abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216695045
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Lekker!
Gaat normaal niet zo snel
  maandag 17 februari 2025 @ 09:31:15 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216714151
Iemand verkoopt een "Nike shirt zonder mauwen" .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 17 februari 2025 @ 10:06:26 #103
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_216714571
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2025 09:31 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand verkoopt een "Nike shirt zonder mauwen" .
[ afbeelding ]
Niet zeuren na aankoop _O-
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_216736876
Sinds een hele lange tijd weer wat via Vinted gekocht en na de koop zag ik dat het via Homerr verzonden werd. Ik baalde al maar ik dacht, misschien is het ondertussen wel verbeterd. Nee dus, ik wacht alweer ruim een week op het pakketje.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 20:30:21 #105
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_216738066
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 19:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sinds een hele lange tijd weer wat via Vinted gekocht en na de koop zag ik dat het via Homerr verzonden werd. Ik baalde al maar ik dacht, misschien is het ondertussen wel verbeterd. Nee dus, ik wacht alweer ruim een week op het pakketje.
Vreselijke dienst dat Homerr |:(

Ik heb nog nooit meegemaakt dat iets via Homerr binnen een week bezorgd wordt.

Ik begrijp ook dat als het pakket in de postzak past, dat Homerr dit dan gewoon moet verzenden. Niet dus, mijn pakket bleek te groot. Bijna 6 weken op de retourlevering moeten wachten. Had de hoop al opgegeven maar uiteindelijk stond ie op het ophaalpunt klaar.
pi_216739644
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:30 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Vreselijke dienst dat Homerr |:(

Ik heb nog nooit meegemaakt dat iets via Homerr binnen een week bezorgd wordt.

Ik begrijp ook dat als het pakket in de postzak past, dat Homerr dit dan gewoon moet verzenden. Niet dus, mijn pakket bleek te groot. Bijna 6 weken op de retourlevering moeten wachten. Had de hoop al opgegeven maar uiteindelijk stond ie op het ophaalpunt klaar.
6 weken? Holy shit. Ik snap niet waarom het zo lang moet duren. Ophalen in Nederland, bezorgen in Nederland. Zo groot is het hier allemaal niet.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 21:43:17 #107
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_216739746
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 21:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
6 weken? Holy shit. Ik snap niet waarom het zo lang moet duren. Ophalen in Nederland, bezorgen in Nederland. Zo groot is het hier allemaal niet.
Pakket moest naar België. Uiteindelijk de tracking gevolgd, mijn hemel.. van het ene naar het andere punt en weer terug en dat 3 of 4x

Was ook nog een breekbaar artikel van 150¤

Gelukkig wel helemaal heel en onbeschadigd teruggekregen.

Wat dat betreft ben ik blij als kopers voor DHL kiezen :D
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:09:26 #108
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216742976
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 19:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat kan en klinkt volkomen normaal. Als je snellere levering wilt, moet je een andere dienst of directe levering kiezen, maar dat is duurder.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_216743491
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat kan en klinkt volkomen normaal. Als je snellere levering wilt, moet je een andere dienst of directe levering kiezen, maar dat is duurder.
Volkomen normaal voor homerr misschien. Persoonlijk vind ik het niet normaal dat je zo lang op een pakje moet wachten. Maargoed, misschien ligt dat aan mij :P

En is homerr echt zoveel goedkoper dan de rest?
pi_216743552
Ik heb zaterdag iets bij een Homerr punt afgegeven dat gisteren al bezorgd is. Ik was helemaal verbaasd. De mevrouw van het pakketpunt is ook altijd op Homerr aan het mopperen, al moppert ze eigenlijk overal over.

2 Weken geleden was ik in zo'n verdrietige winkel, ook voor Homerr. Het was een winkel waar ze sportprijzen, slingers, balonnen, dartpijltjes en dat soort nauwelijks verkopende dingen aan de man proberen te brengen. 80% van de winkel stond vol met pakketjes en pakketautomaten. Op de toonbank lagen 8 scanners voor pakketdiensten. Het personeel was duidelijk een stel en op leeftijd. Ik had er een beetje medelijden mee.
Spoilers!
  woensdag 19 februari 2025 @ 10:04:46 #111
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216743601
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zaterdag iets bij een Homerr punt afgegeven dat gisteren al bezorgd is. Ik was helemaal verbaasd. De mevrouw van het pakketpunt is ook altijd op Homerr aan het mopperen, al moppert ze eigenlijk overal over.

2 Weken geleden was ik in zo'n verdrietige winkel, ook voor Homerr. Het was een winkel waar ze sportprijzen, slingers, balonnen, dartpijltjes en dat soort nauwelijks verkopende dingen aan de man proberen te brengen. 80% van de winkel stond vol met pakketjes en pakketautomaten. Op de toonbank lagen 8 scanners voor pakketdiensten. Het personeel was duidelijk een stel en op leeftijd. Ik had er een beetje medelijden mee.
Mijn favoriete Homerr en DHL-punt is een niet zo goed lopende telefoonreparatiewinkel die sinds kort ook Shisha spullen verkopen :D . Ze hebben onlangs hun balie verplaatst naar het midden van de winkel omdat alle stellingkasten met pakjes teveel ruimte innamen. Mijn Mondialrelay punt daarentegen is een heel goedlopende dierenwinkel.

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 19-02-2025 10:10:01 ]
pi_216743730
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat kun je toch zien als je de vervoerder kiest?
Ik heb hier geluk met een punt dat (nog) Mondial Relay en Homerr heeft en de buren daarvan hebben DPD en DHL, lekker efficient en ze zitten vlakbij de supermarkten, dus goed te combineren met ons wekelijkse boodschappentripje. Ik kan alleen bij aankoop niet altijd bij Homerr dat punt kiezen, dus soms wacht ik en soms laat ik het dan elders bezorgen, al is dat inmiddels lastiger in te plannen sinds je nog maar een week de tijd krijgt om je pakketje op te halen
  woensdag 19 februari 2025 @ 10:18:45 #113
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_216743804
Als verkoper vind ik het juist fijn als kopers Homerr kiezen. Dan hoef ik ten minste niks te printen. Een homerr (of dhl, of sinds kort ook dpd) pakket kan ik vaak dezelfde of de volgende dag versturen.
Volgens mij had Mondial Relay vorige week een aanbieding ofzo, opeens alleen maar MR pakketten. Elke keer weer printen. De printer thuis is al maanden kapot, dus moet dat steeds op t werk doen, en ik werk veel thuis... Koop je dus bij mij iets met MR, dan kan het zomaar 5 werkdagen duren voordat ik het überhaupt weg kan brengen. Maar goed, ik heb dat ook in mijn profiel staan.

De verkoop gaat hier weer lekker trouwens, dit jaar al 55 artikelen verkocht (ook veel lente-spul, het is blijkbaar de goede tijd er voor). Vooral shirtjes, maar ook wat duurdere artikelen (Dr. Martens schoenen, broeken). Toch een fijne aanvulling van mijn rekening.
pi_216743853
Ik breng pakketjes in principe alleen op onze wekelijkse boodschappendag weg, heel soms loop ik voor DHL naar het andere punt hier in de buurt.
pi_216744101
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Volkomen normaal voor homerr misschien. Persoonlijk vind ik het niet normaal dat je zo lang op een pakje moet wachten. Maargoed, misschien ligt dat aan mij :P

Het is geen webshop waar je iets koopt en het de volgende dag in huis hebt. Ik denk dat je je verwachtingen naar beneden bij moet stellen.

Homerr is voor pakketten binnen nl niet heel veel goedkoper dan dhl. Maar vanuit België bv zijn ze echt stukken goedkoper.
  woensdag 19 februari 2025 @ 10:39:58 #116
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_216744102
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 10:18 schreef mousemicky het volgende:
Als verkoper vind ik het juist fijn als kopers Homerr kiezen. Dan hoef ik ten minste niks te printen. Een homerr (of dhl, of sinds kort ook dpd) pakket kan ik vaak dezelfde of de volgende dag versturen.
Volgens mij had Mondial Relay vorige week een aanbieding ofzo, opeens alleen maar MR pakketten. Elke keer weer printen. De printer thuis is al maanden kapot, dus moet dat steeds op t werk doen, en ik werk veel thuis... Koop je dus bij mij iets met MR, dan kan het zomaar 5 werkdagen duren voordat ik het überhaupt weg kan brengen. Maar goed, ik heb dat ook in mijn profiel staan.

De verkoop gaat hier weer lekker trouwens, dit jaar al 55 artikelen verkocht (ook veel lente-spul, het is blijkbaar de goede tijd er voor). Vooral shirtjes, maar ook wat duurdere artikelen (Dr. Martens schoenen, broeken). Toch een fijne aanvulling van mijn rekening.
Weet iemand hoe dit zit?
FF belastingvraag, hoe vul je dat in bij de belasting, geef je dit op? Ik weet dat je als thuis verkoper de bd niets verschuldigd bent.. maar de vraag is er wel in de bd aangifte.. nu had ik vorig jaar niet veel verkocht.. maar weet niet zo goed of je het alsnog in moet vullen :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 19 februari 2025 @ 10:46:20 #117
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_216744196
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

Onze Homerr is een new age winkel met kristallen, 3 honden achter de balie en de winkelmevrouw rookt binnen :').
  woensdag 19 februari 2025 @ 10:49:02 #118
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_216744232
Ik heb even teruggezocht. Op 7 januari kreeg ik van Vinted een mail met de link naar mijn DAC7 formulier (van 2023!) Daarin staat gespecificeerd wat ik verkocht en verdiend heb per kwartaal/maand. Die van 2024 heb ik volgens mij inmiddels ook ontvangen. Er staat onder 'Je hoeft niets te doen. Het rapport is slechts informatief', maar ik zal t bij de belastingaangifte volgende maand inderdaad eens navragen bij onze adviseur. Er zitten bij mij uitschieters bij van meer dan 250euro per maand, maar soms verkoop ik ook maandenlang niets.

Na enig zoeken vind ik dit op de help/info van vinted:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan die 30 of meer verkopen kom ik dus elk jaar wel. Maar: ik ontving dit bericht dus pas ná het eind van het jaar. Ze houden zich dus niet aan hun eigen richtlijnen iig.

[ Bericht 11% gewijzigd door mousemicky op 19-02-2025 10:55:55 ]
  woensdag 19 februari 2025 @ 10:55:29 #119
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216744305
quote:
17s.gif Op woensdag 19 februari 2025 10:46 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Onze Homerr is een new age winkel met kristallen, 3 honden achter de balie en de winkelmevrouw rookt binnen :').
Bwehehehe en je dan afvragen waarom je winkel niet loopt.

Doet me denken aan MR-punt die zich het Aardappelpakhuis noemt. De aardappelen liepen niet en lagen te verstoffen, dus als sidehustle verkochten ze voor teveel geld snoep en frisdrank. Zag op Google maps dat mensen vaak heel lomp werden behandeld. Maar MR, Homerr, DPD, etc. kan toch niet zo goed lopen dat je daarmee je slechtlopende business in leven kunt houden? Ik wil ze altijd vragen of ze er nog een beetje aan overhouden :P
pi_216744309
quote:
17s.gif Op woensdag 19 februari 2025 10:46 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ik zie het zo voor me :D
Spoilers!
pi_216745189
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 10:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Doet me denken aan MR-punt die zich het Aardappelpakhuis noemt. De aardappelen liepen niet en lagen te verstoffen, dus als sidehustle verkochten ze voor teveel geld snoep en frisdrank. Zag op Google maps dat mensen vaak heel lomp werden behandeld. Maar MR, Homerr, DPD, etc. kan toch niet zo goed lopen dat je daarmee je slechtlopende business in leven kunt houden? Ik wil ze altijd vragen of ze er nog een beetje aan overhouden :P
Dekmantel?
  woensdag 19 februari 2025 @ 12:09:50 #122
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_216745293
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 10:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Mooiste is, dat die zaak net een paar maanden nieuw open is _O-.

Idd een bijzonder iets, de meeste telefoonzaken zijn ook pakketpunt ja en voelt toch altijd als Kruisstraat praktijken #witwassen.
pi_216745509
Ik ging voor Homerr eerst altijd naar een zaakje bij een autogarage. Maar die mevrouw was aan het klagen over Homerr en dat ze daar echt veel minder voor krijgen dan bij de andere pakketjes. Dus toen voelde ik me schuldig en probeerde ik andere pakketdiensten. En als het niet veel scheelt, dan doe ik dat nog steeds graag want ik gun die pakketpunten best wel iets.

Maar vaak scheelt dat zoveel dat ik dan maar naar een ander pakketpunt ga voor Homerr. :')
pi_216745582
Mijn uitstekende pakketpunt heeft alle pakketdiensten behalve homerr eruit gegooid, omdat homerr z'n zaakjes het beste voor elkaar heeft zeggen zij. Maar zij hoeven niet te leven van de pakketten, het is een redelijk goedlopende primera.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 19 februari 2025 @ 12:47:12 #125
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216745827
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:31 schreef sigme het volgende:
Mijn uitstekende pakketpunt heeft alle pakketdiensten behalve homerr eruit gegooid, omdat homerr z'n zaakjes het beste voor elkaar heeft zeggen zij. Maar zij hoeven niet te leven van de pakketten, het is een redelijk goedlopende primera.
ik denk dat MR ook meer gedoe is. Bij bepaalde MR pakketpunten moet je je ID laten zien en gaan mensen daarover lopen zeiken.

Oh ja, DHL biedt sinds een tijdje ook ophalen bij van die pakketmuren. Geen gedoe met openingstijden e.d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')