abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215584092
Leuk hoor, een bedrijf dat de sfeer positief weet te houden en zijn personeel weet te motiveren. Maar ik moet om de haverklap aangeven dat ik bij activiteiten buiten werktijd niet aanwezig zal zijn.

Reden: positieve of negatieve werksfeer, ik vind 40 uur per week met collega's genoeg en prive heb ik andere dingen.
  vrijdag 15 november 2024 @ 07:54:36 #2
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_215584219
40 uur? Pfoe, ik krijg er gewoon de rillingen van. 36 uur is het helemaal maat.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Moderator vrijdag 15 november 2024 @ 08:16:05 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_215584335
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 07:27 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Dat zijn hier meestal van die beugelbekkies met jampotglazen en ontbrekende rondingen en heel erg oninteressante dagboekverhalen.

En, voor zover ik persoonlijk inschat een erg lage #metoo drempel.
Bij mikeytt op de dagbesteding werken :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_215584382
Andere werkgever zoeken? Vind de borrels altijd wel gezellig juist, maar dat zal dus per bedrijf verschillen.

Hier beginnen die trouwens vaak na de lunch al tot zo lang het duurt.
pi_215584466
Ik zie die mensen meer dan m'n eigen vrouw en kind, dan kan ik het ook maar beter zo leuk mogelijk met ze maken he.

Sowieso heb ik wel leuke collega's. Die paar keer per jaar dat er een borrel of uitje is, is het ook altijd erg gezellig.
pi_215584798
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 07:14 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Leuk hoor, een bedrijf dat de sfeer positief weet te houden en zijn personeel weet te motiveren. Maar ik moet om de haverklap aangeven dat ik bij activiteiten buiten werktijd niet aanwezig zal zijn.

Reden: positieve of negatieve werksfeer, ik vind 40 uur per week met collega's genoeg en prive heb ik andere dingen.
Ergens geef ik je gelijk. Het is ook maar werk en niet je hobby of je gezin of zo. En wat je met je vrije tijd doet, moet je inderdaad helemaal zelf weten.

Aan de andere kant wordt je uiteindelijk gelabeld als een asociaal iemand, dus tsja.. dat wordt ook altijd een beetje meegenomen.

Misschien is de balans dat je het minimale doet en alleen de dingen die je een beetje leuk vind? En wat bij mij prima werkt is de werk agenda direct na werktijd volgooien met allerlei soorten privé afspraken. Dan lijkt het net alsof je geen vrije tijd hebt :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 15 november 2024 @ 09:53:55 #7
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_215584849
Dan ga je toch niet? Als je werkgever vindt dat je er verplicht bij moet zijn dan is het werktijd.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_215584956
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2024 08:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie die mensen meer dan m'n eigen vrouw en kind, dan kan ik het ook maar beter zo leuk mogelijk met ze maken he.

Sowieso heb ik wel leuke collega's. Die paar keer per jaar dat er een borrel of uitje is, is het ook altijd erg gezellig.
Dit is eigenlijk wel mega treurig. Waar zijn we mee bezig als maatschappij.
pi_215585279
Ik heb prima collega's, maar het zijn allemaal wel van die serieuze g's waarbij het 9 vd 10 keer gaat over het onderwijs, geklaag over studenten die geen reet uitvoeren (dûh), de organisatie of hoe we dingen beter kunnen doen. Echt nul behoefte aan om daar ook nog eens buiten werktijd tijd aan te spenderen. Paar keer per jaar uit eten is meer dan genoeg voor mij. En dan heb je ook nog van die g's die er wat van vinden dat niet elke collega naar de vrimibo gaat..... 8)7
  vrijdag 15 november 2024 @ 14:49:09 #10
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215587507
Bij ons is het 2 keer per jaar en begint het in de middag al.
Dat overleef ik ook wel weer.

Maar heb ook banen gehad die ik ronduit kut vond en waar ik mijn collega's helemaal niks vond, daar ging ik ook niet mee en ging ik liever op zoek naar een andere baan.
pi_215587552
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 09:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
Ergens geef ik je gelijk. Het is ook maar werk en niet je hobby of je gezin of zo. En wat je met je vrije tijd doet, moet je inderdaad helemaal zelf weten.

Aan de andere kant wordt je uiteindelijk gelabeld als een asociaal iemand, dus tsja.. dat wordt ook altijd een beetje meegenomen.

Misschien is de balans dat je het minimale doet en alleen de dingen die je een beetje leuk vind? En wat bij mij prima werkt is de werk agenda direct na werktijd volgooien met allerlei soorten privé afspraken. Dan lijkt het net alsof je geen vrije tijd hebt :)
Of je gewoon niet druk maken om de mening van andere mensen en doen waar je je zelf goed bij voelt; ongeacht de mening van anderen.
pi_215591348
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 07:27 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Dat zijn hier meestal van die beugelbekkies met jampotglazen en ontbrekende rondingen en heel erg oninteressante dagboekverhalen.

En, voor zover ik persoonlijk inschat een erg lage #metoo drempel.
Maar wel kut.
pi_215594552
Gezellig samen boerengolfen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')