPS en Mondial Relay. Laten dat nou precies de drie punten zijn die in mijn dorp niet zittenquote:Op donderdag 20 februari 2025 06:43 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ah jammer, wist dat van homerr, maar niet van mr.
En toch, Homerrr die binnen Nederland blijft voor 1,29 kan ik niet afslaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:34 schreef LastRequest het volgende:
Degene van mijn pakketpunt zei dat het voor hen juist echt heel vervelend is, dat verzenden zonder printen. Ze zien dan namelijk niet de naam van de ontvanger op het pakket staan als ze moeten zoeken tussen de honderden pakketten. Sindsdien vind ik het printen van etiketten al wat minder vervelend![]()
Ik haal overigens het liefst op bij de pakketmuur inderdaad dus DHL heeft bij mij tegenwoordig echt de voorkeur. Werkt snel en goed!
Goeie tip, thanksquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:46 schreef eponine het volgende:
Ik schrijf zelf altijd de naam op het pakket als ik niet hoef te printen. Is mijn vaste DPD-met-digitaal-label-punt erg blij mee idd
Ik de vinted naam, echter naam zie je niet altijd zonder etiket toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:46 schreef eponine het volgende:
Ik schrijf zelf altijd de naam op het pakket als ik niet hoef te printen. Is mijn vaste DPD-met-digitaal-label-punt erg blij mee idd
Jawel, als je een verzendlabel aanmaakt krijg je eerst een soort ‘tussen scherm’ (weet niet hoe ik het anders moet noemen) en daar staat de echte naamquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:10 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ik de vinted naam, echter naam zie je niet altijd zonder etiket toch?
Je kunt het niet uitzetten daarom vond ik het raarquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor sommige mensen teveel moeite is naar obscure achterafwinkels te gaan, DHL is over het algemeen veel makkelijker te vinden. Of ze wonen in een durp, die hebben meestal minder punten.
Als iemand dan alleen DPD als verzendoptie overhoudt, koop ik niks. Zoek het dan maar uit
Dag erna kon het ook niet. Dat vond ik vreemdquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:16 schreef Post-its het volgende:
[..]
Einde vd dag misschien? Dat alle verzendingen van die dag al vol zaten? Al hoor ik dat eerder van DHL dan homerr
Ik zou dan geneigd zijn om de koop te annulerenquote:Op zondag 23 februari 2025 12:28 schreef silliegirl het volgende:
Ik kocht eerder van de week iets, maar die persoon reageert sinds nergens op. Mn berichten worden niet gelezen. Geen verzendlabel aangemaakt. Ik vind dat zooo irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |