abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 14 november 2024 @ 15:38:02 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_215578909
De bekende Russische tv-kok Alexei Zimin is dood aangetroffen in een hotelkamer in Servië. Dat meldt de BBC. De 52-jarige Zimin, die een restaurant in het centrum van Londen runde, was een uitgesproken criticus van Poetin en de Russische inval in Oekraïne. Hij bracht zijn laatste jaren in ballingschap door in het Verenigd Koninkrijk.

Zimin presenteerde jarenlang een kookprogramma op de Russische zender NTV. Dat programma werd van de buis gehaald toen hij anti-oorlogsboodschappen op sociale media plaatste. Eerder had Zimin zich al kritisch uitgelaten over de invasie van de Krim door Rusland.

Volgens de Servische autoriteiten is er geen sprake van ‘verdachte omstandigheden’ rondom de dood van Zimin. De recherche is bezig met een autopsie en een toxicologisch rapport. Servië staat te boek als bondgenoot van Rusland.

Zimin zou volgens Russische media dood zijn aangetroffen in een hotelkamer in Belgrado. Hij was in de Servische hoofdstad om zijn nieuwe boek te promoten.

‘In shock’
Katerina Ternovskaya, mede-eigenaar van het restaurant waar Zimin zijn boek presenteerde, zegt dat zij en haar personeel ‘in shock’ waren toen ze hoorde over zijn dood. ,,De laatste keer dat we hem zagen, lachte hij en was hij goed gehumeurd.”

Het restaurant Zimin in Londen, Zima, bevestigt de dood van de chef op Instagram. In mei 2022 vertelde Zimin aan de BBC dat zijn restaurant na de Russische inval het doelwit was geweest van haat en bedreigingen, onder meer met brandstichting. ,,Mijn partners dachten erover om de naam te veranderen”, zei hij toen.

https://www.ad.nl/buitenl(...)hotelkamer~ac2c68f4/

Die Russen bakken het wel bruin. :{

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 14 november 2024 @ 15:39:14 #2
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215578920
quote:
is dood aangetroffen in een hotelkamer in Servië.
Wat? Tegenwoordig al te veel moeite om hem uit het raam te flikkeren?

Of zat hij op de begane grond?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 14 november 2024 @ 15:42:39 #3
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_215578939
quote:
Volgens de Servische autoriteiten is er geen sprake van ‘verdachte omstandigheden’ rondom de dood van Zimin.
De Servische politiek is een grote kontenkusser van zowel het Kremlin als Brussel ( keuzestress much 8)7 ), dus ik geloof hier geen snars van.
pi_215578954
Soms...heel soms....gaan er ook wel eens mensen dood door natuurlijke gevolgen.

Geloof het of niet. Niet ALLES hoeft verdacht te zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215578984
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 15:42 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]
De Servische politiek is een grote kontenkusser van zowel het Kremlin als Brussel ( keuzestress much 8)7 ), dus ik geloof hier geen snars van.
Dan is het toch juist logisch dat hij daar dood is aangetroffen?
Al willen tv-koks ook wel eens gewoon zelfmoord plegen of een natuurlijke dood sterven.
blablablabla
pi_215579003
Word maar geen kok, zeggen ouders tegen hun kinderen in Rusland.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 15-11-2024 12:41:53 ]
  Trouwste user 2022 donderdag 14 november 2024 @ 16:24:22 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_215579200
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 15:39 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Wat? Tegenwoordig al te veel moeite om hem uit het raam te flikkeren?

Of zat hij op de begane grond?
Ik kon me inhouden. Wilde eerst posten dat ie het raam open had gedaan wegens de baklucht.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 14 november 2024 @ 17:10:34 #8
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215579517
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 15:52 schreef luxerobots het volgende:
Wordt maar geen kok, zeggen ouders tegen hun kinderen in Rusland.
[ afbeelding ]
Hij kijkt erbij alsof er peop op zijn bord ligt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
pi_215579612
Zo de oven in op 800 graden, minuutje of 50 laten garen. Smakelijk!
U MAD?
pi_215579703
Op de redactie hebben ze een rad van fortuin. Bij een 'incident' zoals dit geven ze er een slinger aan, en waar het rad op stopt, dat is de doodsoorzaak. Althans, dat vermelden ze in de Russische kranten als oorzaak.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_215579709
Die is geputiniseerd
  vrijdag 15 november 2024 @ 00:41:45 #12
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_215583651
Dat was een uitgekookt plan.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_215583822
quote:
Het restaurant Zimin in Londen, Zima, bevestigt de dood van de chef op Instagram.
tussen het woord 'restaurant' en 'Zimin' (2de en 3de woord) hoort volgens mij het woord 'van' te zitten.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')