SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een entrecote gesneden op een houten plank (mi-ni-maal 500 gram want het oog wil ook wat)
Aparte user.quote:
En sausquote:
Zou stemmenquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik maar een eigen politieke partij ga oprichten. De Foqueville partij.
Eigenlijk altijd zonder sausje maar dat pepersausje is toch wel erg lekkerquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En saus![]()
Ook al kan de entrecote zonder.
dat is hem wel toevertrouwdquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar alleen als je ons een dagelijkse klacht geeft.
Zoek je ministers eens uit?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik maar een eigen politieke partij ga oprichten. De Foqueville partij.
Eens, volgende keer maar eens de champignonsaus proberenquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd zonder sausje maar dat pepersausje is toch wel erg lekker
100%quote:
Ons eigen JezusKat, geeft ons heden ons dagelijks klachtquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou stemmen
Amen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ons eigen JezusKat, geeft ons heden ons dagelijks klacht
quote:
7013. Echt weinig energie vandaag. Morgen maar even een wat langere boswandeling maken.quote:[..]
en, hoe ver ben je ondertussen?
Tante Pietje’s Bourgondische champignonsaus met kwekspekjesquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens, volgende keer maar eens de champignonsaus proberen
Of de babi pangang..quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tante Pietje’s Bourgondische champignonsaus met kwekspekjes
Allebeiquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als saus, of om mee te gooien als het lempenhengen begint.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:09 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag een wandelingetje door de duinen gemaakt
Dit is chantagequote:Op vrijdag 15 november 2024 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou stemmen
Gaat dit over de politiek?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat een aandacht voor die bokswedstrijd zeg ....
Door ipv erinquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:09 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
mooie omgeving voor de wandelingquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:09 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Of manipulatie, het is maar net hoe je het bekijktquote:
ja er in ademt nogal lastig met al dat zandquote:
Dat is politiek bedrijven.quote:
quote:
Daaromquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja er in ademt nogal lastig met al dat zand
Lobby heet dat toch in de politiek?quote:
Ja het heeft vannacht geregend dus was nog wat nattig om te gravenquote:
Nee. Mike Tyson tegen ene Jake Paul.quote:
Het is nogal een geënsceneerde show.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Mike Tyson tegen ene Jake Paul.
schijnt een bekende YouTuber te zijn en de vriend van schaatsster Jutta Leerdam die ik zwaar overschat vind
scheelt dat ze dan midden in de nacht doen. Morgenvroeg slaap ik uit. en heb ik nergens last vanquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
schijnt een bekende YouTuber te zijn en de vriend van schaatsster Jutta Leerdam die ik zwaar overschat vind
Zekerquote:
quote:
Ben je al bij Canada?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het heeft vannacht geregend dus was nog wat nattig om te graven
Koekjes.quote:
Ohquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bofkontquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Dit gaat allemaal volledig langs me heen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:03 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
7013. Echt weinig energie vandaag. Morgen maar even een wat langere boswandeling maken.
Ziet er knus uit met die donkere wolkenquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:09 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Nee bij Ierland, event gestopt voor een snakebitequote:
niet zo negatief hequote:Op vrijdag 15 november 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
Ziet er knus uit met die donkere wolken
maar je vond het nog niet genoeg?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat een aandacht voor die bokswedstrijd zeg ....
Ik kan bevestigen dat het aan de dag ligt. Ik heb ook vrij weinig energie deze vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik ben ook van plan om het hardlopen te verplaatsen naar morgen. Ligt aan de dag, niet aan ons
[..]
Het was heerlijk wandelweer. Droog, windstil. En prachtige luchtenquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik ben ook van plan om het hardlopen te verplaatsen naar morgen. Ligt aan de dag, niet aan ons
[..]
yesquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat het aan de dag ligt. Ik heb ook vrij weinig energie deze vrijdagmiddag.
vermelden dat het ergens geen zonnig weer is is het negatieve benadrukkenquote:
okidokiquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
vermelden dat het ergens geen zonnig weer is is het negatieve benadrukken
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
Oooooooooh, ik kom tot het besef dat ik muziek via het beeldscherm kan afspelen en nu heb ik super mooie muziek in deze ruimte*zwiert rond
Ok, dan is het goed. Maakte me even zorgen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben niet op vakantie.
Zeg gewoon dat het warm is in Australië
Wel met kaas?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo meteen de lasagne maar even in elkaar zetten
Kaaslasagne met kaasquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het hoofd ingrediënt.
Ah, dank voor de bevestiging dat het niet aan ons ligt. Ik twijfelde nog.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
Wat voor muziek?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
Oooooooooh, ik kom tot het besef dat ik muziek via het beeldscherm kan afspelen en nu heb ik super mooie muziek in deze ruimte*zwiert rond
Kaasquote:
Met kaasquote:
Lekker squattenquote:
Dus eerst bijgetankt, daarna bij de Action sloophamers gekocht en vervolgens jezelf lekker uitgeleefd?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Gelunched (of naja hij, ik thee gedronken), naar de Action geweest en iemands home portal gesloopt. Ik reken het goed.
Wat ga je doen vandaag ?quote:
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus eerst bijgetankt, daarna bij de Action sloophamers gekocht en vervolgens jezelf lekker uitgeleefd?
Zou ik niet afslaan.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had Marokkaans besteld. Gewoon om te trollen
Kunnen altijd nog een bezorgscooter langs laten komen voor de media.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen ongemakkelijke stiltes?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Gelunched (of naja hij, ik thee gedronken), naar de Action geweest en iemands home portal gesloopt. Ik reken het goed.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen altijd nog een bezorgscooter langs laten komen voor de media.
vanavond heet ze ditismijntajinequote:Op vrijdag 15 november 2024 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
dimmy, dimmy tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjd
dimty dusquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
vanavond heet ze ditismijntajine
Zou dat leuk zijn? Een Marokkaanse cateraar bellen en vragen om allerlei Joodse gerechten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom moet je jezelf appen??quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:40 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een plaatje naar mezelf geappt maar hij verstuurd niet. Ik kan zien dat ik hem nog niet heb ontvangen![]()
Dan kan ik het makkelijk terugvindenquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom moet je jezelf appen??
oh okeequote:Op vrijdag 15 november 2024 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kan ik het makkelijk terugvinden
Ministerie van Gewichtige Zaken had vegetarische broodjes besteld bij een Italiaanse traiteur. Die dacht ook ‘val dood’ en bezorgde broodjes met rosbief, parma-ham en bolognaquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou dat leuk zijn? Een Marokkaanse cateraar bellen en vragen om allerlei Joodse gerechten.
Hebben jullie ook Levivot? Is het eten wel koosjer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |