SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Goed, vies verhaal incommingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, vies verhaal incomming@AmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Basic en random zijn woorden die ouders van nu gebruiken om hip mee te denken kunnen doen, maar dan zijn ze dus al achterhaaldquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoor veel nieuwe woorden van mij oudste dochter.
Ik ben dan heel vaak basic en random.
quote:
quote:
Oke basic bitch.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoor veel nieuwe woorden van mij oudste dochter.
Ik ben dan heel vaak basic en random.
Ik hoor het je zeggenquote:
Ja, @UitStralingquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:22 schreef Ama het volgende:
Als ik vannacht over slakken droom weet ik wie morgen de schuld geef.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt want jij deed het netjes in een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hee, dat is mijn taakquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Waarom klik ik. 🙄SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee die van jou is er in bijtenquote:
quote:
Daaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]In het Duits heten die lieve beestje SCHNECKE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben veelzijdig en ik doe beiden (blijkbaar)quote:
Andere koek dan SCHMETTERLINGGGGGquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het Duits heten die lieve beestje SCHNECKE.
Nee, maar wel een paar domme acties van mijn kant.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen ongemakkelijke stiltes?En had je geen honger van de zenuwachtigheid?
Zo noemen Tilburgers vrouwen ookquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het Duits heten die lieve beestje SCHNECKE.
Wel knap om in je eigen enkels te bijtenquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben veelzijdig en ik doe beiden (blijkbaar)
@Amaquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 is geen koek.. niemand wil koek van naaktslakken
Zo flexibel ben ik.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel knap om in je eigen enkels te bijten
quote:
quote:
Burpees is zo 1999quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij heb ik een spiertje gescheurd met die stomme burpee's
https://www.lindt.com.nl/(...)ker-romige-munt-150gquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij heb ik een spiertje gescheurd met die stomme burpee's
Thee over hem heen gemorst?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar wel een paar domme acties van mijn kant.
Ik ben niet echt een early adopterquote:
Oke bestel jij er even 150 en trakteer jij ons dan?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.lindt.com.nl/(...)ker-romige-munt-150g
Ook gelijk even @:essnhills
Weet niet of dat een goed plan isquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke bestel jij er even 150 en trakteer jij ons dan?
Hoezo weet jij al deze dingen te vinden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, is wel een goed planquote:
LTVDK is een pleaser.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo weet jij al deze dingen te vinden.
Hoeist verder?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:34 schreef Ama het volgende:
Ik gooide melk over de vloer en gooide uit schrik mijn telefoon er achteraan.
Dit klinkt goor.quote:
Heb daar een soort ingebouwde radar voor denk ik, dat oer-Hollandse handelsinstinctquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo weet jij al deze dingen te vinden.
Houdbaar t/m 30.11.2024quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oke Jan Pieterszoon Coenquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb daar een soort ingebouwde radar voor denk ik, dat oer-Hollandse handelsinstinct
Nee, godzijdank.quote:
Je bedoelt slakken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Houdbaar t/m 30.11.2024
Over 2 weekjes kruipen de chocoladewormen eruit.
Jij zit hele dagen de dealtjes van chocolade en alles wat de vrouwtjes lekker vinden te checken.quote:
Ons bin zuunig horquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb daar een soort ingebouwde radar voor denk ik, dat oer-Hollandse handelsinstinct
Moest lachenquote:
Die echte VOC-mentaliteit! toch?quote:
Haha, dat zijn wel mooie bloopers. Weet je normaal het verschil tussen links en rechts wel?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, godzijdank.
Maar we hadden bij Appie in de ....straat afgesproken. Dus toen ik daar was stuurde ik hem dat IK iig wel op tijd was. Belde hij om te vragen bij welke Appie in de .... straat ik dan stond. Ik kijken, stond ik bij de Hoogvliet.
En later bij het fietsen zei hij hier links, kwam ik er na 15 meter achter dat hij niet rechts bedoelde.
Nee eigenlijk niet, ik vind chocolade zelf gewoon lekkerquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zit hele dagen de dealtjes van chocolade en alles wat de vrouwtjes lekker vinden te checken.
Ik denk zelfs dat je sommigen ook wat toestuurt.
Pleaser!
Nee.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, dat zijn wel mooie bloopers. Weet je normaal het verschil tussen links en rechts wel?
Dit is nieuwe info.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik vind chocolade zelf gewoon lekker
quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:34 schreef Ama het volgende:
Voor los schijnbaar wel jaquote:
Ooh moet je misschien eens gaan doen dan. Vinden die chicks leuk misschien krijg je een chackie vanquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik vind chocolade zelf gewoon lekker
WBquote:
Zou eerder een stukje keukenrol pakken om het mee op te ruimen hoorquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:34 schreef Ama het volgende:
Mijn zus kan dat ook niet, links en rechts.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
Maar normaal zie ik het wel het verschil tussen een Hoogvliet en AH.
Dan moet je sinasappelen nemen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zijn de mandarijnen zo klein, lijkt wel of ik oranje druiven af zit te pellen.
Koop dan siepelappelsquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zijn de mandarijnen zo klein, lijkt wel of ik oranje druiven af zit te pellen.
Ik heb het op mijn rijexamen zelfs fout gedaan. Wel geslaagdquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn zus kan dat ook niet, links en rechts.Al met al viel de schade wel mee dus.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn rijexamen zelfs fout gedaan. Wel geslaagd
Jazeker.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:50 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Ja.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn zus kan dat ook niet, links en rechts.Al met al viel de schade wel mee dus.
En jij dan ?quote:
Eten en slapen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:50 schreef Koen66 het volgende:
Feestje feestje en buurtjesquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:50 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn rijexamen zelfs fout gedaan. Wel geslaagd
Wat was er dan ook alweer? Iets met Ingress?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.Nu morgen nog even overleven.
Hele zondag aan de rutsquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Morgen naar Cirque du Soleil, zondag ruts
Klinkt extravertquote:
Dat ben ik ook best wel. Tegelijkertijd wil ik ook graag veel me-time.quote:
Nee. Zijn feestje. In een kroeg.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat was er dan ook alweer? Iets met Ingress?
Ik wil me-time tijdens het socializenquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ben ik ook best wel. Tegelijkertijd wil ik ook graag veel me-time.
Zo ambivalent als de neten
Oh ja!quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Zijn feestje. In een kroeg.
Ga weg, ik zit in m’n eigen bubbelquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Me-time is wel tof als je een heel leuk iemand bent "heeeyy jij ook hier?"
Ik wil geen kerstpakketquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:04 schreef Koen66 het volgende:
Volgende week, op fucking 21 november, krijgen wij na een etentje ons kerstpakket al
Whyyyyyyyyyyyy
Ik ben echt al lang niet meer in een volle kroeg geweest. Waarschijnlijk ben ik na een paar minuten al dood.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil graag dat ik tot na 12 uur blijf. Dus ik ga denk ik pas rond half 11 ofzo.
Wat is dat voor iets uit de jaren 80, een kerstpakket?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:04 schreef Koen66 het volgende:
Volgende week, op fucking 21 november, krijgen wij na een etentje ons kerstpakket al
Whyyyyyyyyyyyy
quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben echt al lang niet meer in een volle kroeg geweest. Waarschijnlijk ben ik na een paar minuten al dood.
Ik doe altijd een bon voor parfum.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij krijgen heel vaak bonnen of zo’n ‘kies zelf je kerstgeschenk uit’ online ding.
Dat zou wel een redelijke blooper zijn als dat niet meer lukt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja en allemaal mensen die ik niet ken, of naja ik ken nog 1 iemand verder. En ik heb me stellig voorgenomen dat ik nog naar huis kan fietsen na afloop.
Naja erger dan hoe ik toen met mijn fiets over de kop vloog voor zijn neus kan het bijna al niet meer worden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou wel een redelijke blooper zijn als dat niet meer lukt.
Ja, volgens mij kregen wij twee jaar geleden een tegoedbon en dat is echt primaquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij krijgen heel vaak bonnen of zo’n ‘kies zelf je kerstgeschenk uit’ online ding.
soort lijstje is datquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, volgens mij kregen wij twee jaar geleden een tegoedbon en dat is echt prima
Ik dacht al waar blijft de reactiequote:Op vrijdag 15 november 2024 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets uit de jaren 80, een kerstpakket?
Dat is wel heel erg vroeg.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:04 schreef Koen66 het volgende:
Whyyyyyyyyyyyy
Oh ja. Nou ja, je kunt ook gewoon met hem naar huis strompelen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja erger dan hoe ik toen met mijn fiets over de kop vloog voor zijn neus kan het bijna al niet meer worden.
Neeeeej Recs.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja. Nou ja, je kunt ook gewoon met hem naar huis strompelen.
Wij mogen als kerstpakket geld schenken aan de dierenbescherming, een LGBQTRQK+ club of gehandicapte topsportersquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht al waar blijft de reactie
Wel de goede lijstjes?quote:
waleukquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij mogen als kerstpakket geld schenken aan de dierenbescherming, een LGBQTRQK+ club of gehandicapte topsporters
Voorzichtig met het bier dus.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neeeeej Recs.![]()
Mijn eigen huis dus.
quote:
Jij kiest de LGBQTRQK+ club zekerquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij mogen als kerstpakket geld schenken aan de dierenbescherming, een LGBQTRQK+ club of gehandicapte topsporters
Die eerste 2 zijn hetzelfde toch?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cavia's.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:20 schreef CherryLips het volgende:
Koop meestal gewoon iets ontzettend duurs voor mezelf.
Ik weet niet of ze dat leuk vinden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gedoopt in gesmolten chocolade
Geen hete chocoladequote:Op vrijdag 15 november 2024 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat leuk vinden.
Koude gesmolten chocolade.quote:
Chovia'squote:Op vrijdag 15 november 2024 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gedoopt in gesmolten chocolade
Dat gaat vast helemaal goed!quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wijn.
Ik hoorde vandaag al iets over shotjes. Dus idd flink oppassen.
Kaiser Wilhelm I König von Preussen aka Kleine Man niet, dat was een langhaarquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat leuk vinden.
Nog steeds geen foto gezien van de Kleine Manquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kaiser Wilhelm I König von Preussen aka Kleine Man niet, dat was een langhaar
Truequote:
ik heb ze wel, maar weet niet waar...quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog steeds geen foto gezien van de Kleine Man
Ahwwwquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik heb ze wel, maar weet niet waar...
Denk aan een witte pluizenbol met bruine oogjes...
(en een mini pickelhaube)
Op vakantie ooit na een zuipavond met veel verschillende shotjes met m'n harses tegen de muur van het appartement gevallen, 's ochtends wakker met kussen vol met bloedquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op vakantie ooit na een zuipavond met veel verschillende shotjes met m'n harses tegen de muur van het appartement gevallen, 's ochtends wakker met kussen vol met bloed
Zelfgemaakte cocktails is ook zoiets. Ik gooi in een baco altijd veels te veel rum dus dat gaat snel foutquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, maar het drinkt ook net weg als limonade
En wat moet er dan komen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:38 schreef Haags het volgende:
Ik had toch wel de hoop dat het hele pleuris zooitje zou vallen vandaag.
Fijne activiteit op vakantiequote:Op vrijdag 15 november 2024 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfgemaakte cocktails is ook zoiets. Ik gooi in een baco altijd veels te veel rum dus dat gaat snel fout. Bebloede kussen destijds was dus gat in m'n harses, dus op naar de Griekse dokter
Lol watquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Krijg een melding dat ik 6 euro moet dokken voor Instagram zonder reclames.
Ja weet ik veel. Maar dit is toch ook bijzonder treurig allemaal.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En wat moet er dan komen?
Vermoedelijk alleen maar meer PVV
Wel vaker ongelukjes gehad in de wilde Koen jarenquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijne activiteit op vakantie
Whutquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Krijg een melding dat ik 6 euro moet dokken voor Instagram zonder reclames.
joh. Was niet alleen de kabel stuk?quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:10 schreef Karzai het volgende:
DHL komt vandaag mijn nieuwe marley speaker brengen, ik had die oude stuk gemaakt, paar keer over de oplaadkabel gestruikeld
https://www.marley.nl/get-together-2-xl-black.html
Nee de aansluiting in de speaker zelf. Dus ik kon hem niet meer opladen. Was er gisteren mee naar coolblue gegaanquote:Op zaterdag 16 november 2024 05:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh. Was niet alleen de kabel stuk?
oh jammer zeg. Nu misschien op een andere plek zetten?quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee de aansluituiting in de speaker zelf. Dus ik kon hem niet meer opladen. Was er gisteren mee naar coolblue gegaan
Ja beetje beter oppassen voortaanquote:Op zaterdag 16 november 2024 05:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh jammer zeg. Nu misschien op een andere plek zetten?
nieuwere versie of gewoon een beter model?quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:16 schreef Karzai het volgende:
Deze speaker is wel beter dan die oude
Iets groter, hij kan harder en er zit een equalizer opquote:Op zaterdag 16 november 2024 05:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nieuwere versie of gewoon een beter model?
Jaquote:Op zaterdag 16 november 2024 05:19 schreef bitterbal het volgende:
kun je weer lekker muziekjes luisteren
Coolblue? Dacht dat ze altijd nog een preciezer tijdsvak sturenquote:Op zaterdag 16 november 2024 05:27 schreef Karzai het volgende:
Ze komen tussen 10 en 18 uur, moet dus de hele dag thuis blijven vrees ik
DHL, ik heb deze speaker niet bij coolblue gekocht maar bij house of marleyquote:Op zaterdag 16 november 2024 05:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Coolblue? Dacht dat ze altijd nog een preciezer tijdsvak sturen
Nee ben al een tijdje op, maar verwarming staat aan dus lekker warm in huisquote:Op zaterdag 16 november 2024 06:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
grote brrrr of lig je nog onder de dekens?
quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:14 schreef mschol het volgende:
vandaag verder een pc troubleshooten, kan windows niet eens installeren want die crasht al tijdens de optie om windows key in te voeren
het ging van kwaad tot erger:quote:
Nee ik had hoeven ipv voetenquote:Op zaterdag 16 november 2024 06:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je geen trump gekkie bent?
quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik had hoeven ipv voeten
quote:Door u te ontvangen ¤ 625,31
Dat zijn altijd leuke dingenquote:
Misschien ook even memtest draaien?quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
het ging van kwaad tot erger:
eerst wat corrupte game bestanden en een game die moeilijk deed, vervolgens een windows tool (SFC) die de eigen windows bestanden niet kon verifieren, daarna windows die meermaals niet meer opstartte en daarna was het hek van de dam
ik vermoed dus opslag maar zeker weten doe ik het niet
Verwarming op 30 gradenquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heuj vanavond kreeft, drank en strippers![]()
![]()
Ik ben weer overgestapt, ga nu naar Vattenfall, 1,237 voor gasquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke dingen
Las toevallig gisteren dat het gas weer duurder gaat worden.
Hier worden we niet blij van, ik dacht iets van 1.40
Daar zit ik ook, maar op de markt is de gasprijs al gestegen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben weer overgestapt, ga nu naar Vattenfall, 1,237 voor gas
Memmen testenquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien ook even memtest draaien?
Staat hier wel op de planning om komend jaar de cv-ketel voor een warmtepomp te vervangen, dus dat scheelt dan weer een hoop gasquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit ik ook, maar op de markt is de gasprijs al gestegen.
Zal over een paar weken ook wel bij vattenfall het geval zijn
Of je moet het vast gezet hebben.
Ja dat zegt men wel. Ik zit in een huurhuis dus daar zit het er denk ik voorlopig niet in dat dat gaat gebeurenquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat hier wel op de planning om komend jaar de cv-ketel voor een warmtepomp te vervangen, dus dat scheelt dan weer een hoop gas
Nou, dat is een opwekkend weerbericht.quote:Weerbericht | Het woord 'druilerig' is bedacht voor dagen zoals vandaag
Die cv-ketel bij mij komt uit 2011/12, maar is al een tijdje aan het kutten zodra het kouder wordt. Is vorig jaar een nieuwe printplaat en alles ingezet maar geeft alsnog regelmatig foutmeldingen. Verwarmt wel gewoon, alleen zodra het buiten kouder wordt duurt het een eeuwigheid voor ik warm water uit de douche of kraan krijgquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zegt men wel. Ik zit in een huurhuis dus daar zit het er denk ik voorlopig niet in dat dat gaat gebeuren
Wek zijn ze ze bezig zonnepanelen op de huur huizen te leggen
Maar zolang ze nog met wel of geen saldering bezig zijn ga ik daar ook niet aan beginnen.
Eerst maar eens zien wat ze nu willen
Morguh, beter iets terug dan iets betalen moet je maar denkenquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik krijg maar een paar cent terug van het waterbedrijf
Dan maar op tijd aan de wandel, nu is het nog droogquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat is een opwekkend weerbericht.
Water kost ook maar een paar centquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dan is hij aan vervanging toe, dit kost alleen maar geld dan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die cv-ketel bij mij komt uit 2011/12, maar is al een tijdje aan het kutten zodra het kouder wordt. Is vorig jaar een nieuwe printplaat en alles ingezet maar geeft alsnog regelmatig foutmeldingen. Verwarmt wel gewoon, alleen zodra het buiten kouder wordt duurt het een eeuwigheid voor ik warm water uit de douche of kraan krijg
Ja, daar heb ik nog geen zin in.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan maar op tijd aan de wandel, nu is het nog droog
De CV-ketel hier ook sinds 2 jaar kuren. Van alles nog wat is er vervangen aan die ketel, maar ik heb gevoel dat ie gewoon einde levensduur is.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die cv-ketel bij mij komt uit 2011/12, maar is al een tijdje aan het kutten zodra het kouder wordt. Is vorig jaar een nieuwe printplaat en alles ingezet maar geeft alsnog regelmatig foutmeldingen. Verwarmt wel gewoon, alleen zodra het buiten kouder wordt duurt het een eeuwigheid voor ik warm water uit de douche of kraan krijg
Nee snap ik, ik heb ook nog geen zin om nu naar buiten te gaan. Maar rond lunchtijd begint het gezeik zo te zienquote:
Ja hij doet het wel, maar is gewoon irritant dit zoquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De CV-ketel hier ook sinds 2 jaar kuren. Van alles nog wat is er vervangen aan die ketel, maar ik heb gevoel dat ie gewoon einde levensduur is.
Hier begint het pas in de middag, dus ik kan er nog even tegenop gaan zien.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee snap ik, ik heb ook nog geen zin om nu naar buiten te gaan. Maar rond lunchtijd begint het gezeik zo te zien
Misschien iets met de mengkraan?quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hij doet het wel, maar is gewoon irritant dit zoBlijf het ook vreemd vinden dat ik in de zomer gewoon altijd instant heet water heb, maar zodra de thermostaat beneden onder de 20 komt is die dat vergeten ofzo
Met zulke dagen begint het meestal al uren eerder te miezeren wat je niet op de kaart zietquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier begint het pas in de middag, dus ik kan er nog even tegenop gaan zien.
Ja dat weet ik niet, moet gewoon een nieuwe ketel komen, deze is niet heel zuinig en gewoon aan vervanging toequote:
Ja, fijn is dat altijd.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zulke dagen begint het meestal al uren eerder te miezeren wat je niet op de kaart ziet
Ieuwquote:
nu.nlquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Hoi
Ik ben al 20 minuten aan het browsen op het internet en weet nog steeds niet of het kabinet gevallen is of wie dat gevecht gewonnen heeft. Best knap.
Blijft lastig om de jeugd te begrijpen. Zeg je ook dat je PC het niet doet als je internet niet werkt?quote:
Ik snap deze post niet. Zal wel boomertaal zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijft lastig om de jeugd te begrijpen. Zeg je ook dat je PC het niet doet als je internet niet werkt?
Zonder internet heb je niks aan je pcquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijft lastig om de jeugd te begrijpen. Zeg je ook dat je PC het niet doet als je internet niet werkt?
quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonder internet heb je niks aan je pc
quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet. Zal wel boomertaal zijn.
integratieprobleem dit.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonder internet heb je niks aan je pc
De jeugd heeft toch geen pc, die zitten alleen maar op hun telefoonquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Allemaal aandachtsspanne van een goudvis vanwege TikTok.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De jeugd heeft toch geen pc, die zitten alleen maar op hun telefoon
Die diskettes met spelletjes kocht je bij de Blokkerquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeger had je gewoon spelletjes staan waarvoor je 8 diskettes moest gebruiken om te installeren; dan dan was je de laatste diskette ineens kwijt
Netflix deed een viaplay'tjequote:Op zaterdag 16 november 2024 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Netflix heeft gisteren ook geleerd dat live streaming niet zo makkelijk is in vergelijking met streaming van films en series. Even de vacatures in de gaten houden nu
quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die diskettes met spelletjes kocht je bij de Blokker
Eind jaren 90 daar pc games gekocht op diskettes en later cd/dvd -roms.quote:
Snap ook niet waarom ze heel dat gebeuren zo geforceerd hebben lopen hypen. Wat is er boeiend aan een beetje gay knuffelen met wat tikjes tussen een oude vent en een hysterisch knulletje?quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Netflix heeft gisteren ook geleerd dat live streaming niet zo makkelijk is in vergelijking met streaming van films en series. Even de vacatures in de gaten houden nu
Kopenquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die diskettes met spelletjes kocht je bij de Blokker
Ik heb het meer over Blokker.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eind jaren 90 daar pc games gekocht op diskettes en later cd/dvd -roms.
Dat hysterische knulletje heeft een relatie met nederlandse topsporter dat is superbelangrijk volgens de shownieuws en rtl boulevard.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze heel dat gebeuren zo geforceerd hebben lopen hypen. Wat is er boeiend aan een beetje gay knuffelen met wat tikjes tussen een oude vent en een hysterisch knulletje?
Zo handig was ik nog niet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
KopenDie diskettes kopieerde je van iemand die ze ook weer van iemand anders had gekopieerd
arjquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeger had je gewoon spelletjes staan waarvoor je 8 diskettes moest gebruiken om te installeren; dan dan was je de laatste diskette ineens kwijt
Dat is straks toch bye byequote:
Oh jee.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
eerst wat corrupte game bestanden en een game die moeilijk deed, vervolgens een windows tool (SFC) die de eigen windows bestanden niet kon verifieren, daarna windows die meermaals niet meer opstartte en daarna was het hek van de dam
Ik las dat Jake Paul gewonnen had op punten. Wat dat precies betekent weet ik niet. Klinkt als dat het gelijkspel was, maar dat Jake meer betaald heeft.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Hoi
Ik ben al 20 minuten aan het browsen op het internet en weet nog steeds niet of het kabinet gevallen is of wie dat gevecht gewonnen heeft. Best knap.
Heb je wel eens vlucht genomen zonder wifi? Merk je gelijk hoe kut alles is zonder internetquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
integratieprobleem dit.
Drie maanden terug. Maar maandbedrag blijft wel gelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die goede oude tijd. 👀quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vlucht genomen als in met het vliegtuig?quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel eens vlucht genomen zonder wifi? Merk je gelijk hoe kut alles is zonder internet
Ja, maar dan stel je jezelf daar gewoon op inquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel eens vlucht genomen zonder wifi? Merk je gelijk hoe kut alles is zonder internet
Ik hoorde dat Netflix een Viaplay imitatie deed.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las dat Jake Paul gewonnen had op punten. Wat dat precies betekent weet ik niet. Klinkt als dat het gelijkspel was, maar dat Jake meer betaald heeft.
Spannend.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Netflix een Viaplay imitatie deed.
Ik heb wel eens 11 uur in een vliegtuig zonder wifi gezeten. Viel reuze mee. Niet zo aanstellen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben naar Australië geweest. 18 uur vliegen, zonder WiFi. Maar wel gewoon zo'n schermpje met films, muziek en spelletjes. Ik kwam mijn tijd wel door.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 11 uur in een vliegtuig zonder wifi gezeten. Viel reuze mee. Niet zo aanstellen.
Ik had toen nog net genoeg wifi om iemand op de grond te vragen wat de volgorde van de Harry Potter films isquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben naar Australië geweest. 18 uur vliegen, zonder WiFi. Maar wel gewoon zo'n schermpje met films, muziek en spelletjes. Ik kwam mijn tijd wel door.
Ik had toen niet eens mijn mobiel mee, want in Australië zou ik toch geen internet hebben, dus waarom dan een mobiel meenemen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had toen nog net genoeg wifi om iemand op de grond te vragen wat de volgorde van de Harry Potter films is
Lol, Tyson heeft gewoon lekker verdiend met nog geen kwartier in de ring doorbrengen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las dat Jake Paul gewonnen had op punten. Wat dat precies betekent weet ik niet. Klinkt als dat het gelijkspel was, maar dat Jake meer betaald heeft.
Fuckquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
Lekker rustig.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had toen niet eens mijn mobiel mee, want in Australië zou ik toch geen internet hebben, dus waarom dan een mobiel meenemen.
Schone auto is altijd fijn en als dat swingend kan ...quote:
tskquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had toen nog net genoeg wifi om iemand op de grond te vragen wat de volgorde van de Harry Potter films is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |