SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een entrecote gesneden op een houten plank (mi-ni-maal 500 gram want het oog wil ook wat)
Aparte user.quote:
En sausquote:
Zou stemmenquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik maar een eigen politieke partij ga oprichten. De Foqueville partij.
Eigenlijk altijd zonder sausje maar dat pepersausje is toch wel erg lekkerquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En saus![]()
Ook al kan de entrecote zonder.
dat is hem wel toevertrouwdquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar alleen als je ons een dagelijkse klacht geeft.
Zoek je ministers eens uit?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik maar een eigen politieke partij ga oprichten. De Foqueville partij.
Eens, volgende keer maar eens de champignonsaus proberenquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd zonder sausje maar dat pepersausje is toch wel erg lekker
100%quote:
Ons eigen JezusKat, geeft ons heden ons dagelijks klachtquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou stemmen
Amen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ons eigen JezusKat, geeft ons heden ons dagelijks klacht
quote:
7013. Echt weinig energie vandaag. Morgen maar even een wat langere boswandeling maken.quote:[..]
en, hoe ver ben je ondertussen?
Tante Pietje’s Bourgondische champignonsaus met kwekspekjesquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens, volgende keer maar eens de champignonsaus proberen
Of de babi pangang..quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tante Pietje’s Bourgondische champignonsaus met kwekspekjes
Allebeiquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als saus, of om mee te gooien als het lempenhengen begint.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:09 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag een wandelingetje door de duinen gemaakt
Dit is chantagequote:Op vrijdag 15 november 2024 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou stemmen
Gaat dit over de politiek?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat een aandacht voor die bokswedstrijd zeg ....
Door ipv erinquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:09 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
mooie omgeving voor de wandelingquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:09 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Of manipulatie, het is maar net hoe je het bekijktquote:
ja er in ademt nogal lastig met al dat zandquote:
Dat is politiek bedrijven.quote:
quote:
Daaromquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja er in ademt nogal lastig met al dat zand
Lobby heet dat toch in de politiek?quote:
Ja het heeft vannacht geregend dus was nog wat nattig om te gravenquote:
Nee. Mike Tyson tegen ene Jake Paul.quote:
Het is nogal een geënsceneerde show.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Mike Tyson tegen ene Jake Paul.
schijnt een bekende YouTuber te zijn en de vriend van schaatsster Jutta Leerdam die ik zwaar overschat vind
scheelt dat ze dan midden in de nacht doen. Morgenvroeg slaap ik uit. en heb ik nergens last vanquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
schijnt een bekende YouTuber te zijn en de vriend van schaatsster Jutta Leerdam die ik zwaar overschat vind
Zekerquote:
quote:
Ben je al bij Canada?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het heeft vannacht geregend dus was nog wat nattig om te graven
Koekjes.quote:
Ohquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bofkontquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Dit gaat allemaal volledig langs me heen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:03 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
7013. Echt weinig energie vandaag. Morgen maar even een wat langere boswandeling maken.
Ziet er knus uit met die donkere wolkenquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:09 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Nee bij Ierland, event gestopt voor een snakebitequote:
niet zo negatief hequote:Op vrijdag 15 november 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
Ziet er knus uit met die donkere wolken
maar je vond het nog niet genoeg?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat een aandacht voor die bokswedstrijd zeg ....
Ik kan bevestigen dat het aan de dag ligt. Ik heb ook vrij weinig energie deze vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik ben ook van plan om het hardlopen te verplaatsen naar morgen. Ligt aan de dag, niet aan ons
[..]
Het was heerlijk wandelweer. Droog, windstil. En prachtige luchtenquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik ben ook van plan om het hardlopen te verplaatsen naar morgen. Ligt aan de dag, niet aan ons
[..]
yesquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat het aan de dag ligt. Ik heb ook vrij weinig energie deze vrijdagmiddag.
vermelden dat het ergens geen zonnig weer is is het negatieve benadrukkenquote:
okidokiquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
vermelden dat het ergens geen zonnig weer is is het negatieve benadrukken
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
Oooooooooh, ik kom tot het besef dat ik muziek via het beeldscherm kan afspelen en nu heb ik super mooie muziek in deze ruimte*zwiert rond
Ok, dan is het goed. Maakte me even zorgen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben niet op vakantie.
Zeg gewoon dat het warm is in Australië
Wel met kaas?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo meteen de lasagne maar even in elkaar zetten
Kaaslasagne met kaasquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het hoofd ingrediënt.
Ah, dank voor de bevestiging dat het niet aan ons ligt. Ik twijfelde nog.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
Wat voor muziek?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
Oooooooooh, ik kom tot het besef dat ik muziek via het beeldscherm kan afspelen en nu heb ik super mooie muziek in deze ruimte*zwiert rond
Kaasquote:
Met kaasquote:
Lekker squattenquote:
Dus eerst bijgetankt, daarna bij de Action sloophamers gekocht en vervolgens jezelf lekker uitgeleefd?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Gelunched (of naja hij, ik thee gedronken), naar de Action geweest en iemands home portal gesloopt. Ik reken het goed.
Wat ga je doen vandaag ?quote:
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus eerst bijgetankt, daarna bij de Action sloophamers gekocht en vervolgens jezelf lekker uitgeleefd?
Zou ik niet afslaan.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had Marokkaans besteld. Gewoon om te trollen
Kunnen altijd nog een bezorgscooter langs laten komen voor de media.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen ongemakkelijke stiltes?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Gelunched (of naja hij, ik thee gedronken), naar de Action geweest en iemands home portal gesloopt. Ik reken het goed.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen altijd nog een bezorgscooter langs laten komen voor de media.
vanavond heet ze ditismijntajinequote:Op vrijdag 15 november 2024 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
dimmy, dimmy tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjd
dimty dusquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
vanavond heet ze ditismijntajine
Zou dat leuk zijn? Een Marokkaanse cateraar bellen en vragen om allerlei Joodse gerechten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom moet je jezelf appen??quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:40 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een plaatje naar mezelf geappt maar hij verstuurd niet. Ik kan zien dat ik hem nog niet heb ontvangen![]()
Dan kan ik het makkelijk terugvindenquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom moet je jezelf appen??
oh okeequote:Op vrijdag 15 november 2024 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kan ik het makkelijk terugvinden
Ministerie van Gewichtige Zaken had vegetarische broodjes besteld bij een Italiaanse traiteur. Die dacht ook ‘val dood’ en bezorgde broodjes met rosbief, parma-ham en bolognaquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou dat leuk zijn? Een Marokkaanse cateraar bellen en vragen om allerlei Joodse gerechten.
Hebben jullie ook Levivot? Is het eten wel koosjer?
Goede Italiaan! Braaf!quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ministerie van Gewichtige Zaken had vegetarische broodjes besteld bij een Italiaanse traiteur. Die dacht ook ‘val dood’ en bezorgde broodjes met rosbief, parma-ham en bologna![]()
Dat hadden ze al jaren niet meer geproefd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En alle deugers stonden zich drie slagen in de rondte te vreten.
Volgens mij ben je stiekem ook wel een deuger.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En alle deugers stonden zich drie slagen in de rondte te vreten.
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij ben je stiekem ook wel een deuger.
Stiek met poma’s?quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo
Klaar met werken en nu eten maken
or else?quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
This better be good
okequote:
Jaquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je dan een tram opblazen?
Die eerste film was goed!quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
This better be good
Waarom een weer remakequote:Op vrijdag 15 november 2024 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
This better be good
Wiebeldansjes?quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen
Die ga ik morgenavond al doen. Meer wobble eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wiebeldansjes?
Ik zit te wachten tot ik naar sport kan.
Kan vanavond toch ook.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ga ik morgenavond al doen. Meer wobble eigenlijk.
snoepen snacken en etenquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan moet ik van de bank afkomen. Muziek staat wel al aan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan vanavond toch ook.Gewoon thuis.
Dus je bent al halverwege!quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ik van de bank afkomen. Muziek staat wel al aan.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet straks toch naar de koelkast lopen; dan kan ik wel even een dansje doen.
lekker rustigquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:53 schreef Modus het volgende:
Ik had dus ook NWS uit mijn AT geflikkerd. Wordt wel erg leeg dan
Ik heb alleen nog maar KSCquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:53 schreef Modus het volgende:
Ik had dus ook NWS uit mijn AT geflikkerd. Wordt wel erg leeg dan
Heb je nu spijt?quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Holy shit wat een joekels
quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar KSC
Dat is wel heel weinig.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar KSC
wachten tot het kabinet valtquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wow een munt van de Brabantse kegelclubquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:11 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan meneer Fles!
gisteren gevonden![]()
@:Dr_Flash
5 cent munt Portugalquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:11 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan meneer Fles!
gisteren gevonden![]()
@:Dr_Flash
De munt die niet kan lachen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
5 cent munt Portugal
Prijs:¤ 215,00
Sta je toch raar te kijken als een muntje in je broekszak de hele dag door hardop aan het lachen is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De munt die niet kan lachen.
Niets zo vreemd als de Lachende Vis.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je toch raar te kijken als een muntje in je broekszak de hele dag door hardop aan het lachen is.
Creativiteit is al heel lang ver te zoeken in Hollywood. Maar dit is één van mijn favo films dus hoop dat het goed isquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom een weer remake![]()
Zelfs zonder AI is er al geen creativiteit meer.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.etsy.com/nl/l(...)NEAQYByABEgLsBPD_BwE
Ja!!! Met verontrustend vieze Frank erbij.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets zo vreemd als de Lachende Vis.
Gezondheid.quote:
Met z'n mosterdsoepquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja!!! Met verontrustend vieze Frank erbij.
Voor 1 miljoen euro wel.quote:
Ik vraag mij af hoe die lach klinkt...quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En... we beloven je altijd gezelligheid. Van binnenkomst tot aan het staartje!
Lichtelijk hysterisch en triomfantelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe die lach klinkt...
ja, zo stel ik het ook wel voorquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lichtelijk hysterisch en triomfantelijk.
Even reserveren voor de volgende KSC-meet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:26 schreef UitStraling het volgende:
Dus kom allemaal eens wat van mijn heerlijke "mosterdsoep" proeven en ervaar het enthousiasme in De Lachende Vis (en in de soep).
Ja half uurtje geleden, eindelijk weer eens weekend en vrij zegquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja, zo stel ik het ook wel voor
Ben je overigens al afgewerkt?
Is er een Guppie op komst?quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even reserveren voor de volgende KSC-meet.
Komen er weer 4 mensen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even reserveren voor de volgende KSC-meet.
Jouw enthousiasme in de soep, nee dank jequote:Op vrijdag 15 november 2024 20:26 schreef UitStraling het volgende:
Dus kom allemaal eens wat van mijn heerlijke "mosterdsoep" proeven en ervaar het enthousiasme in De Lachende Vis (en in de soep).
zuurstofquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:29 schreef Ygritte het volgende:
Ok what happend. Ik ben in slaap gevallen, dat gebeurt nooit. Wat zit er in de lucht?
CO gehalte te hoog?quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:29 schreef Ygritte het volgende:
Ok what happend. Ik ben in slaap gevallen, dat gebeurt nooit. Wat zit er in de lucht?
Heb echt noooooit klachten gehadquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jouw enthousiasme in de soep, nee dank je
de maan, het is de maanquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:29 schreef Ygritte het volgende:
Wat een ordinaire kwats en onzin is dat dan ja, komen Donald Trump en Hulk Hogan ook nog?quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog even wachten tot Mike Tyson in zijn ballenknijper verward het podium opstrompelt
Wat niet weet wat niet deertquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb echt noooooit klachten gehad
Das CO2quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, dat wordt allemaal gemeten hier, boven de 1000 gaat home-assistant mekkeren
Als dat het is kom ik hier niet posten. Ik heb geen gasketelquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das CO2
Bij 1000 ppm CO ben je al in de lange slaap.
Op vrijdagavond?quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben hier iets over een persoonlijke pensioenuitkering aan het lezen en ik val bijna in slaap
Kerstdorp voor de cavia's weer opbouwen binnenkort.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op vrijdagavond?
Geen lamp om in te zwierezwaaien?
Ik was nog een beetje administratie aan het doenquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op vrijdagavond?
Geen lamp om in te zwierezwaaien?
Hangt een beetje af welke 4 mensen.quote:
Ahwwww dat is zo schattigquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kerstdorp voor de cavia's weer opbouwen binnenkort.
Wanneer jij dat zelf wilquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:44 schreef Ygritte het volgende:
Vanaf wanneer is het geaccepteerd om de kerstboom op te zetten… ik begin jeuk te krijgen
27 december tot en met 26 decemberquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:44 schreef Ygritte het volgende:
Vanaf wanneer is het geaccepteerd om de kerstboom op te zetten… ik begin jeuk te krijgen
Zodra Sinterklaas uit het land is natuurlijk. Je mag niet tornen aan die traditie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:44 schreef Ygritte het volgende:
Ik moet nog een feestje hosten, ook wel een beetje niet handig danquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer jij dat zelf wil
Boeiend wat een ander denkt
Ja, dat stond er niet bijquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet nog een feestje hosten, ook wel een beetje niet handig dan
Ditquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer jij dat zelf wil
Boeiend wat een ander denkt
Staan jouw 9 kerstbomen al?quote:
Akkoordquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat stond er niet bij
Nou.. dan na het feestje en andere praktische zaken?
Oke Losquote:
Dat was vroeger, toen had ik er alleen al 4 en soms 5 in de woonkamer, allemaal met minimaal 1000 ballen en dan nog een in de keuken, een extra woudreus in de hal en ontelbare maar ook echt ontelbare lampjes buiten, valt mee dat er nooit een UFO is geland of een Boeing 747quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Staan jouw 9 kerstbomen al?
*Plof *quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was vroeger, toen had ik er alleen al 4 en soms 5 in de woonkamer, allemaal met minimaal 1000 ballen en dan nog een in de keuken, een extra woudreus in de hal en ontelbare maar ook echt ontelbare lampjes buiten, valt mee dat er nooit een UFO is geland of een Boeing 747
"Ga nou weeeeheeeegggg."quote:
Al je lievelings Vondels in die boomquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:52 schreef Ygritte het volgende:
Ik ga dit jaar ook voor de kerstboom in mijn werkkamer![]()
Kerstig werken
Uiteraardquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al je lievelings Vondels in die boom
Eerdmans is zich ook weer aardig aan het promoten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:01 schreef sacha het volgende:
bezorgbrommert door het beeld bij meneer Kockelmann
6 december. Zodra Sinterklaas het land uit is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:44 schreef Ygritte het volgende:
Wat een irritante vent is dat zeg.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerdmans is zich ook weer aardig aan het promoten.
Werken. Waarom moeten we dat nog steeds?quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:52 schreef Ygritte het volgende:
Ik ga dit jaar ook voor de kerstboom in mijn werkkamer![]()
Kerstig werken
Dakdekken levert veel meer geld op dan de drugshandel, hier in de stad hebben we al 400 dakdekkersquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werken. Waarom moeten we dat nog steeds?![]()
Ook eigenlijk een top jaar gedraaid, best veel verdiend. Maar niet 3x wekelijks toprestaurant veel en nieuwe villa met auto veel.
Willen ze soms dat we de drugs ingaan ofzo, beetje handel en huis op Ibiza
Boevenbende.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dakdekken levert veel meer geld op dan de drugshandel, hier in de stad hebben we al 400 dakdekkers
Wordt je ook niet echt rijk mee.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dakdekken levert veel meer geld op dan de drugshandel, hier in de stad hebben we al 400 dakdekkers
In Dubai moet je zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook eigenlijk een top jaar gedraaid, best veel verdiend. Maar niet 3x wekelijks toprestaurant veel en nieuwe villa met auto veel.
Die verdienen wel heel wat meer en die hoeven niet iedere dag een schone onderbroek aan te trekken dat ze bang zijn voor een kogel door de kop van hun kinderenquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wordt he ook niet echt rijk mee.
Stel je verdient ¤20.000 pm dan nog kun je niet lekker leven.
Die nieuwe vila moet ergens van betaald worden hè, komt nog steeds niet passief aanwaaienquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Netto 20K per maand als dakdekker? Hahaquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die verdienen wel heel wat meer en die hoeven niet iedere dag een schone onderbroek aan te trekken dat ze bang zijn voor een kogel door de kop van hun kinderen
Dan kocht ik ergens een estate in Engeland en ging dan hele dag in de tuin werken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik echt poen had bleef ik in oud-geld Europa.
Dubai is voor het plebs.
Engeland heeft geen riolering meer, zou even wachten tot alles weer een beetje schoon en veilig is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kocht ik ergens een estate in Engeland en ging dan hele dag in de tuin werken.
Je mag bij mij ook wel komen schoffelen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kocht ik ergens een estate in Engeland en ging dan hele dag in de tuin werken.
Ik zou ‘s winters naar mijn villa in St Moritz gaan (met de Porsche) en zomers vnl in Italië rondom de Dolomieten en Milaan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg plekken waar je ver genoeg van alle ellende zit.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Engeland heeft geen riolering meer, zou even wachten tot alles weer een beetje schoon en veilig is.
Ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik
[..]
Ik zou ‘s winters naar mijn villa in St Moritz gaan en zomers vnl in Italië rondom de Dolomieten en Milaan.
Engelse steden moet je ook niet meer zijn,quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg plekken waar je ver genoeg van alle ellende zit.
Aan de kust en dan je eigen poep de zee inwerpenquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg plekken waar je ver genoeg van alle ellende zit.
Dat komt omdat je nu nog moet werken. Als je dat niet meer doet hou je tijd over.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Saaiheid bevalt me niet.
In de tuin werken regelde ik hoveniers voor.
(Al doe ik dat nu al)
Mijn buren werken elke dag in de tuin. Ik geloof niet dat ze het echt leuk vinden, maar het is wel een mooie bezigheidstherapie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nu nog moet werken. Als je dat niet meer doet hou je tijd over.
In alle rust af en toe een twijgje wegknippen moet kunnen ja.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nu nog moet werken. Als je dat niet meer doet hou je tijd over.
Vind het wel rustgevend. Zou ook nog wat uitgebreider gaan koken zo doordeweeks.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn buren werken elke dag in de tuin. Ik geloof niet dat ze het echt leuk vinden, maar het is wel een mooie bezigheidstherapie.
Op gezinsvakantie naar de Canarische eilanden heeft ook niet echt een heel hoog Miami Vice gehalte.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Saaiheid bevalt me niet.
In de tuin werken regelde ik hoveniers voor.
(Al doe ik dat nu al)
Extra knoopje van je overhemd open in dat gevalquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op gezinsvakantie naar de Canarische eilanden heeft ook niet echt een heel hoog Miami Vice gehalte.
Ik zag flamingo’squote:Op vrijdag 15 november 2024 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op gezinsvakantie naar de Canarische eilanden heeft ook niet echt een heel hoog Miami Vice gehalte.
En dat ja.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extra knoopje van je overhemd open in dat geval
Hier hebben we nog ieder jaar trouw vriendenweekend. Ik mag volgend jaar weer eens organiseren.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Is toch mooi met je gezin lekker relaxed mooie dingen doen.
Maar het wordt ook tijd om gewoon met vrienden eens ergens de beest uit te hangen.
Ja dat doen we alleen nog maar met overdreven ultra sport dingenquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hebben we nog ieder jaar trouw vriendenweekend. Ik mag volgend jaar weer eens organiseren.
quote:
Beetje in Lapland op T-Rexen jagen met de blote handjesquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat doen we alleen nog maar met overdreven ultra sport dingen
Joh, gewoon blij zijn met wat je hebt is de beste leefquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Is toch mooi met je gezin lekker relaxed mooie dingen doen.
Maar het wordt ook tijd om gewoon met vrienden eens ergens de beest uit te hangen.
Ja lach maar, moet je 5 keer per week overdreven hard trainen om unerhaubt een beetje te winnen.quote:
Dit jaar zaten we lekker in de Ardennen in een villa, eens goed bijpraten met zijn alleen. Wat brouwerijen bezoeken, naar rally kijken. Was wel prima.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat doen we alleen nog maar met overdreven ultra sport dingen
Zou ondenkbaar zijn bij ons.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit jaar zaten we lekker in de Ardennen in een villa, eens goed bijpraten met zijn alleen. Wat brouwerijen bezoeken, naar rally kijken. Was wel prima.
Daar wagen we ons niet meer aan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou ondenkbaar zijn bij ons.
Dat moet dan weer een Ardennen marathon van 2 dagen mtb zijn en dan 8 uur lang stappen. Zonder slaap terugrijden en 4 uur later werken.![]()
Zijn dat Poolse vrienden?quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou ondenkbaar zijn bij ons.
Dat moet dan weer een Ardennen marathon van 2 dagen mtb zijn en dan 8 uur lang stappen. Zonder slaap terugrijden en 4 uur later werken.![]()
In een panzermaus of gewoon op het fietsje?quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje in Lapland op T-Rexen jagen met de blote handjes
Ik ben nu al moe.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lach maar, moet je 5 keer per week overdreven hard trainen om unerhaubt een beetje te winnen.
Wat ik me dus afvroeg hequote:
Natuurlijk horen mensen datquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ik me dus afvroeg he
Horen mensen dat jij uit Twente komt?
Ik kan beiden, je hoort het niet als het moetquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ik me dus afvroeg he
Horen mensen dat jij uit Twente komt?
Feuer auf dem Tyrannosaurier Rexquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een panzermaus of gewoon op het fietsje?
Bij een vrouw is dit fataal voor de avondquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Natuurlijk horen mensen dat
Ha. Gelachen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kan beiden, je hoort het niet als het moet
Ik heb nog nooit iemand uit twente ontmoet waarbij je dat niet kan horenquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kan beiden, je hoort het niet als het moet
Niet alleen dat, er is gewoon niemand die "neutraal" praat, je hoort altijd wel wát regionaals terug.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand uit twente ontmoet waarbij je dat niet kan horen
In de Flevopolder kunnen ze het beste accentloos Nederlands praten en dan met name Dronten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet alleen dat, er is gewoon niemand die "neutraal" praat, je hoort altijd wel wát regionaals terug.
Laat mar weten wat je er van vond.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga morgen chocogurken halen
Ik ken een vrouw uit Kampen en die zegt Kampn en Tsjechoslowakije spreekt ze uit alsof ze geen onderlip heeftquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In de Flevopolder kunnen ze het beste accentloos Nederlands praten en dan met name Dronten.
Ik maakte maar een grapje, maar het werd net benoemd in EtHquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat mar weten wat je er van vond.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga morgen chocogurken halen
Populair...quote:De chocogurken waren bij Jamin aan de Gedempte Gracht in Zaandam dezelfde dag al uitverkocht.
In Kampen kunnen ze vreselijk een accent hebbenquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een vrouw uit Kampen en die zegt Kampn en Tsjechoslowakije spreekt ze uit alsof ze geen onderlip heeft
Ver-schrik-ke-lijk jaquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In Kampen kunnen ze vreselijk een accent hebben
Hoe klinkt mijn regionale klank?quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet alleen dat, er is gewoon niemand die "neutraal" praat, je hoort altijd wel wát regionaals terug.
Ik kon je prima verstaan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan mijn roots niet verbloemen helaas. Op TV heb ik ook ondertiteling nodig
Naast vetpoemel idd goedgekeurdquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:07 schreef UitStraling het volgende:
Chocogurk vind ik wel een heel tof nieuw scheldwoord
Slayquote:
💅🏻quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Al dan niet in combinatie met queen.
Dan krijg je slay queen.
Oke dolle Mina.quote:
quote:
Welletjes vind ik ook leukquote:
Jofelquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welletjes vind ik ook leuk
Dat je boos tegen iemand zeg "krijg jij maar mooi wellettjes ja, naarling"quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welletjes vind ik ook leuk
Das den maxquote:
die laatste 2 woorden zeggen me echt helemaal niksquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is een holistische yogale?
jofel bijv.naamw. Afbreekpatroon: jo·fel Verbuigingen: jofeler Verbuigingen: jofelst ''(Bargoens)'' leuk, aardig, populair, getapt, prettig, mooi, sympathiek Voorbeeld: 'Hij is altijd al een jofele jongen geweest’quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.jofeletenendrinken.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |