SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Goed, vies verhaal incommingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, vies verhaal incomming@AmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Basic en random zijn woorden die ouders van nu gebruiken om hip mee te denken kunnen doen, maar dan zijn ze dus al achterhaaldquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoor veel nieuwe woorden van mij oudste dochter.
Ik ben dan heel vaak basic en random.
quote:
quote:
Oke basic bitch.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoor veel nieuwe woorden van mij oudste dochter.
Ik ben dan heel vaak basic en random.
Ik hoor het je zeggenquote:
Ja, @UitStralingquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:22 schreef Ama het volgende:
Als ik vannacht over slakken droom weet ik wie morgen de schuld geef.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt want jij deed het netjes in een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hee, dat is mijn taakquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Waarom klik ik. 🙄SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee die van jou is er in bijtenquote:
quote:
Daaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]In het Duits heten die lieve beestje SCHNECKE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben veelzijdig en ik doe beiden (blijkbaar)quote:
Andere koek dan SCHMETTERLINGGGGGquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het Duits heten die lieve beestje SCHNECKE.
Nee, maar wel een paar domme acties van mijn kant.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen ongemakkelijke stiltes?En had je geen honger van de zenuwachtigheid?
Zo noemen Tilburgers vrouwen ookquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het Duits heten die lieve beestje SCHNECKE.
Wel knap om in je eigen enkels te bijtenquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben veelzijdig en ik doe beiden (blijkbaar)
@Amaquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 is geen koek.. niemand wil koek van naaktslakken
Zo flexibel ben ik.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel knap om in je eigen enkels te bijten
quote:
quote:
Burpees is zo 1999quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij heb ik een spiertje gescheurd met die stomme burpee's
https://www.lindt.com.nl/(...)ker-romige-munt-150gquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij heb ik een spiertje gescheurd met die stomme burpee's
Thee over hem heen gemorst?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar wel een paar domme acties van mijn kant.
Ik ben niet echt een early adopterquote:
Oke bestel jij er even 150 en trakteer jij ons dan?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.lindt.com.nl/(...)ker-romige-munt-150g
Ook gelijk even @:essnhills
Weet niet of dat een goed plan isquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke bestel jij er even 150 en trakteer jij ons dan?
Hoezo weet jij al deze dingen te vinden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, is wel een goed planquote:
LTVDK is een pleaser.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo weet jij al deze dingen te vinden.
Hoeist verder?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:34 schreef Ama het volgende:
Ik gooide melk over de vloer en gooide uit schrik mijn telefoon er achteraan.
Dit klinkt goor.quote:
Heb daar een soort ingebouwde radar voor denk ik, dat oer-Hollandse handelsinstinctquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo weet jij al deze dingen te vinden.
Houdbaar t/m 30.11.2024quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oke Jan Pieterszoon Coenquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb daar een soort ingebouwde radar voor denk ik, dat oer-Hollandse handelsinstinct
Nee, godzijdank.quote:
Je bedoelt slakken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Houdbaar t/m 30.11.2024
Over 2 weekjes kruipen de chocoladewormen eruit.
Jij zit hele dagen de dealtjes van chocolade en alles wat de vrouwtjes lekker vinden te checken.quote:
Ons bin zuunig horquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb daar een soort ingebouwde radar voor denk ik, dat oer-Hollandse handelsinstinct
Moest lachenquote:
Die echte VOC-mentaliteit! toch?quote:
Haha, dat zijn wel mooie bloopers. Weet je normaal het verschil tussen links en rechts wel?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, godzijdank.
Maar we hadden bij Appie in de ....straat afgesproken. Dus toen ik daar was stuurde ik hem dat IK iig wel op tijd was. Belde hij om te vragen bij welke Appie in de .... straat ik dan stond. Ik kijken, stond ik bij de Hoogvliet.
En later bij het fietsen zei hij hier links, kwam ik er na 15 meter achter dat hij niet rechts bedoelde.
Nee eigenlijk niet, ik vind chocolade zelf gewoon lekkerquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zit hele dagen de dealtjes van chocolade en alles wat de vrouwtjes lekker vinden te checken.
Ik denk zelfs dat je sommigen ook wat toestuurt.
Pleaser!
Nee.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, dat zijn wel mooie bloopers. Weet je normaal het verschil tussen links en rechts wel?
Dit is nieuwe info.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik vind chocolade zelf gewoon lekker
quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:34 schreef Ama het volgende:
Voor los schijnbaar wel jaquote:
Ooh moet je misschien eens gaan doen dan. Vinden die chicks leuk misschien krijg je een chackie vanquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik vind chocolade zelf gewoon lekker
WBquote:
Zou eerder een stukje keukenrol pakken om het mee op te ruimen hoorquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:34 schreef Ama het volgende:
Mijn zus kan dat ook niet, links en rechts.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
Maar normaal zie ik het wel het verschil tussen een Hoogvliet en AH.
Dan moet je sinasappelen nemen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zijn de mandarijnen zo klein, lijkt wel of ik oranje druiven af zit te pellen.
Koop dan siepelappelsquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zijn de mandarijnen zo klein, lijkt wel of ik oranje druiven af zit te pellen.
Ik heb het op mijn rijexamen zelfs fout gedaan. Wel geslaagdquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn zus kan dat ook niet, links en rechts.Al met al viel de schade wel mee dus.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn rijexamen zelfs fout gedaan. Wel geslaagd
Jazeker.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:50 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Ja.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn zus kan dat ook niet, links en rechts.Al met al viel de schade wel mee dus.
En jij dan ?quote:
Eten en slapen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:50 schreef Koen66 het volgende:
Feestje feestje en buurtjesquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:50 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn rijexamen zelfs fout gedaan. Wel geslaagd
Wat was er dan ook alweer? Iets met Ingress?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.Nu morgen nog even overleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |