Niet zeuren na aankoopquote:Op maandag 17 februari 2025 09:31 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand verkoopt een "Nike shirt zonder mauwen" .
[ afbeelding ]
Vreselijke dienst dat Homerrquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sinds een hele lange tijd weer wat via Vinted gekocht en na de koop zag ik dat het via Homerr verzonden werd. Ik baalde al maar ik dacht, misschien is het ondertussen wel verbeterd. Nee dus, ik wacht alweer ruim een week op het pakketje.
6 weken? Holy shit. Ik snap niet waarom het zo lang moet duren. Ophalen in Nederland, bezorgen in Nederland. Zo groot is het hier allemaal niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:30 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Vreselijke dienst dat Homerr![]()
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iets via Homerr binnen een week bezorgd wordt.
Ik begrijp ook dat als het pakket in de postzak past, dat Homerr dit dan gewoon moet verzenden. Niet dus, mijn pakket bleek te groot. Bijna 6 weken op de retourlevering moeten wachten. Had de hoop al opgegeven maar uiteindelijk stond ie op het ophaalpunt klaar.
Pakket moest naar België. Uiteindelijk de tracking gevolgd, mijn hemel.. van het ene naar het andere punt en weer terug en dat 3 of 4xquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
6 weken? Holy shit. Ik snap niet waarom het zo lang moet duren. Ophalen in Nederland, bezorgen in Nederland. Zo groot is het hier allemaal niet.
Dat kan en klinkt volkomen normaal. Als je snellere levering wilt, moet je een andere dienst of directe levering kiezen, maar dat is duurder.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sinds een hele lange tijd weer wat via Vinted gekocht en na de koop zag ik dat het via Homerr verzonden werd. Ik baalde al maar ik dacht, misschien is het ondertussen wel verbeterd. Nee dus, ik wacht alweer ruim een week op het pakketje.
Volkomen normaal voor homerr misschien. Persoonlijk vind ik het niet normaal dat je zo lang op een pakje moet wachten. Maargoed, misschien ligt dat aan mijquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat kan en klinkt volkomen normaal. Als je snellere levering wilt, moet je een andere dienst of directe levering kiezen, maar dat is duurder.
Mijn favoriete Homerr en DHL-punt is een niet zo goed lopende telefoonreparatiewinkel die sinds kort ook Shisha spullen verkopenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zaterdag iets bij een Homerr punt afgegeven dat gisteren al bezorgd is. Ik was helemaal verbaasd. De mevrouw van het pakketpunt is ook altijd op Homerr aan het mopperen, al moppert ze eigenlijk overal over.
2 Weken geleden was ik in zo'n verdrietige winkel, ook voor Homerr. Het was een winkel waar ze sportprijzen, slingers, balonnen, dartpijltjes en dat soort nauwelijks verkopende dingen aan de man proberen te brengen. 80% van de winkel stond vol met pakketjes en pakketautomaten. Op de toonbank lagen 8 scanners voor pakketdiensten. Het personeel was duidelijk een stel en op leeftijd. Ik had er een beetje medelijden mee.
Dat kun je toch zien als je de vervoerder kiest?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En is homerr echt zoveel goedkoper dan de rest?
Het is geen webshop waar je iets koopt en het de volgende dag in huis hebt. Ik denk dat je je verwachtingen naar beneden bij moet stellen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volkomen normaal voor homerr misschien. Persoonlijk vind ik het niet normaal dat je zo lang op een pakje moet wachten. Maargoed, misschien ligt dat aan mij![]()
En is homerr echt zoveel goedkoper dan de rest?
Weet iemand hoe dit zit?quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:18 schreef mousemicky het volgende:
Als verkoper vind ik het juist fijn als kopers Homerr kiezen. Dan hoef ik ten minste niks te printen. Een homerr (of dhl, of sinds kort ook dpd) pakket kan ik vaak dezelfde of de volgende dag versturen.
Volgens mij had Mondial Relay vorige week een aanbieding ofzo, opeens alleen maar MR pakketten. Elke keer weer printen. De printer thuis is al maanden kapot, dus moet dat steeds op t werk doen, en ik werk veel thuis... Koop je dus bij mij iets met MR, dan kan het zomaar 5 werkdagen duren voordat ik het überhaupt weg kan brengen. Maar goed, ik heb dat ook in mijn profiel staan.
De verkoop gaat hier weer lekker trouwens, dit jaar al 55 artikelen verkocht (ook veel lente-spul, het is blijkbaar de goede tijd er voor). Vooral shirtjes, maar ook wat duurdere artikelen (Dr. Martens schoenen, broeken). Toch een fijne aanvulling van mijn rekening.
Onze Homerr is een new age winkel met kristallen, 3 honden achter de balie en de winkelmevrouw rookt binnenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zaterdag iets bij een Homerr punt afgegeven dat gisteren al bezorgd is. Ik was helemaal verbaasd. De mevrouw van het pakketpunt is ook altijd op Homerr aan het mopperen, al moppert ze eigenlijk overal over.
2 Weken geleden was ik in zo'n verdrietige winkel, ook voor Homerr. Het was een winkel waar ze sportprijzen, slingers, balonnen, dartpijltjes en dat soort nauwelijks verkopende dingen aan de man proberen te brengen. 80% van de winkel stond vol met pakketjes en pakketautomaten. Op de toonbank lagen 8 scanners voor pakketdiensten. Het personeel was duidelijk een stel en op leeftijd. Ik had er een beetje medelijden mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan die 30 of meer verkopen kom ik dus elk jaar wel. Maar: ik ontving dit bericht dus pas ná het eind van het jaar. Ze houden zich dus niet aan hun eigen richtlijnen iig.
[ Bericht 11% gewijzigd door mousemicky op 19-02-2025 10:55:55 ]
Bwehehehe en je dan afvragen waarom je winkel niet loopt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Onze Homerr is een new age winkel met kristallen, 3 honden achter de balie en de winkelmevrouw rookt binnen.
Ik zie het zo voor mequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Onze Homerr is een new age winkel met kristallen, 3 honden achter de balie en de winkelmevrouw rookt binnen.
Dekmantel?quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bwehehehe en je dan afvragen waarom je winkel niet loopt.
Doet me denken aan MR-punt die zich het Aardappelpakhuis noemt. De aardappelen liepen niet en lagen te verstoffen, dus als sidehustle verkochten ze voor teveel geld snoep en frisdrank. Zag op Google maps dat mensen vaak heel lomp werden behandeld. Maar MR, Homerr, DPD, etc. kan toch niet zo goed lopen dat je daarmee je slechtlopende business in leven kunt houden? Ik wil ze altijd vragen of ze er nog een beetje aan overhouden
Mooiste is, dat die zaak net een paar maanden nieuw open isquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bwehehehe en je dan afvragen waarom je winkel niet loopt.
Doet me denken aan MR-punt die zich het Aardappelpakhuis noemt. De aardappelen liepen niet en lagen te verstoffen, dus als sidehustle verkochten ze voor teveel geld snoep en frisdrank. Zag op Google maps dat mensen vaak heel lomp werden behandeld. Maar MR, Homerr, DPD, etc. kan toch niet zo goed lopen dat je daarmee je slechtlopende business in leven kunt houden? Ik wil ze altijd vragen of ze er nog een beetje aan overhouden
ik denk dat MR ook meer gedoe is. Bij bepaalde MR pakketpunten moet je je ID laten zien en gaan mensen daarover lopen zeiken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:31 schreef sigme het volgende:
Mijn uitstekende pakketpunt heeft alle pakketdiensten behalve homerr eruit gegooid, omdat homerr z'n zaakjes het beste voor elkaar heeft zeggen zij. Maar zij hoeven niet te leven van de pakketten, het is een redelijk goedlopende primera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |