Of het inparkerenquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je vakanties eruit zien.

Bergwandelen in Denemarken.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je vakanties eruit zien.

Bij seks is ‘ik zat er niet ver naast’ sowieso dubieusquote:

Zeker wanneer je hem bij de buurvrouw erin parkeert.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij seks is ‘ik zat er niet ver naast’ sowieso dubieus

Zeker met prikangst erbij.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij seks is ‘ik zat er niet ver naast’ sowieso dubieus

quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:10 schreef Frutsel het volgende:
@:SpeedyGJ
Lees je dit mee? Als je er een paar honderd kilometer naast zit telt het ook, dus dat voorspellingstopic aub graag opnieuw berekenen.

Dus de jaar voorspellingen kan ik ook buiten Nederland gaan berekenen? Geloof me dat gaat niet goed komen, denk aan: 50 graden, -45 graden, 100tal +30 graden, en de wind die 300+ gaat zijn. Nee ik pas hiervoor we gaan het lekker zo latenquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:10 schreef Frutsel het volgende:
Lees je dit mee? Als je er een paar honderd kilometer naast zit telt het ook, dus dat voorspellingstopic aub graag opnieuw berekenen.

Kies de plaats die voor mijn voorspelling het dichtste bij zit en ik dus 1e sta in het klassementquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dus de jaar voorspellingen kan ik ook buiten Nederland gaan berekenen? Geloof me dat gaat niet goed komen, denk aan: 50 graden, -45 graden, 100tal +30 graden, en de wind die 300+ gaat zijn. Nee ik pas hiervoor we gaan het lekker zo laten
Maar wil het best wel even erbij pakken vanavond, moet ik alleen even de extremen van 2024 hebben over de wereld

Dus de jaar voorspellingen kan ik ook buiten Nederland gaan berekenen? Geloof me dat gaat niet goed komen, denk aan: 50 graden, -45 graden, 100tal +30 graden, en de wind die 300+ gaat zijn. Nee ik pas hiervoor we gaan het lekker zo latenquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:10 schreef Frutsel het volgende:
Dan gaan we terug in de tijd naar 1600 of zo 😉quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom alleen 2024? Je kan er toch ook prima een jaartje of wat naast zitten. Kleinigheidjes blijf je houden.
Nou plaats maakt voor de jaarverwachting niet uit, hier draait het om de extremen 😄 en die gqannwe even eerlijk houdenquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kies de plaats die voor mijn voorspelling het dichtste bij zit en ik dus 1e sta in het klassement

Oke net even gekeken waarbij ik de zonuren even ingeschat want die kan ik niet echt vinden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar wil het best wel even erbij pakken vanavond, moet ik alleen even de extremen van 2024 hebben over de wereld
Ja maar van storm was geen sprake laat staan windstoten van 130km/h. De 80 is niet eens gehaald nog maar over de windkracht niet gesproken, met 7bft houd het ook wel op. En nee ga niet naar het buitenland kijken, focus lag op Nederlandquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Als een categorie 5 orkaan aan land komt in het zuiden van Florida in plaats van het noorden van Florida, en dat al een week van te voren werd verwacht, dan vind ik dat best netjes. Dit is zo'n zelfde soort situatie.

Ik heb weinig tegen op dit podium...ik zou zeggen: "stop the count!"quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke net even gekeken waarbij ik de zonuren even ingeschat want die kan ik niet echt vinden.
@:Starhopper zou eerste worden met 3072.6 punten.
@:GarlandBriggs zou dan 2de worden met 3092.8 punten.
@:Houtenbeen zou dan 3de worden met 3158.8 punten.
Tot zover
[..]
Ja maar van storm was geen sprake laat staan windstoten van 130km/h. De 80 is niet eens gehaald nog maar over de windkracht niet gesproken, met 7bft houd het ook wel op. En nee ga niet naar het buitenland kijken, focus lag op Nederland

Het was een kleine cycloon, ik benadrukte ook de onzekerheid in mijn OP.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke net even gekeken waarbij ik de zonuren even ingeschat want die kan ik niet echt vinden.
Tot zover
[..]
Ja maar van storm was geen sprake laat staan windstoten van 130km/h. De 80 is niet eens gehaald nog maar over de windkracht niet gesproken, met 7bft houd het ook wel op. En nee ga niet naar het buitenland kijken, focus lag op Nederland

Het was geen cycloon. Een cycloon ontstaat boven heet zeewater.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:24 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het was een kleine cycloon, ik benadrukte ook de onzekerheid in mijn OP.

quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tot zover
[..]

Weet je zeker dat je niet de grote kans op destructieve windstoten benadrukte? Kijk het anders nog even na.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:24 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het was een kleine cycloon, ik benadrukte ook de onzekerheid in mijn OP.

Nogmaals, alle reguliere lagedrukgebieden zijn extratropische cyclonen....quote:Op woensdag 20 november 2024 07:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het was geen cycloon. Een cycloon ontstaat boven heet zeewater.

Toen leek de kans wel groot. Uiteindelijk kwam het grotendeels uit, alleen enkele honderden kilometers naar het oosten.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet de grote kans op destructieve windstoten benadrukte? Kijk het anders nog even na.

Kans leek groot?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Toen leek de kans wel groot. Uiteindelijk kwam het grotendeels uit, alleen enkele honderden kilometers naar het oosten.

In grote delen van Duitsland heeft het flink gespookt gisteren.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Kwam het grotendeels uit ja?Waar in het oosten precies?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |