Dit dusquote:Op donderdag 14 november 2024 18:33 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom niet beiden? wc eend in het vaatwasserbakje en de vaatwastablet in de pot
Met deze combinatie weet ik het niet maar het zomaar mixen van schoonmaakmiddelen gaat niet altijd goed. Soms heffen ze elkaar op maar het kan ook zomaar dat er giftige stoffen vrijkomen.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:33 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom niet beiden? wc eend in het vaatwasserbakje en de vaatwastablet in de pot
Ik gok dat we dit moeten inbeelden.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:39 schreef herverwijderd het volgende:
Hoe groot is die vaatwasser wel niet dan?
Ooooh. Ja, dat is wel logischer. Minder spectaculair, maar logischer.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:43 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik gok dat we dit moeten inbeelden.
[ afbeelding ]
Zoek hulp.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:10 schreef JimPansje het volgende:
Een ‘vriend’ heeft een vieze wc-pot en heeft deze gedemonteerd en in de vaatwasser gezet. Volgens hem is er een forum waar hevige discussies zijn over wat te gebruiken.
Wat gaat er in de vaatwasser om de pot weer schoon te krijgen?
[poll=8049]
Pro voor het vaatwasblokje: dat is gemaakt voor de vaatwasmachine
Pro voor wc-eend: dat komt ook onder de rand
Een vraag op een openbaar internetforum posten lijkt wat mij betreft heel erg op hulp zoeken.quote:
De wc zetten ze in de vaatwasser maar de wc borstel doen ze met de hand.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Karzai in GC / [KSC #18261] sierbestrating
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |