okayquote:Op woensdag 20 november 2024 13:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In grote delen van Duitsland heeft het flink gespookt gisteren.
quote:
We houden er bijna een andere definitie van spoken, "semi-orkaan" (quote:
Windstoten tot 146 km/u en windkracht 11 is best wel heftig. Dat hadden we in Nederland met die zomerstorm van vorig jaar.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:07 schreef Dven het volgende:
[..]
We houden er bijna een andere definitie van spoken, "semi-orkaan" () en DESTRUCTIEVE WIND op na.
Waar stond er dan windkracht 11? Die windstoot van 146 km/h lijkt ergens op een top in de Jura of Vogezen gemeten te zijn. Het zal je misschien verbazen, maar op hoogte waait het wel vaker hard. In het laagland bleven die ZEER EXTREEM VERWOESTENDE windstoten beperkt tot een orde grootte 90km/h.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Windstoten tot 146 km/u en windkracht 11 is best wel heftig. Dat hadden we in Nederland met die zomerstorm van vorig jaar.
De windstoot die jij noemt is niet honderden kilometer naar het oosten in Duitsland maar in de Franse Vogezen op circa 1.000 meter hoogte. Alles wat niet richting die hoogte gaat heeft windstoten die niet of amper boven 'zware windstoot' uitkomen.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Windstoten tot 146 km/u en windkracht 11 is best wel heftig. Dat hadden we in Nederland met die zomerstorm van vorig jaar.
Dus alle windstoten in Limburg tellen niet?quote:Op woensdag 20 november 2024 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
De windstoot die jij noemt is niet honderden kilometer naar het oosten in Duitsland maar in de Franse Vogezen op circa 1.000 meter hoogte. Alles wat niet richting die hoogte gaat heeft windstoten die niet of amper boven 'zware windstoot' uitkomen.
Net zoals sommige mensen schreeuwen dat er een heel grote kans is dat de wef alle regels maakt.quote:
In uw ''cycloon'' van dinsdag jl. bedoelt u?quote:Op woensdag 20 november 2024 14:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dus alle windstoten in Limburg tellen niet?
He ik kan geen touw vastknopen aan deze reactie vol wartaal. Ongekend grote kans dat dit het resultaat is van vaccinatieschade!!!quote:Op woensdag 20 november 2024 14:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Net zoals sommige mensen schreeuwen dat er een heel grote kans is dat de wef alle regels maakt.
Weet je wel hoeveel cyclonen door al die vaccinaties door elk lichaam razen met extra bloedopstuwingen waardoor deze orkaan snelheden zeker tot flink oversterfte heeft geleid.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
He ik kan geen touw vastknopen aan deze reactie vol wartaal. Ongekend grote kans dat dit het resultaat is van vaccinatieschade!!!
De forse storm van 2010 die alleen zeer zware windstoten in Limburg haalde bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:37 schreef Scjvb het volgende:
[..]
In uw ''cycloon'' van dinsdag jl. bedoelt u?
quote:Op woensdag 20 november 2024 14:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel cyclonen door al die vaccinaties door elk lichaam razen met extra bloedopstuwingen waardoor deze orkaan snelheden zeker tot flink oversterfte heeft geleid.
Uitgebreide stormschade op sommige plaatsen door valwinden. Maar goed, met betrekking tot gisteren zat ik er iets naast, dat heb ik ook al toegegeven.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Windstoten in Limburg en in de berggebieden kun je gewoon totaal niet vergelijken, dan kan je wel met z'n kaart gaan smijten maar dat zegt gewoon helemaal niks. Boven de toppen waait het altijd een heel stuk harder dan aan de grond.
Daarnaast geef je zelf de topic de naam aan Nederland zelf, die storm was een potentie maar uiteindelijk toch niet geworden, sterker nog: Door dat deze veel lager uitkwam heeft deze depressie niet zijn krachten kunnen winnen waardoor het zelfs bij de oosterburen mee viel en ja zelfs in de bergen waar ze dit elk jaar wel mee maken, 150+ winden zijn geen uitzonderingen.
Dus stop nou eens met het zelf verdedigen, je zat deze keer naast klaar geef het nou maar gewoon toe.
Die valwinden hebben niks met die depressie te maken, dit was in Hellevoetsluis en was erg lokaal gezien niet overal daar schade hebbenquote:Op woensdag 20 november 2024 20:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Uitgebreide stormschade op sommige plaatsen door valwinden. Maar goed, met betrekking tot gisteren zat ik er iets naast, dat heb ik ook al toegegeven.
[ x ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |